tuli mieleen tällänen

mies 25w

(en tiedä minne oisin tän pistäny ni laitoin tänne)mikä on suurin ero naisten ja miesten seksuaalisessa käyttäymisessä??
no tottakai se että jos mies ei ole saanut pillua
on se häpeällistä ja noloa...ja toiset miehet leimaan sen miehen homoks ja luuseriks..
mutta jos nainen ei ole harrastanut seksiä naista pidetään kunniallisena ja hyvänä naisena ei haukuta lesboks eikä myöskään luuseriks...

12

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo,

Nuo sun yleistämisesi ovat oikeasti lähtöisin sinun päästäsi. Kertomasi perusteella en erityisesti jaksa vahvistaa ajatuksiasi, saati sanoa niihin muutakaan.

Puolivittuillakseni, tällaista kliseemimmi-energiaa (tuo ei ole mun vika) :

http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw&NR=1

• että ämmät

tulevat vain vittuilemaan aloituksellesi. Ihan totta tuo on, tiedä siten missä pilvilinnassa tämä vastaaja elää

• nuo,
        että ämmät kirjoitti:

tulevat vain vittuilemaan aloituksellesi. Ihan totta tuo on, tiedä siten missä pilvilinnassa tämä vastaaja elää

Yksi juttu: mä en ikinä elä pilvilinnassa. Tietysti vähän turhan hempeä biisi, mutta mitäs siitä ( kolme ja rapiat bisseä).

Ketjun aloittaja odotti empatiaa, mutta sitä on vaikea antaa ihmiselle, joka oikeasti kuvittelee toisen sukupuolen elämän olevan helpompaa kuin hänellä itsellään. Toki voisi olla hienovaraisempikin, mutta hienovaraisten ja kannustavien neuvojen välittäminen "oikein" ihmiselle, joka on mielessään päättänyt jonkin asian olevan tietyllä tavalla, on hyvin vaikeaa. Vittuilu ei tarkoitukseni ollut.

Miespuolisilta aloittaja saa parempia vinkkejä. Itse voisin sanoa ainoastaan, että ei kannata tehdä seksistä turhan vakavaa asiaa, koska oikeasti se on iloa tuottava, iloinen asia. Se, että miten ja kuinka monen kanssa itse kukin sängyssään peuhaa on myös loppujen lopuksi asia, joka muita ihmisiä kiinnostaa vähemmän, kuin monet kuvittelevatkaan.

Hyvää tulevaa viikonloppua.:)

• Va-Nil-La

kuullut säälittävistä vanhoistapiioista, jotka yrittää saada kenen tahansa miehen ansaan?

Eikä tuo sun esimerkki muuten ole mitään seksuaalista käyttäytymistä.

• Tämä on juuri niin, että jälleen molempia sukupuolia olevat kokevat juuri sen oman sukupuolen saamattomuuden huonoksi... kaiketi...

• mies 25w
        dazu kirjoitti:

Tämä on juuri niin, että jälleen molempia sukupuolia olevat kokevat juuri sen oman sukupuolen saamattomuuden huonoksi... kaiketi...

no nyt ei ollu puhetta vanhoista piioista...jotka taas ovat asia erikseen..
        tarkennetaan hiukan jotta naisetkin tajuaa..
        otetaan nuori mies joka ei ole saanut niin sitä aletaan heti haukkua luuseriks ja homoks..
        kun taas nuori nainen joka ei ole harrastanut seksiä niin sitä ei haukuta luuseriks eikä lesboks..vaan pidetään kunnollisena ja hyvänä naisena...

• mies 25w kirjoitti:

otetaan nuori mies joka ei ole saanut niin sitä aletaan heti haukkua luuseriks ja homoks..
        kun taas nuori nainen joka ei ole harrastanut seksiä niin sitä ei haukuta luuseriks eikä lesboks..vaan pidetään kunnollisena ja hyvänä naisena...

Tai sitten on niin, että ne miehet, jotka ei ole vielä saaneet, pitää itseään huonoina? Ehkä siinä on syy sille saamattomuudellekin.
        Mä ehkä 17-vuotiaana pidin tuollaista asiaa jotenkin hankalana, mut enpä muista, että asiaa oltais koskaan kaveripiirissä puhuttu mitenkään negatiivisena, vaan lähinnä se on sellainen asia, mistä ei puhuta. :) Monestikin on aika erikoista, että syy saamiselle ei näyttäisi olevan luonteessa, tai ulkonäössä.

• mies25w
        dazu kirjoitti:

Tai sitten on niin, että ne miehet, jotka ei ole vielä saaneet, pitää itseään huonoina? Ehkä siinä on syy sille saamattomuudellekin.
        Mä ehkä 17-vuotiaana pidin tuollaista asiaa jotenkin hankalana, mut enpä muista, että asiaa oltais koskaan kaveripiirissä puhuttu mitenkään negatiivisena, vaan lähinnä se on sellainen asia, mistä ei puhuta. :) Monestikin on aika erikoista, että syy saamiselle ei näyttäisi olevan luonteessa, tai ulkonäössä.

nuoren miehen ei kannata kertoa kenellekään jos ei ole saanut??

• mies25w kirjoitti:

kertoa! Kyllä mä tiedän useamman päälle parikymppisen, joka ei ole saanut. Mun mielestä he on kaikki jollain tavalla estyneitä, tai jämähtäneet siihen luuloon, niin että seksistä on tullut jotenkin vierasta. Toinen on se, että nainen voi tuntua kovin vieraalta olennolta, jos ei ole oikein sellaisia kaveripiirissäkään.

• nainen20v-
        mies 25w kirjoitti:

Aivan samalla lailla naisesta puhutaan lesbona,ym.. varsinkin jos nainen on kaunis ja hotti. Tajusitko?,selitin niin että miehetkin tajuaa.

• nainen20v-
        mies25w kirjoitti:

jos on pakko siitä puhua niin kerro vaan hyvälle ystävälle,ja hanki hyvä mies nyt tyttöystävä et pääset joskus pukille,pääs hajoo:)

• tosi tosi

lapsellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58