Nettipetturi?! ..Vai minäkö ylireagoin?..

M.Parker

On vähän kumma juttu, jos ihan viatonta?
Ollaan seurusteltu puoli vuotta, siis ihmissuhteessa aivan silmänräpäys..silti oltiin suunniteltu yhteistä tulevaisuutta, kunnes minulle paljastui miehen ajanviete netin yhteisösivuilla, irc, kuvake, facebook jne..
Kommetoi siellä toisten naisten kuvia eroottiseen sävyyn ja ehdottelee matkoja/seikkailuja? On vielä laittanut syntymäaikansa huomattavasti nuoremmaksi. En olisi saanut katsoa toisen sivuja, mutta järkytyin etten voinut lopettaa..
Siis mitä helvettiä?? Minun mielestä ei ihan normaalia seurustelukäytöstä, tuli tosi paha olo ja tunnen itseni hölmöksi ja riittämättömäksi, ei minulla ole ollut tarvetta katsoa muita miehiä saati kommentoida..
Olenko siis liian omistava tai mustasukkainen, jos tää on nykyään "ajanhenki"?
Minua tämä loukkasi syvästi enkä varmaan pysty antamaan anteeksi.

8

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellista touhua

Ei tuonlainen käytös ole mikään ajan henki ja jos oma muijani tekisi noin niin olisin raivoissani. Ja ihan syystä. Anna nyt kuitenkin ukolles mahdollisuus selittää, usein huono itsetuntoiset kerjää netissä huomiota. Päätä vasta sitten annatko anteeksi. Tokihan itse vaatisin, että tuonlaiset profiilit suljetaan jos on 6kk yhdessä jo oltu ja sovittu, että muita ei tapailla ja ollaan uskollisia.

• M.Parker

jo selittää..ja pyytää anteeksikin käytöstä, mutta sitä ei ole vielä ukolta kuulunut. Odotan vielä pari päivää ja sitten lähtee tavarat pihalle. Avaimet otin jo varmuudeksi, että tosissaan olen..Joku roti pitää olla, jos selkärangallisiin kuuluu..
        Kiitos kommentistasi!!

• liliaana1

ei yhtään ylireagointia, jos moinen vaivaa. On töykeää ja epäluottamusta herättävää jos pitää kytätä kaikenmaailman akkojen kuvia netissä ajankulukseen. Herää kysymys että miksi? Jos on jo kerran puolisokin tiedossa? Itse olen joutunut kärsimään miehen nettiuskottomuudesta, laittoi deittiin ilmoituksen salaa ja irciin flirttailu viestejä jossa kehui tyttöjen vartaloita ym joita oli vieläpä tavannut ihan livenäkin. Joten kannattaa olla valppaana. Pahinta olivat puolustelu kommentit joita sain kuulla; että se oli vaan nettijuttua eikä sillä ole tekemistä todellisuuden kanssa.....

• M.Parker

sillä salaa noita puuhia on minulta tehty, kännykkä äänettömällä jne..Ja kysymys kuuluu miten kauan? Jos se olisi ihan viatonta ajanvietettä niin miksei siitä voisi sanoa..No eihän se sitä ole..(vain naisten kuvia) Melkein sakkolihaa, jos rumasti sanoo.
        Eipä äijä tietenkään minun takiani pahoillaan ole vaan siitä, että jäi kiinni.
        Matkoihinsa joutaa.. minun on parempi itsekseen kuin onneton ja "kyttääjä" On näköjään katoava geeniperimä tämä rehellisyys..*huokaus
        Kiitos kommentistasi!

• Nimetön 81
        M.Parker kirjoitti:

sillä salaa noita puuhia on minulta tehty, kännykkä äänettömällä jne..Ja kysymys kuuluu miten kauan? Jos se olisi ihan viatonta ajanvietettä niin miksei siitä voisi sanoa..No eihän se sitä ole..(vain naisten kuvia) Melkein sakkolihaa, jos rumasti sanoo.
        Eipä äijä tietenkään minun takiani pahoillaan ole vaan siitä, että jäi kiinni.
        Matkoihinsa joutaa.. minun on parempi itsekseen kuin onneton ja "kyttääjä" On näköjään katoava geeniperimä tämä rehellisyys..*huokaus
        Kiitos kommentistasi!

Itse poistin kaikki profiilit netistä ihan kehottamatta, facebook on pystyssä, mutta ei mulla mitään salaisuuksia siellä ole ja jos haluaa niin sieltä voi käydä lukemassa mitä vaan. Avoimuus ja rehellisyys on mun mielestä suhteen kulmakiviä ja luottamuksen perusta. Valitettavasti olen törmännyt useampaan epärehelliseen naiseen, kun on sovittu yhdessä että ei muita enää tapailla, niin kuitenkin samaa peliä on jatkettu. Että tällaista.

• M.Parker
        Nimetön 81 kirjoitti:

Itse poistin kaikki profiilit netistä ihan kehottamatta, facebook on pystyssä, mutta ei mulla mitään salaisuuksia siellä ole ja jos haluaa niin sieltä voi käydä lukemassa mitä vaan. Avoimuus ja rehellisyys on mun mielestä suhteen kulmakiviä ja luottamuksen perusta. Valitettavasti olen törmännyt useampaan epärehelliseen naiseen, kun on sovittu yhdessä että ei muita enää tapailla, niin kuitenkin samaa peliä on jatkettu. Että tällaista.

..en sitä epäile. Tuntuu vaan katoavalta luonteenpiirteeltä..tai sitten vaan vedän puoleeni tämmösiä huuhaa-henkilöitä. Jos oppisin viimeinkin näistä virheistä..

• Samassa veneessä

Teillä on sittenkin tainnut olla erilaiset suunnitelmat nimenomaan sitoutumisen suhteen. Mies tykkäisi popsia makupaloja myös viereiseltä lautaselta, mutta sinä olit valmis omistautumaan ja omistamaan.

Mustasukkaisuus on Hyvin Inhimillinen Tunne, ja sitä tuntee varmasti (ainakin melkein) jokainen, jos todella rakastaa.

Jos uskot ettei anteeksianto onnistu, ja huomaat epäileväsi miehen jatkavan nettielämäänsä, on ihmissuhde sinulle liian kuluttava. Epäluottamuksen ilmapiiri on in-hot-ta-va elinympäristö.

• M.Parker

tää on just sitä..Olen nyt itsekseni ajatusteni kanssa. Anteeksipyyntö tuli, kun siitä itse huomautin. Luottamus on miinuksella..kaikki aikanaan jos ollenkaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe