Kuinkahan te naiset..

mies miettii

..pärjäätte jos otan profiilini pois, varmaan ihan hyvin veikkaan ja hyvä niin. Tuskinpa juuri kukaan edes huomaa poistumistani, joku nainen voi ohimennen ajatella että mitähän sillekin kuuluu, löysiköhän jonkun vai kyllästyikö vain? Olisinhan minä ollut kiinnostunut jos se vaan olisi yhteyttä ottanut, vaikuttihan se aika hyvältä tyypiltä kuitenkin sen profiilinsa perusteella. Näin ainakin toivoisin ajateltavan.

Alkaa vähän tuntua siltä että viisainta olisi poistua takavasemmalle ja jatkaa muilla keinoin sen tärkeimmän ihmiseni etsimistä, tavallaan sääli kun itseni tuntien voisi melkein väittää että aika hyvä "saalis" olisin ollut. Ei ehkä kaikki minussa ole täysin sitä mitä olette etsineet mutta lähestulkoon kuitenkin, niin lähes ettei ainakaan missään pitäisi olla pahemmin valittamista tai jos on niin enpä usko treffeiltä muutenkaan sitten löytyvän. Huonompia ja h..sti rumempiakin miehiä tiedän olevan tuolla ja muualla, paljon, kaitpa teidän pitää sitten koettaa niiden kanssa pärjätä :)

Älkää sanoko että ole aktiivisempi kun en osaa, ei toimi kohdallani se että alkaisin sokkona pommittamaan kymmenille naisille viestejä mitään heistä tietämättä. Mielelläni kiinnostavaan ihmisiin ottaisin yhteyttä jos vain tietäisin hänen olevan niin fyysisesti kuin henkisesti hakemani kaltainen, ovat vain niin valitettavan köykäisiä nuo naisten profiilit etteivät paljasta oikeastaan yhtään mitään ja siksi on tämä niin helkkarin hankalaa.

"Ota selvää", "Jos haluat tietää enemmän..", "Miehen tulee tehdä aloite" tms. ovat lausahduksia jotka enimmäkseen taitavat houkutella vain niitä joiden huomiota naiset eivät niinkään olisi vailla, "pelimiehet" ja epätoivoisimmat noihin kai vain tarttuvat. Minun ei tarvitse eikä ole halujakaan ruveta kahlaamaan kaikkia lävitse vain huomatakseni joutuvani toistuvasti pettymään ja toisille pettymyksiä aiheuttamaan sillä etten sitten huolikaan vaikka ensin kovin kiinnostunut olevinani olin.

Vähän aikaa ehkä vielä tilannetta katsastan mutta voi olla että lähiaikoina kaikessa hiljaisuudessa profiilini ainakin piilotan, ihan vain siksi etten pessimistiseksi valittajaksi muuttuisi, sitä te naiset ette kuitenkaan ansaitse kun eihän se teidän vika oikeastaan ole jos multa meinaa usko loppua.

3

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin pärjätään

There are plenty of fish in the sea ;)

• treffistressaaja

Ota vaan profiili vähäksi aikaa pois, jos turhauttaa. On ainakin omalla kohdallani auttanut. Monta kuukautta on taas vaihteeksi pidetty taukoa, ja nyt alkaa tuntua, että voisi taas kokeilla. Ja vielä ihan innostuneella mielellä. :)

• uusi profiili

Että jos olette pois, teettekö aina uudne profiilin vaiko aktivoitte vanhan? Itse olin pois ja sitten aktivoin kuukausien päästä vanhan ja tuli vaan mieleen, että siitä moni täällä vetää johtopäätöksen, että on iät ja ajat ollut täällä yrittämässä. Toisaalta jos tekee uuden, niin saa ne samat kaikille summamutikassa kirjoittelijat taas kimppuunsa, jotka nyt on jo ns. kokeilleet onneaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe