no niin arvoisat daamit lähinnä teille kysymys keillä outoja juttuja eli mies vastaa ku ehtii tahtoo.kuis on miehen suu mennyt kun olettekin lopettaneet tälläisen hyväksipanolsi olemisen elikä ette enää olekaan käytettävissänne kaiken varalta jos mies ei löytäisikään mieleistään kun tahtoisi? mikä oli reaktio? mykistyikö vai sepittikö tilapäistä sairautta ahistustilaa yms soopaa jotta ei menettäisi varminta patjaansa? tottahan se on naiset ettei sellainen mies rakasta välitä kummosemmin jos ei ole aika ajoin tavattavissa.musta tuntuu että nämä veijarit ovat jotenkin tunneelämältään sairaita ja huonoitsetuntoisia,haluavat valloittaa ja etsiä parempia ja ehkä veävämpiä naisia aikansa huviksi ja kun he naiset häipyvät ehken huomatessaan miehen outoudet,niin ottavat taas vanhoihin patjoihin yhteyttä.kokemuksesta sanon että he pelaavat vaikka te kuinka pidätte heistä ja heidän raamikkuudestaan.ette osaa koukun jälkeen lopettaakaan vaikka se sotisi teitä vastaan.onhan seksi kivaa ja komean miehen kanssa vasta onkin mutta se muu puoli jääkin.oletatte että hän tykkää vaikka käyttääkin ,luulette että hän ei osaa päästää teitä vaikka tapailee muitakin .ei sillä ole tykkäämisen kanssa mitään tekemistä.omasta kokemuksesta sanon että itserakkaat huonoitsetuntoiset pelaavat tyhjyyttään tätä,he eivät kykse sitoutumaan muuhun kuin alkoon ja pillereihin!vastauksia ketkä irtipäästivät tällaisesta suhteesta,miehen reaktioita odotan vastauksiinne.pitikö päätös vai ?
mitäs sit kun helppo nakki jättää
17
4865
Vastaukset
- oli hyvä
lukea sun kirjoitustasi, mutta tuota pillereihin ja viinaan sitoutumista en kyllä allekirjoita.
Mä olen ollut mainitsemasilainen helppo nakki, halpa pano, tosi hyvä pillu ja niin edelleen. Uskollinen ja takuuvarmasti puhdas, aina saatavilla silloin kuin mies sitä halusi.
Mä huomasin vasta aikojen kanssa kuvion, aina sitä ennen osasin selittää itselleni sen, miksi miestä ei tavoita, miksi hän ei ole mun kanssani, miten tärkeä ja rakas minä joka tapauksessa olen hänelle. Voi katin paskat.
Kysyt, mitä mies tuumaa, kun varma pano häipyy teilleen. Sitä en tiedä, ja mieluusti kuulisinkin jonkun sellaisen mielipiteen, jolle on henk.koht. käynyt niin.
Omalla kohdallani uskon todella vahvasti, ettei mies ainakaan lähde perääni (hih, ei edes sitä) itkemään, vaan miehekkäästi porskuttaa eteenpäin kohti uusia tai uudelleen lämmitettyjä panoja. Ymmärtääkseni miehellä on ringissään entisiä sutturoita, ja aina niin charmantti mies pokailee lisää. Mua parempaa ja uskollisempaa tuskin löytyy, mutta luulen olevani korvattavissa jos ei yhdellä niin vähintään kahdella tai kolmella muulla hyväuskoisella.
Tosin, niin sinisilmäistä kuin mä olin, ei varmaan ihan hetkessä löydäkään.
: D- aloittanut
joo en tarkoita että kaikki hyväksikäyttäjät olisivat kemiallisiin aineisiin sitoutumiskykyisempiä kuin aitoon naiseen,mutt omakohtaisesti olen tämänkin asian nähnyt.kyllä niitä naisringin pyörittäjiälöytyy kaikenlaisista miehistä ei siis pelkästään aineiden orjista.panosuhteissa ei mitään vikaa ole jos se toimii vain seksin harratuksena,mutta kyllä useinmiten pitää jotain vetoa ainakin mulla olla mieheen että kykenen punkkaan ja tunteethan ne on meillä jokaisella....vastatkaa vaan kanssasisaret jos kokemuksia että kuis pukki suhtautui jos lähditte leikistä pois,,,t vanhapatja
- varma pano
on yrittäny ainakin monestikin jättää herra x:n mutta aina ku mä oon yrittäny lopettaa suhteen, niin jätkä pyytelee anteeks viimeistään seuraavana päivänä... Kun mulla vaan riittäis tahdonvoimaa sanoo sille, et nyt ei paneta kun se pistää viestiä mut ei.. Nyt on taas kaks viikkoo kulunu ku en oo herrasta kuullu mitään. Lupas viime kerralla mulle, et tulee ens viikol uudestaan (siis viime viikol), no ei oo kuulunu eikä näkyny, ei vastaa mitään... On varmaan taas löytyny joku entinen tai uusi mutta parempi pano.. Tätä paskaa on jatkunu jo reilu vuoden, siis panosuhde.. Mä oon varmaan katkeran oloinen mut mä oon enemmän pettyny siihen etten mä kelpaa sille ja pettyny etten mä saa sanottua sille päin naamaa mitä mä ajattelen.. Mä oon niin onneton luuseri, kun kysees ei oo mikään silleen komistuskaan ihan kivan näkönen kundi mut ei mikään naistenmies mut se kun osaa olla ihana ja lutunen ja ei ainakaan ens alkuun naisten oo helppo sitä vastustaa.. En tiiä johtuneeko hänen käytös sit huonosta itsetunnosta, on vaan jotenki vaikee uskoo et oma ihmistuntemus on niin heikko, ettei osaa erottaa kuka on oikeesti edes ollu joskus kiinnostunu.. Mut tosiaan saas nähä ottaako herra enää yhteyttä mä sanoin sille viime kerralla pari valittua sanaa mut mä luulen et on löytyny vetävämpi suttura :( Kun mä vaan osaisin sanoo sille seuraavalla kerralla ettei tarvi tulla enää, eiköhän sitä parempaa panoseuraa löydy muualta, mua ei tarvi enää paneskella...
- kertomaani tämä
sinun tekstisi.Olen edelleen se ns."halpa"pano,ottaa yhteyttä jos ottaa!Esittää työssään ettei olisi tuntevinaankaan vaikka panoja jo yli 2v.ajalta.Ei vastaile puheiluihin,soittaa jos soittaa ja pitää itsestään selvyytenä että olen hänen pelinappulansa aina kun HÄNELLE sattuu sopimaan.Nyt varmaan taas joku tiedäkuinkamones panopuu meneillään kun hiljaista ja salamyhkäitä touhua.Soittaa tai tekstaa varmaan kun koittaa heikko hetki ja on ryypännyt,tosin ei yl.käytä alkoholia.On saanut "koukutettua"minut rinkiinsä enkä vain tiedä kuinka koko paskasta pääsisin eroon.Kyseessä on jo niin paljon tunteita mukana että tämä on kipeä ja arka asia ainenkin itselleni.Hän tuskin tunteistani tai muidenkaan välittää,jos välittäisi niin juttuhan ei olisi tällainen.Miten olette päässeet em.ihmisestä eroon?
- sinäkin uusi
kertomaani tämä kirjoitti:
sinun tekstisi.Olen edelleen se ns."halpa"pano,ottaa yhteyttä jos ottaa!Esittää työssään ettei olisi tuntevinaankaan vaikka panoja jo yli 2v.ajalta.Ei vastaile puheiluihin,soittaa jos soittaa ja pitää itsestään selvyytenä että olen hänen pelinappulansa aina kun HÄNELLE sattuu sopimaan.Nyt varmaan taas joku tiedäkuinkamones panopuu meneillään kun hiljaista ja salamyhkäitä touhua.Soittaa tai tekstaa varmaan kun koittaa heikko hetki ja on ryypännyt,tosin ei yl.käytä alkoholia.On saanut "koukutettua"minut rinkiinsä enkä vain tiedä kuinka koko paskasta pääsisin eroon.Kyseessä on jo niin paljon tunteita mukana että tämä on kipeä ja arka asia ainenkin itselleni.Hän tuskin tunteistani tai muidenkaan välittää,jos välittäisi niin juttuhan ei olisi tällainen.Miten olette päässeet em.ihmisestä eroon?
pano, älä yhtä jää suremaan.
- Bonnelpatjatar!!!!!!!!!!!
Ehkä olemme sellaisia,jotka emme osaa sanoa EI! Luulemme tai miten nyt olisi,että jossain vaiheessa se bumerangi"palaa takaisin!" Muusta viis!
Antaa niiden kuvitella jotain muuta! - oli hyvä
Bonnelpatjatar!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ehkä olemme sellaisia,jotka emme osaa sanoa EI! Luulemme tai miten nyt olisi,että jossain vaiheessa se bumerangi"palaa takaisin!" Muusta viis!
Antaa niiden kuvitella jotain muuta!Suurin syy mikä mua piteli, oli se, että uskoin miehen tulevan ihan tuota pikaa järkiinsä, että kuitenkin tajuaisi, ettei tule toimeen ilman mun suurta rakkauttani, tai että se on se mitä hän tarvitsee selvitäkseen selkeimmille vesille. En uskonut, etten pystyisi häntä pelastamaan itseltään, vaan olin ihan vakaasti sitä mieltä, että hän tarvitsee mua ihan yhtä paljon kuin mä häntä. Tai edes murto-osan.
Ei se vaan mennyt niin, paitsi, että mies sai varmaan itselleen jotain aina kun annoin hänelle itseni varauksetta ja kokonaan. Esimerkiksi, kun aavistin hänen käyneen panemassa muualla, en vaatinut kondomia, kun jotenkin halusin uskoa olevani väärässä.
Tosi ikävää vaan, että aina kun paikkasin häntä, rikkoonnuin itse, eikä mua kukaan paikannut. Mies piti jotenkin itsestään selvänä, että hieroin hänen kipeitä hartioita, mutta ei koskaan tehnyt mulle samoin. Yhtä itsestään selvää oli, että mä kuuntelin hänen huolensa ja murheensa, annoin empatiaa (mun luonnevika, empattisuus ja herkkyys) mutta jos mä aloin puhumaan omista murheistani hän keksi kohta jotain ihan muuta juttua.
Todella kauan mä luulin kiireen kohta hellittävän, mulle ja mun rakkaudelle, meille tulisi omaa tilaa ja aikaa hyvin pian, mutta pahemmaksi vain meni. Aloin uskoa, sen mitä ystävättäreni mulle sanoi, sen että jos tahtoo, aikaa järjestyy, jos tahtoo lähelle, pääsee.
Viimein tajusin olevani miehelle pelkkä riippa,jotain mistä halusi eroon, mutta toisaalta piti pitää kiinni,kun pillu kuitenkin oli hyvää tavaraa.
En ole ikävästä kipeä, enkä enää tavoittele häntä. Toisinaan vaan mietin,miksei juttu onnistunut. Järjessäni tiedän, että se varmaan on ihan silkkaa varjeusta.
Ja tosiaan, ei ole perääni soitellut. Kerran sorruin itse soittamaan, mutta enää ei ole edes numeroa puhelimessa. Tosin, numeron poistaminen luurista on vain näennäistoimenpide, muistan numeron ulkoa, mutta näin vältän ikävän, joka pärähti mieleen joka kerta kun puhelinta selasin. Unohtuu varmaan joskus koko mies. Vaikka lukuisia vihlaisuja vielä edessä varmasti onkin.
- sit..
vaan uutta kun vanha kuolee,,katkeraltahan tuo kuulostaa ,mut mihinkäs koira karvoistaan pääsee, EI ne ainakaan tänne tule anteeksi pyytelemään keltään ,eikä ne pyydä kyllä sitä livenäkään.
Joten varmaan ne saa lopulta ,sen minkä ansaitsevatkin!
koska sen minkä taakseen jättää sen edestä löytää, ja tämä on ainut sananlasku joka pitää paikkaansa. - en kadu mitään kuitenkaan
Mutta mutta, en minäkään allekirjoitaisi noita viina ja pilleri juttuja. Sillä viinalla ainakaan ei ollut mitään osuutta tapauksessamme. No pystyin jättämään herra täydellisyyden lopulta, vaikka myönnän kyllä että mahdoin tulla riippuvaiseksi, hänen laatu huomiostaan. Enkä ole jättämistä katunut sinänsä, vaan suuresta kaipauksesta kärsin aika ajoin. Sillä hän oli tosi hyvä saamaan, minut keskinkertaisen rakkautta kaipaavan verkkoonsa.
Mutta niin kuin totesinkin. Selviän uuteen huomiseen ja uskon että kokemus opetti paljon minua,tästä virheestä/ kärsimyksestä/ pahasta olosta/ syyllisyyden tunteesta. Kovaa minulla oli myöskin, koska olisin tahtonut ymmärtää herra täydellisyyden laillisesti vihittyä aviovaimoa. - olla kuin ei oliskaan
tyyppi on kuin ei olis koskaan syntynytkään?
Huvittavana leikkii tuntematonta.. Naurettavan coolisti rellestää eteenpäin, mut jos sille sanois moi, hyppäis varmaan metrin säikäyksestä ilmaan tai painus metrin lattiasta läpi.. :D Joskus vielä säikäytän sen ja sillain, et sillä on monta muuta naista siinä ympärillä.
Varsinainen patja en ollut, ehkä suorastaan melko aloitteellinen, mut pupu pisti pöksyyn ja herra häipyi muille maille.
Ei kai tollasen perään viittis vinkua. Kusi sillä tulee housuun, kun tosiasiassa ei jäänyt perään itkeen vaan ennemmmin toivottaa hyvää ja turvaseksillistä matkaa eteenpäin. - salama
murretta kirjoitit.ei saanut ihan selvää...
- aikuinen nainen
mutta oli sulla asiaakin takana.
Voin kertoa kertoa, että pistin aikanaan poikki tällaisen jutun. So long ja moi. Muutama viikko kului ja mies oli ruinamassa. Oli kuulemma vakavasti masentunut. Minä olin jotain aivan ylimaallisen ihanaa. Yhteydenotot jatkuivat. No tapailtiin taas, vaikka mies oli aloittanut seurustelun jo tahollaan. Minä tiesin tästä toisesta, mutta tämä ei minusta. Miestä se huvitti.
Mutta mulla on aika vahva itsetunto ja olin tajunnut miehen luonteen jo heti kättelyssä. Olen aikanaan seurustellut patologisen pettäjän kansaa ja tunsin merkit.
Seksi oli hienoa. Erittäin. Ja muutenkin mies oikein pehmonen tapaus. Otin kuitenkin järjen käteen ja ajattelin että tästä miehestä ei nyt kannnata havitella muuta kuin seksiä, vaikka ei toi tyhmäkään ollut. No ei tämäkään miehelle oikein kelvannut, olisi pitänyt "rakastaa" ja naisen olla uskollinen pulmunen, vaikkei mies siihen itse kykenekään.
Mies "seurustelee" nyt naisen kanssa joka on varmaan (tietämätön) pulmunen, mies ei ole sitä vieläkään. Naisia on muitakin kuin minä. Kaksoiselämää elää, valehtelee itselleenkin.
Tunnevamma on ihan oikea sana. En kadehdi, olen vain tyytyväinen ettei mulla ole samanlaista tarvetta esittää muuta kuin olen.
Tässäkään tapauksessa ei ollut viinaa tms. kuvioissa. Mies on "vaan" naisaddikti. Harmi sinällään, ihan hyvä mies olisi varmaan jos saisi ton vääristyneen pätemisen tarpeensa jotenkin hoidettua. Ehkä joskus pappana saakin. Ja kai meillä kaikilla on ongelmamme. - aikuinen nainen
aikuinen nainen kirjoitti:
mutta oli sulla asiaakin takana.
Voin kertoa kertoa, että pistin aikanaan poikki tällaisen jutun. So long ja moi. Muutama viikko kului ja mies oli ruinamassa. Oli kuulemma vakavasti masentunut. Minä olin jotain aivan ylimaallisen ihanaa. Yhteydenotot jatkuivat. No tapailtiin taas, vaikka mies oli aloittanut seurustelun jo tahollaan. Minä tiesin tästä toisesta, mutta tämä ei minusta. Miestä se huvitti.
Mutta mulla on aika vahva itsetunto ja olin tajunnut miehen luonteen jo heti kättelyssä. Olen aikanaan seurustellut patologisen pettäjän kansaa ja tunsin merkit.
Seksi oli hienoa. Erittäin. Ja muutenkin mies oikein pehmonen tapaus. Otin kuitenkin järjen käteen ja ajattelin että tästä miehestä ei nyt kannnata havitella muuta kuin seksiä, vaikka ei toi tyhmäkään ollut. No ei tämäkään miehelle oikein kelvannut, olisi pitänyt "rakastaa" ja naisen olla uskollinen pulmunen, vaikkei mies siihen itse kykenekään.
Mies "seurustelee" nyt naisen kanssa joka on varmaan (tietämätön) pulmunen, mies ei ole sitä vieläkään. Naisia on muitakin kuin minä. Kaksoiselämää elää, valehtelee itselleenkin.
Tunnevamma on ihan oikea sana. En kadehdi, olen vain tyytyväinen ettei mulla ole samanlaista tarvetta esittää muuta kuin olen.
Tässäkään tapauksessa ei ollut viinaa tms. kuvioissa. Mies on "vaan" naisaddikti. Harmi sinällään, ihan hyvä mies olisi varmaan jos saisi ton vääristyneen pätemisen tarpeensa jotenkin hoidettua. Ehkä joskus pappana saakin. Ja kai meillä kaikilla on ongelmamme.Mikään erityisen hyvännäkönen tää mun mies ei ollut. Sellanen sympaattinen ja näennäisavoin ns. kunnnon miehen oloinen. Se siinä vetoaakin. Valehtelujaan ei koskaan kunnolla myöntänyt eikä anteeksi pyytänyt. Lisäksi oli vielä mustasukkainen minusta - rakastajastaan, hee. Niin että joillain miehillä on tosiaan kuvitelma, että niillä saa tai pitää olla useita naisia ns. varastossa.
- Ihme Juttuja
aikuinen nainen kirjoitti:
Mikään erityisen hyvännäkönen tää mun mies ei ollut. Sellanen sympaattinen ja näennäisavoin ns. kunnnon miehen oloinen. Se siinä vetoaakin. Valehtelujaan ei koskaan kunnolla myöntänyt eikä anteeksi pyytänyt. Lisäksi oli vielä mustasukkainen minusta - rakastajastaan, hee. Niin että joillain miehillä on tosiaan kuvitelma, että niillä saa tai pitää olla useita naisia ns. varastossa.
jotkut pelaavat ihmissuhteissa sairaita pelejä. Jotenkin kieroutunutta ja narsistista. Eivät oikeasti välitä toisesta.
- Täydellinentollo
Deittailin 24 aikani eroni jälkeen ja löysin sieltä kivan kylläkin varatun miehen joka eiminulle olisi kuitenkaanpystynyt antamaan sitä mitä halusin eli aikaansa, päätin jatkaa deittailua ja sitten itsensä leskeksi ilmoittanut mies alkoi minulle lähettelemään viestejä, kirjoittelimme aikamme ja aina vaan tuntui paremmalta kuvankin laittoi joka oli viimeinen hetki päätökselle että tavataan.
Ja voi sitä hetkeä kun tapasimme olin aivan heti myyty ensimmäinen suudelmakin antoi vaan varmuuden siitä että tässä olisi jotakin. Suhde alkoi mahtavasti kaikki natsasi muuten mutta kun tuli aika rakastella eipä homma toiminut, sitten aloin seuraamaan, että mitenkä hän aina tuoksahti alkolle, ja oli jotenkin varuillaan ulkoa kuuluvista äänistä. Sitten alkoi selviämään että hänen viimeisin suhteensa asuikin parin korttelin päässä ja heillä oli yhteinen koira ja tällä naisella olin avain hänen luokseen. Mutta heillä kuulema ei ollut mitään, muutakuin sen koiran yhteishuoltajuus, hän oli aina olevinaan suuttunut tähän naiseen.
Mutta kaikki alkoi selviämään vihdoinkin muttei minulle mikään mukava juttu kun rakastuin häneen aivan mielettömästi hän oli aina hieman ottanut kun oli minun kanssa ja sitten kun oli selvin päin häneen ei saanut yhteyttä selitti vaan että oli sitä ja tätä ettei kerinnyt vastailemaan ei tulemaan mun luo vaikka oli luvannut. Kerran menin käymään illalla hänen pihassaan ei ollut kotona niin ajoin sen naisen pihaan niin siellähän hän oli ja koko viikon lopun vielä. Epäilen että hänellä näitä hoitoja on enemmäkin koska alkuun olimme monta viikon loppua yhdessä hyvin tiiviisti. Ja vieläkin kun hän soittaa kylläkin aina kännissä hän vuodattaa suurta rakkauttaan minulle ja sitä kuin hänellä ei ikinä ole ollut niin ihanaa ja täydellistä naista.
Joskus tuntuu siltä että meidän naisten pitäisi tehdä noista äijistä protesti lista että oppisivat kunnioittamaan toista ihmistä lopettaisivat valehtelun, tämäkin olisi ollut helpompaa kun olisi alussa jo kertonut missä mennään ota tai jätä.- -sasha---
Olen tälä hetkellä nimenomaan sellaisessa suhteessa, jossa olen miehelle pelkkä panopatja. Kaikki menee HÄNEN aikataulujensa mukaisesti ja minun pitäisi olla aina valmis vastaamaan hänen viesteihin ja soittoihinsa. Hän saa olla tavoittamattomissa vaikka kuinka kauan. En osaa sanoa olenko hänen ainoa, mutta tällä hetkellä uskon, että olen, sillä mies on yhteydessä minuun päivittäin ja tiedän suurinpiirtein missä mies on(tiedän työpaikan ja hänellä on aikaavievä harrastus). Tosin mies on mielettömän salamyhkäinen ja hänestä ei oikein pahemmin ota selvää. Hän sanoi lähtevänsä neljäksi päivää Italiaan, mutta kun kysyin milloin hän palaa hän ei osannut vastata(noo,joskus alkuviikosta). ja sitten kun hän muka palasi, niin hän ei maininnut sanaakaan Italiasta. Kun kysyin, niin hän väisti aihetta. Ei kuvia, mitä hän yleensä edes esittelisi. Ei rusketusta, vaikka hän ruskettuu aivan älyttömän nopeasti. Ei mitään takeita siitä, että hän olisi ollut siellä...jotenkin epäilyttävää missä hän ne viisi päivää sitten oli.
Baarissa mies tulee yleensä juttelemaan, mutta ei kyllä anna kenenkään ymmärtää, että meillä olisi mitään fyysistä tekemistä toistemme kanssa. Näen häntä saman harrastuksen parissa, mutta siellä moikkaa hyvin hyvin harvoin jos on edes moikatakseen. Yleensä kuin ei olisi huomaavinaankaan.
Mies saattaa soittaa minulle ja kysyä, että hakisinko hänet jostain, mutta jos minä soitan kyytiä häneltä, niin ei tule kuuloonkaan.
Mies ei onneksi vaadi minulta mitään rakkaudentunnustuksia tai muutakaan. Hän vain tahtoo, että olen hänen tavoitettavissaan ja se riittää hänelle. Miehellä on myös aivan mieletön pätemisen tarve, mutta toisaalta se on minusta vain hauskaa, sillä kyllä sen näkee kilometrien päähän, että heikko itsetunto se on taustalla.
Ulkonäöltään tämä mies on varmasti keskivertoa komeampi, älyttömän hyvä kroppa(ykkössyyt miksi olen vielä tässä jutussa mukana),miehellä on rahaa kuin roskaa, kunnianhimoa vaikka muille jakaa... ja osaa tyydyttää minut juuri kuten minä tahdon. Eikä pakota minua mihinkään mihin minä en tahdo.
Kerran yritin pistää poikki tätä juttua ja mies sanoi siihen, että ok, ei väkisin. Tosin siitä muutamien päivien kuluttua mies jo alkoi viestittelemään ja sanoi että tahtoo minua ja olen niin upea ja plaa plaa. Sitten hän myönsi, että tahtoo kanssani vain seksiä ja sehän sopi. tahdoin vain saada nuo sanat häneltä, sillä aiemmin hän yritti esittää, että kiinnostusta olisi vakavempaankin, mutta se yritys oli hyvin horjuvaa.
Tässä sitä ollaan edelleen seksisuhteessa. Ehkä olen helppo, kun en osaa sanoa miehelle EI, mutta toisaalta en halua edes, ainakaan vielä...
- taitaa olla
ihan jonoksi asti. Itse liityn seuraan ja myönnän tällainen olleeni hänelle, helppo, aina tavoitettavissa.. itsestään selvyys.
Tapasimme aina kun miehen aikatauluun sopi, ei minun haluamisilla paljon väliä ollut. Alussa hän tunnusti ihastumistaan ja kauniita sanoja ym. muuta sanahelinää riitti, mutta ensimmäisen yhteisen "hetken" jälkeen ei niitä enää kuulunut. Yhteyttä mies otti ainoastaan kun halusi minulta jotain, tai jos minusta ja ikävästäni ei ollut kuulunut mitään pitkään aikaan. Eli yhteyttä mies otti 3-4 viikon välein. "En ole hänelle itsestään selvyys".. joopa joo, näitä sanoja on kyllä kuultu! Halusi kyllä kuulla kuinka minä kaipaan ja välitän, mutta ainoa mitä minä sain oli pyyntö saada seksiä. En tiedä hänellä olleen muita naisia, lukuunottamatta hänen avopuolisoaan. Mutta komea nuorimies, en kyllä ihmettelisi jos en ainoa olisi ollut. Sanat pelimies kaikuvat mielessäni.
Tyhmää on häntä syyttää.. itse minä häneen ihastuin ja itseni hänelle annoin käytettäväksi. Tyhmyyttäni ja sinisilmäisyyttäni en osannut/pystynyt aikaisemmin päättämään tätä ja luopumaan hänestä. Yritin kyllä.. useastikin, mutta aina hän sai mieleni muuttumaan, osasi vetää "oikeista naruista" ja sanoa oikeat sanat., heikko kun olin häneen.
Nyt taas ilmoitin hänelle että voi unohtaa minut, olisi jo aika alkaa elämään eteenpäin. Tottakai sama "narujen veto" alkoi, selityksiä miksi ei ole pitänyt yhteyttä ym. Ei "halua" luopua minusta ja muuta myötätuntopisteiden keräämistä. Kyllä sitä välittämistä löytyy silloin, kun mies huomaa naisen olevan lipumassa pois elämästään.
Nyt aion olla vahva, vaikka sattuukin ja pitää itselleni antamani lupaukset.
Jos hän olisi koskaan oikeasti minusta välittänyt ja hänellä ollut tunteita minua kohtaan, olisin luullut hänen pitäneen yhteyttä muutenkin. Nyt on myöhäistä, en aio loppuelämääni tuntea tätä ikävää ja pahaa oloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008