Onko kenelläkään sellaista kokemusta Veetin kasvoihin tarkoitetuista vahaliuskoista, että niiden käyttö olisi LISÄNNYT karvankasvua tai tummentanut karvoitusta? Mietin että uskallanko kokeilla, jos nukkamainen karva vaihtuukin tummaan sänkeen..ois aika kamalaa.
Veetin liuskat kasvoille
1
398
Vastaukset
- Bjuut
Itse olen muutaman kerran poistanut veetin kasvoliuskoilla viikseni ja kulmakarvoista osan, kun ovat niin pirun paksuja!
Sattuuhan se inhottavasti ja itselle ainakin tuli kuivia rupia ensimmäisellä kerralla viiksien paikalle. Itselläni (viiksi)karvat eivät ole tulleet tummempina takaisin, vaan ne ovat mielestäni vaalenneet, enkä ole vähään aikaan nähnyt tarvetta niiden poistamiseen. Tämä voi tietenkin johtua siitä, että kun karvan poistaa juurineen, saattaa karvatuppi jäädä joksikin aikaa lepäilemään, eikä kasvata karvaa takaisin.
Tottakai kaikki karvat tulevat aikanaan takaisin, mutta enpä usko niiden värin olennaisesti vahaamisesta muuttuvan. Ei niitä pitäisi myöskään kasvaa sen enempää, kuin mitä ennen vahausta.
Kulmakarvojen siistimiseen vaha ei ole liiemmin auttanut, sillä paria karvaa ei kerrallaan viitsi vahaamaan alkaa, vasta sitten kun niitä on kasvanut helvetillinen määrä ja siihen tilaan tuskin kukaan nainen päästää kasvojaan.
Jos luulet vahaamisen olennaisesti helpottavan kasvokarvojesi hoitamista, niin suosittelen lämpimästi. Kuitenkaan vaha ei ole kaikille paras vaihtoehto ja itse koen ainakin kulmakarvojen työstämisen vahan avulla hyvinkin työliääksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872