Miehen iskeminen baarissa

Nimetön

Näitä täällä kyllä löytyy jonkin verran, mut enemmän sitä sarjaa: kysynkö suoraa päläpälä.. Nyt haluaisin ihan oikeita iskuvinkkejä. Muutakin kuin hymyileminen ja se, et mennä juttelemaan kivan näköselle miehelle. Kertokaa nyt ihmeessä vähän vinkkejä ja MIEHET myös! :) Miten tuntematon nainen voi herättää miehen huomion??

8

2783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan helpointa

tehdä joku liike, jolla voi testata, löytyykö mieheltä jutteluhaluja.

Kysyt vaikka juomaansa odottavalta mieheltä drinkkivinkkiä, sano että kaipaisit vaihtelua mutta tulee niin huonosti mitään mieleen.

Tai teette vaikka yllätysvaihtarit, toinen tilaa toisen juoman ihan oman makunsa mukaan.

• ei tuu heti mieleen

Pitkällä, selvästi kiinnostusta esiintuovalla katseella saat ainakin miehen mielenkiinnon heräämään.

Tai sitten, kokeile jotain extremeä/spontaania: sano, että sulla on paha mieli ja pyydä halausta. Ja tietenkin halauksen jälkeen sanot, että johan olo parani. Mies on luultavasti aika ihmeissään, mutta kiinnostus on taattu.

• hakupäällä

Jos on mielenkiintoinen mies niin meen ja pyydän puhelinnumeron. Hän joko antaa sen tai ei. Itse oon nelikymppinen nainen ja haluaisin samanikäisen miehen niin mikä miehiä vaivaa? Kolmekymppisiä sais yllin kyllin, mut nelikymppisiä miehiä ei näytä naiset kiinnostavan. Heillä on niin kiire, punttisali, työt, kaverit, etteivät he kuulemma naista tarvitse. Itse haluaisin samanhenkisen, ikäiseni miehen, mutta niitä ei näytä olevan missään vapaana.

• M41v

oo vapaana? No täällä ainakin on yks ja mul ei tosiaan oo kiire eikä mitään muitakaan velvollisuuksia, ainoastaan sellanen mukava,rehellinen nainen puuttuu. Mut ei naisia tämmönen tavallinen tallaaja kiinnosta. :(

• Hakupäällä
        M41v kirjoitti:

oo vapaana? No täällä ainakin on yks ja mul ei tosiaan oo kiire eikä mitään muitakaan velvollisuuksia, ainoastaan sellanen mukava,rehellinen nainen puuttuu. Mut ei naisia tämmönen tavallinen tallaaja kiinnosta. :(

No kait ne nelikymppiset vapaat miehet on sitten siellä Etelä-Suomessa, mut täällä niitä ei todellakaan ole. Mitä niiden kans juttelee niin punttisalilla viitenä iltana viikossa, väsyneenä kotiin, sitten työt päälle, kavereiden kanssa peli-illat yms. niin kuulemma ei siinä enää sitä naista tarvi.

• vvvvvinkki

Itseäni on pyydetty ojentamaan baaritiskillä pilli..

• ihquli

Tarvii vain hymyillä ja pitää silmäpeliä jokaiseen lähistöllä olevaan kiinnostavan näköiseen mieheen. Kyllä joku niistä tekee aloitteen! :)

• Näinhänseon

Niin, kiitti tosiaan kaikki vinkeistä.. :) Kyllähän noista jotai apua saa! Itte ku oon vasta muuttanu eri paikkakunnalle, niin en tunne ketään... Ois kiva ees viikonloppusin seuraa saada, eikä baarissakin yksin olla! :) Toisaalta joo siin on se, et oon vähän mammari.. Mut täytyy kai ottaa se asenne, et ei voi mitää jos ei seura kelpaa, sit pitää ettii joku muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe