Liian heiveröinen?

nainen.

onko 163cm/52-53kg nainen liian heiveröinen? Pelkääkö mies jyräävänsä, kaatavansa hänet vai vahvistuuko suojeluvietti vain entisestään?

entä onko 163cm mielestänne kovinkin lyhyehkö?

14

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just sopiva.

163cm on normaali pituus naiselle, muistaakseni 164cm on naisten keskipituus.

• mitat.

Ihan hyvät mitat. Tietyissä tilanteissa sitä luulee murskaavansa omalla painollaan naisen. :)

Nimim. Kokemusta on >160cm /

• noin lyhyeksi.

Ja ihan normaali kokoinen.

• minulla

on samat mitat kuin aloittajalla, mutta olen laiha kuin mikä. Oikeasti siis, ei ole vain oma luulo.
        Mikä minussa sitten painaakaan, mutta se varmaan riippuu ihmisestä onko paksu vai ei noilla mitoilla.

• vielä..
        minulla kirjoitti:

on samat mitat kuin aloittajalla, mutta olen laiha kuin mikä. Oikeasti siis, ei ole vain oma luulo.
        Mikä minussa sitten painaakaan, mutta se varmaan riippuu ihmisestä onko paksu vai ei noilla mitoilla.

vaatekokoni on 34 tai xs. Ei kai silloin ole paksu, pienempiä vaatteita kun ei oikeastaan edes ole!

• tyttönainen
        vielä.. kirjoitti:

vaatekokoni on 34 tai xs. Ei kai silloin ole paksu, pienempiä vaatteita kun ei oikeastaan edes ole!

Olet saman kokoinen kuin paras ystäväni ja hän on todella sopusuhtainen ja hoikka.Olet varmasti monen miehen mieleen. :)

• -mies27-
        vielä.. kirjoitti:

Noissa paino/pituus-suhteissa ei voi olla paksu tai ylipainoinen mitenkään, kukaan. Eri asia on sitten jos joku tykkää anorektisen laihoista naisista. Kyllä normaali keskivertomieskin tykkää enemmän tavallisen kokoisesta naisesta kuin alipainoisesta. Joten älkää hätääntykö noista provoista neitokaiset! ;)

• -mies27-

Kelpais mulle! ;) Ei tuon kokoinen nainen ole mitenkään erityisen pieni tai heiveröinen vaan oikein sopivan kokoinen ja naisellinen. Itse kuitenkin lähes 190cm ja painoakin 90kg. Tuon mittaiset on myös useinmiten kaikkein paras kroppaisia. Ainakin mun mielestä, mut pidänkin eniten sellaisista naapurityttö-lookin omaavista neitokaisista! :)

• ..............................

Siskoni on saman pituinen ja painaa 43 kiloa. Häntä voi sanoa heiveröiseksi, mutta ei kuitenkaan laihaksi (rinnat ja peppu olemassa). Minusta olet aika tukeva nainen. Tuskin mikään siro ilmestys.

• siskollasi

ei ole yhtään lihaksia.

• ei ole

provo, niin täytyy vain ihmetellä miten eri verran ihmiset painaa, vaikka päällepäin luulisi että samanverran.
        Mikä siskosi vaatekoko on??
        Olen tuo vastaaja jolla mitat samat kuin aloittajalla ja vaatekoko 34 ja xs (joskus jopa 32). Ja heiveröinen olen. Minusta sen voi jo päätellä noista vaatteiden koosta.
        Mistä siskosi saa vaatteensa, kun minullakin on monesti vaikea löytää noin pieniä tavallisista kaupoista.
        Hitto, provohan tuo oli, no tulipa vastattua silti.

• on esim.

• Nykyaikaa eletään..

Voi luoja näitä kyvymyksiä...

• mitä kysymyksiä taasen

Luuletko olevasi oikeasti pieni?
      Ainakin oot ihan normaalipainoinen.
      Sanoisin, että keskinkertaisen kokoinen tavis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe