Näitä täällä kyllä löytyy jonkin verran, mut enemmän sitä sarjaa: kysynkö suoraa päläpälä.. Nyt haluaisin ihan oikeita iskuvinkkejä. Muutakin kuin hymyileminen ja se, et mennä juttelemaan kivan näköselle miehelle. Kertokaa nyt ihmeessä vähän vinkkejä ja MIEHET myös! :) Miten tuntematon nainen voi herättää miehen huomion??
Miehen iskeminen baarissa
8
2783
Vastaukset
- varmaan helpointa
tehdä joku liike, jolla voi testata, löytyykö mieheltä jutteluhaluja.
Kysyt vaikka juomaansa odottavalta mieheltä drinkkivinkkiä, sano että kaipaisit vaihtelua mutta tulee niin huonosti mitään mieleen.
Tai teette vaikka yllätysvaihtarit, toinen tilaa toisen juoman ihan oman makunsa mukaan. - ei tuu heti mieleen
Pitkällä, selvästi kiinnostusta esiintuovalla katseella saat ainakin miehen mielenkiinnon heräämään.
Tai sitten, kokeile jotain extremeä/spontaania: sano, että sulla on paha mieli ja pyydä halausta. Ja tietenkin halauksen jälkeen sanot, että johan olo parani. Mies on luultavasti aika ihmeissään, mutta kiinnostus on taattu. - hakupäällä
Jos on mielenkiintoinen mies niin meen ja pyydän puhelinnumeron. Hän joko antaa sen tai ei. Itse oon nelikymppinen nainen ja haluaisin samanikäisen miehen niin mikä miehiä vaivaa? Kolmekymppisiä sais yllin kyllin, mut nelikymppisiä miehiä ei näytä naiset kiinnostavan. Heillä on niin kiire, punttisali, työt, kaverit, etteivät he kuulemma naista tarvitse. Itse haluaisin samanhenkisen, ikäiseni miehen, mutta niitä ei näytä olevan missään vapaana.
- M41v
oo vapaana? No täällä ainakin on yks ja mul ei tosiaan oo kiire eikä mitään muitakaan velvollisuuksia, ainoastaan sellanen mukava,rehellinen nainen puuttuu. Mut ei naisia tämmönen tavallinen tallaaja kiinnosta. :(
- Hakupäällä
M41v kirjoitti:
oo vapaana? No täällä ainakin on yks ja mul ei tosiaan oo kiire eikä mitään muitakaan velvollisuuksia, ainoastaan sellanen mukava,rehellinen nainen puuttuu. Mut ei naisia tämmönen tavallinen tallaaja kiinnosta. :(
No kait ne nelikymppiset vapaat miehet on sitten siellä Etelä-Suomessa, mut täällä niitä ei todellakaan ole. Mitä niiden kans juttelee niin punttisalilla viitenä iltana viikossa, väsyneenä kotiin, sitten työt päälle, kavereiden kanssa peli-illat yms. niin kuulemma ei siinä enää sitä naista tarvi.
- vvvvvinkki
Itseäni on pyydetty ojentamaan baaritiskillä pilli..
- ihquli
Tarvii vain hymyillä ja pitää silmäpeliä jokaiseen lähistöllä olevaan kiinnostavan näköiseen mieheen. Kyllä joku niistä tekee aloitteen! :)
- Näinhänseon
Niin, kiitti tosiaan kaikki vinkeistä.. :) Kyllähän noista jotai apua saa! Itte ku oon vasta muuttanu eri paikkakunnalle, niin en tunne ketään... Ois kiva ees viikonloppusin seuraa saada, eikä baarissakin yksin olla! :) Toisaalta joo siin on se, et oon vähän mammari.. Mut täytyy kai ottaa se asenne, et ei voi mitää jos ei seura kelpaa, sit pitää ettii joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117