..pärjäätte jos otan profiilini pois, varmaan ihan hyvin veikkaan ja hyvä niin. Tuskinpa juuri kukaan edes huomaa poistumistani, joku nainen voi ohimennen ajatella että mitähän sillekin kuuluu, löysiköhän jonkun vai kyllästyikö vain? Olisinhan minä ollut kiinnostunut jos se vaan olisi yhteyttä ottanut, vaikuttihan se aika hyvältä tyypiltä kuitenkin sen profiilinsa perusteella. Näin ainakin toivoisin ajateltavan.
Alkaa vähän tuntua siltä että viisainta olisi poistua takavasemmalle ja jatkaa muilla keinoin sen tärkeimmän ihmiseni etsimistä, tavallaan sääli kun itseni tuntien voisi melkein väittää että aika hyvä "saalis" olisin ollut. Ei ehkä kaikki minussa ole täysin sitä mitä olette etsineet mutta lähestulkoon kuitenkin, niin lähes ettei ainakaan missään pitäisi olla pahemmin valittamista tai jos on niin enpä usko treffeiltä muutenkaan sitten löytyvän. Huonompia ja h..sti rumempiakin miehiä tiedän olevan tuolla ja muualla, paljon, kaitpa teidän pitää sitten koettaa niiden kanssa pärjätä :)
Älkää sanoko että ole aktiivisempi kun en osaa, ei toimi kohdallani se että alkaisin sokkona pommittamaan kymmenille naisille viestejä mitään heistä tietämättä. Mielelläni kiinnostavaan ihmisiin ottaisin yhteyttä jos vain tietäisin hänen olevan niin fyysisesti kuin henkisesti hakemani kaltainen, ovat vain niin valitettavan köykäisiä nuo naisten profiilit etteivät paljasta oikeastaan yhtään mitään ja siksi on tämä niin helkkarin hankalaa.
"Ota selvää", "Jos haluat tietää enemmän..", "Miehen tulee tehdä aloite" tms. ovat lausahduksia jotka enimmäkseen taitavat houkutella vain niitä joiden huomiota naiset eivät niinkään olisi vailla, "pelimiehet" ja epätoivoisimmat noihin kai vain tarttuvat. Minun ei tarvitse eikä ole halujakaan ruveta kahlaamaan kaikkia lävitse vain huomatakseni joutuvani toistuvasti pettymään ja toisille pettymyksiä aiheuttamaan sillä etten sitten huolikaan vaikka ensin kovin kiinnostunut olevinani olin.
Vähän aikaa ehkä vielä tilannetta katsastan mutta voi olla että lähiaikoina kaikessa hiljaisuudessa profiilini ainakin piilotan, ihan vain siksi etten pessimistiseksi valittajaksi muuttuisi, sitä te naiset ette kuitenkaan ansaitse kun eihän se teidän vika oikeastaan ole jos multa meinaa usko loppua.
Kuinkahan te naiset..
3
620
Vastaukset
- hyvin pärjätään
There are plenty of fish in the sea ;)
- treffistressaaja
Ota vaan profiili vähäksi aikaa pois, jos turhauttaa. On ainakin omalla kohdallani auttanut. Monta kuukautta on taas vaihteeksi pidetty taukoa, ja nyt alkaa tuntua, että voisi taas kokeilla. Ja vielä ihan innostuneella mielellä. :)
- uusi profiili
Että jos olette pois, teettekö aina uudne profiilin vaiko aktivoitte vanhan? Itse olin pois ja sitten aktivoin kuukausien päästä vanhan ja tuli vaan mieleen, että siitä moni täällä vetää johtopäätöksen, että on iät ja ajat ollut täällä yrittämässä. Toisaalta jos tekee uuden, niin saa ne samat kaikille summamutikassa kirjoittelijat taas kimppuunsa, jotka nyt on jo ns. kokeilleet onneaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760