Poikaystävän mustasukkaisuus...

epätoivoinen__-

Nyt oli ihan pakko tulla purkamaan tunteitani tänne.Voimat on loppu :(
Olen melkein vuoden seurustellut poikaystäväni kanssa ja rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta , mutta tän seurustelun ajan on ilmenny mustasukkaisuus ja epäileminen. Se mustasukkaisuus on vaan pahentunu ja pelkään , että sehän muuttuu pian ihan , että mies alkaa määräilemään että en saa lähtiä kotoani enää minnekkään.
esim.
Hän epäilee ja kyselee ,että onko minulla ja mies puolisilla kavereillani ollu seksisuhde.(siihen en oo antanu aihetta edes epäillä) Sanon että ei todellakaan ole ollut ja hän vaan kysyy että "onko varma?".(tätä mun poikaystävä on jankannu läpi tän suhteen)
Jos menen ulos kaverieni kanssa hän kysyy minulta että "No tapaanko jotaki jätkä puolista tyyppiä sielä"
Siitä jos joku mies puolinen kehuu mun ulkonäköä että "kaunis" tai jotain niin siitäkin poikaystävä hermostuu , vaikka sanon että "se varmaan tarkotti ihan kohteliaisuutena" . Niin ainakin itse luulen.
Jos joku mies puolinen henkilö esim. kommentoi mulle kuva galleria sivuilla ja sanoo esim. "moi" niin jätkäkaverini riemastuu siitä ihan tuosta noin vaan ja alkaa huutaan mulle ja kyseleen että "mitä oon sen kans jutellu" "kuka se tyyppi on" "eikai mulla oo ollu sen kans jotaki juttua"
En kestä tuota kyselemistä ja epäilyä.
Sitte kun sanon että menen lenkille niin poikaystäväni kysyy heti että " no käviks sä johnaki kylässä" " käviksä jonku jätkä puolisen työnä kyläs samalla ku kävit lenkillä"

Auttakaa, kertokaa , puhukaa ihmiset.
onko niitä naisia , joilla on kokemusta tuommosesta.

sitten poikaystäväni ei tykkää jos istun jonkun poika puolisen ystäväni auton kyydissä , jos esim. tarvin kyydin jonnekkin. Pahemmin saa edes jutella muiden mies puolisten henkilöiden kans , koska alkaa kauhea risti kuulustelu.
onhan näitä pilvin pimein.
mitä teen ? :(

31

5152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivoinen__-

hän kyllä on luvannut että lopettaa mustasukkaisuuden , mutta jonki ajan hyvän yrityksen jälkeen se mustasukkaisuus ja kysely alkaa jälleen :(

• koska nää jutut

yleensä vaan pahenee ja kohta saat nyrkkiä ja turha orottaa että se jätkä paranee.Toki voit lopettaa ainakin siellä tietokoneella olon mutta luulempa ettei siitä oo apua vaan se pahenee kumminkin jos jo nyt epäällään kun käyt lenkillä.

• mutta tuttua

mulla kans exmies oli samanlainen.
      Lisään että hän sai olla kyllä naisystävien kans tekemisissä mutta mua kohtaan epäileväinen.
      Se meni muutenkin väkivaltaiseksi koko juttu.
      Aloin voida huonosti ja jätin miehen pitkän harkinnan jälkeen.
      asiaa ei edes yleensä auta se vaikka kuinka yrittäisi todistella olevansa ihan "puhtoinen".
      Siinä väsyin sitten todistellessani totaalisesti ja siihen meni koko suhteen energia.

• epätoivoinen__-

Tää vaan tuntuu niin vaikealta , jos nyt sitten päätän että lähden suhteesta pois. Rakastan niin poikaystävääni :( voi kumpa mustasukkaisuuteen ja epäilyksiin olis keksitty lääke...

tää satuttaa niin lujaa.
        tottahan tuo kyllä on , että ei se auta vaikka kuinka yrittäisi todistella että muuttuis :(

• löytyy

lopulta oli ihan sama vaikka olisin istunut vain kotona ,niin silti epäili. Aina löytyi joku aihe mistä repiä mustasukkaisuus kohtauksen. Sitten kävi ilmi, että herralla itsellään oli vähän muita virityksiä, ja niinhän se usein on että ne petturit epäilevät, ja ovat itse kovasti mustasukkaisia. Eli itse et tekemisillä tai tekemättä jättämisellä voi vaikuttaa toisen mustasukkaisuuteen. Sanot sille että jos se ei pysty sinuun luottamaan, niin teidän on erottava, koska sinä et suostu/pysty tuollaisia syytöksiä enään kuuntelemaan.

• Mustiksen ex-puoliso

Jep, kokemusta täälläkin mustasukkaisesta puolisosta! Taikka, nykyään siis ex-puolisosta.

Mies epäili jopa minun töihin lähtöä - luuli että mulla on vispilänkauppaa töissä jonku miespuolisen kanssa.
      Mihin vain ikinä meninkään ilman häntä, tai ilman lastamme, niin aina sama rutina ja kysely.

No niinhän siinä kävi, että väsähdin kanssa pitkän ajan jälkeen aina selittämään jokaista menoani yksityiskohtia ja kellonaikoja myöden. Joskus sai "pultit" kun kysyi koska olin kyläpaikasta lähtenyt ja huomasi että hän itse ajaisi autolla matkan kylästä kotiin n. 5min nopeammin kuin minä.. Siinä 5 minuutissa tosiaan varmasti ehtii kaikenlaista tehdä!

Ero tuli niin että helähti. Toki, täytyy sanoa että ei se pelkästään tästä mustasukkaisuudesta tullut, mutta ei se nyt kyllä kauheasti asiaa auttanutkaan.

Mun mielestä nyt sanot sille ukolles, että tälläinen ei tule missään tapauksessa jatkumaan. Luottamus on parisuhteen perusta! Jos hän ei sinuun luota, ei sinun tarvitse häntä katsella ja elää tuollaisen suurennuslasin alla. Maailmassa on monia miehiä, jotka ihan oikeasti ovat kunnollisia :)

• miks te annatte kaiken lipsua tuonne asti? ja sitte valitella muualla? eikö se oo ihan sitä omaa tyhmyyttään, ei se oo sun vika jos sun kumppanilla on ongelmia ja jos vastaavat antaa pitkittyä niin kaikki se paska siirtyy toisellekki. kerran huomasin yhessä pitemmän päälle tuonne vivahtavia piirteitä ja jätin asian sikseen, ei kummatkaan oo onnellisia tuommosessa suhteessa jossa toinen on epävarma itestään ja onnettomana yrittää pitää kiinni joka ei hyödytä.. ketään voi omistaa.

mikä mahtaa muuten olla ikäs? tekstis ulkoasusta päätellen veikkaan aika nuori.

• epätoivoinen__-

Joo nuoria ollaan molemmat 18 vuotta ja 20 vuotta.
        ikä täs ei ny kuitenkaa oo mikää päälimmäinen huolenaihe.
        aikuisia ollaan molemmat , vaikka nuori on ikä.
        Mutta sen sanon että tosissaan me tässä suhteessa ollaan , vaikka tästä ny kinkkinen on tullutkin.

ja jos joku valittaa siitä , että tänne tuut kirjoottelee tällästä paskaa niin eihän sun tätä tarvi tulla lukemaan. Tarvin vaan juttu kavereita , joilla on samoja kokemuksia ja tilanteita.

• epätoivoinen__- kirjoitti:

Joo nuoria ollaan molemmat 18 vuotta ja 20 vuotta.
        ikä täs ei ny kuitenkaa oo mikää päälimmäinen huolenaihe.
        aikuisia ollaan molemmat , vaikka nuori on ikä.
        Mutta sen sanon että tosissaan me tässä suhteessa ollaan , vaikka tästä ny kinkkinen on tullutkin.

ja jos joku valittaa siitä , että tänne tuut kirjoottelee tällästä paskaa niin eihän sun tätä tarvi tulla lukemaan. Tarvin vaan juttu kavereita , joilla on samoja kokemuksia ja tilanteita.

että sinä kysyit ja me vastattiin, et voi kuvitella itekkään että kaikki olis tuommosen parisuhteen kannalla ja tännekki aurinkoisia tarinoita vastaavista tapauksista kirjottelis nimittäin sellasia ne ei oo.

eipä sitä voi muuta toivottaa ku tsemiä, kaippa se siitä vielä johonki suuntaan lähtee.

• epätoivoinen__-
        LaRito kirjoitti:

että sinä kysyit ja me vastattiin, et voi kuvitella itekkään että kaikki olis tuommosen parisuhteen kannalla ja tännekki aurinkoisia tarinoita vastaavista tapauksista kirjottelis nimittäin sellasia ne ei oo.

eipä sitä voi muuta toivottaa ku tsemiä, kaippa se siitä vielä johonki suuntaan lähtee.

en oo myöskää väittäny että haluisin aurinkoisii viestei , mut en tarvi mitään kiistaakaan asiasta.

• jonkilainen

>Entäpä mikäli hän epäilee aiheesta??Mielestäni
      mikäli liikutaan vieraan miehen autossa,on siinä
      aina ristiriitaa.Mitä sanoisit,mikäli poikaystäväsi liikkuisi vieraan naisen autossa??

• epätoivoinen__-

En mä siitä oo riemastunu ja huutanu hänelle jos se tarvii kyytiä joltakin oli sitten nais puolinen tai mies. Koska luotan häneen.
        On se ny kumma jos ei auton kyydissä saa istua jos se on toista sukupuolta oleva kuski.
        ihan sama istunko vaikka taksis ja on mies puolinen kuljettaja hän epäilee siitäkin , että no varmaan mulla on sen kuskin kans jotain juttua.

Jos luottaa , ei tarvi epäillä mitään noin typerää.
        Typerää ajatella että naisin tai olis suhde jonkun kaverini kanssa. Ikinä ei ole mulla mitään mielenkiintoa ollu niitä kohtaan , eikä tuu olemaan. Tuonkin olen sille sanonut monet kerrat.
        Hänellä itsellään naispuolisia ystäviä niin en mä niistä sille huuda ...

• pistää

parisuhde hetkeksi aikaa jäähylle, ja kuulostella sitä kautta tilannetta.Kerro asiat rehellisesti, mistä tauko johtuu. Ihan varmasti ahdistut tuommoisessa suhteessa ja ei se ole oikein sinua kohtaan, ellet itse ole mitenkään antanut aihetta mustasukkaisuuteen omalla käyttäytymisellä. Itse olen ollut parisuhteessa se mustiksempi osapuoli ja se ahdistaa myös tätä mustasukkaista tämä tilanne. Hänen ajatuksensa juoksee koko ajan sitä luottamatonta rataa. Hän on jostakin syystä oppinut ajattelemaan noin, kokeeko hän ehkä riittämättömyyden tunteita, eikö hän olekaan tarpeeksi hyvä sinulle ja pelkää,että menettää sinut. Yritä myös miettiä omaa käyttäytymistäsi, onko siinä jotain mistä luottamus kärsii, tai että mistä tämä luottamuksen puute sinua kohtaan on tullut? Kysy se häneltä. Parempaa kevättä ja kesää.

• Vanha ukko

jos vaikka ehdottaisit sille että käytte juttelemassa jossain terapeutilla?Se on hirveän raskasta tuo myös sille miehele ei hän siitä nauti itsekään!Jos todella rakastat niin sitten otat asian puheeksi vielä ja jos hän rakastaa niin lähtee kyllä.

• epätoivoinen__-

olen puhunut ja jankannu sen mustasukkaisuudesta ja turhasta epäilyksestä sille , mutta aina hän LUPAA muuttua , mutta jonnekkin se lupaus vaan jää.
        Ja olen sille sanonu että mä haluan vaan auttaa sua ja tukea sua siinä , mutta se pitää kyllä ihan kympillä lähteä miehestä itsestään , että haluaa muuttua.
        Eileenkin jankkasin asiaa ja lupasi hän muuttua. Katsotaan nyt onnistuuko se. Niin kauan ku hänelle olen puhunut että tuo ei ole kivaa niin jo pitäis mennä perille.
        Se mulle eileen sanoi että " voisikko sä tehdä jotain sen eteen ettei mun tarvisi olla mustis tai epäillä " sitten sanoin että "no mitä mun pitäis tehdä?" niin poikaystäväni vain että " älä enää hengaa jätkä puolisten kaveries kans "

mähän riemastuin tuosta , sanoin hänelle että
        "kuuleppas , mä kysyin sulta silloon ku alettiin seurustelemaan , että haittaako kun mulla on enemmän jätkä puolisia ystäviä?" niin hän sanoi että " ei tuo todellakaan haittaa , että tottakai saan olla niiden kans"
        ja nyt hän sitten kieltää mua olemasta niiden ystävä enää.
        Se ei musta oo oikeen ja sanoin että " sä et mua pidä ku häkkilintua ja määrääle mua"
        kyllä sillä tais mennä luu kurkkuun.
        sanoin että " ite olet aina vetämäs niitä turpaan , jos ne mun kaverit mulle jotain puhuu ja se ei ole oikeen "
        ei se osannu oikeen vastata.
        sanoin hänelle että tuen sua kaikin voimin , koska rakastan sua ja haluan korjata tän ongelman ja niin mieskin sanoi että hän on samaa mieltä.
        pitää kattoo mihin täs mennään ...

• tee kompromisseja
        epätoivoinen__- kirjoitti:

olen puhunut ja jankannu sen mustasukkaisuudesta ja turhasta epäilyksestä sille , mutta aina hän LUPAA muuttua , mutta jonnekkin se lupaus vaan jää.
        Ja olen sille sanonu että mä haluan vaan auttaa sua ja tukea sua siinä , mutta se pitää kyllä ihan kympillä lähteä miehestä itsestään , että haluaa muuttua.
        Eileenkin jankkasin asiaa ja lupasi hän muuttua. Katsotaan nyt onnistuuko se. Niin kauan ku hänelle olen puhunut että tuo ei ole kivaa niin jo pitäis mennä perille.
        Se mulle eileen sanoi että " voisikko sä tehdä jotain sen eteen ettei mun tarvisi olla mustis tai epäillä " sitten sanoin että "no mitä mun pitäis tehdä?" niin poikaystäväni vain että " älä enää hengaa jätkä puolisten kaveries kans "

mähän riemastuin tuosta , sanoin hänelle että
        "kuuleppas , mä kysyin sulta silloon ku alettiin seurustelemaan , että haittaako kun mulla on enemmän jätkä puolisia ystäviä?" niin hän sanoi että " ei tuo todellakaan haittaa , että tottakai saan olla niiden kans"
        ja nyt hän sitten kieltää mua olemasta niiden ystävä enää.
        Se ei musta oo oikeen ja sanoin että " sä et mua pidä ku häkkilintua ja määrääle mua"
        kyllä sillä tais mennä luu kurkkuun.
        sanoin että " ite olet aina vetämäs niitä turpaan , jos ne mun kaverit mulle jotain puhuu ja se ei ole oikeen "
        ei se osannu oikeen vastata.
        sanoin hänelle että tuen sua kaikin voimin , koska rakastan sua ja haluan korjata tän ongelman ja niin mieskin sanoi että hän on samaa mieltä.
        pitää kattoo mihin täs mennään ...

kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, teimme kompromisseja. en mene kahden keskisille kahville miespuolisten ystävieni. ja sama koskee myös miestäni. ehkä olen mustasukkainen, mutta en kestä ajatusta miehestäni viettämästä kahdenkeskistä aikaa jonkun naispuolisen ystävän kanssa. en ymmärää, miksei voi tehdä jotain myönnytyksiä parisuhteen eteen. mut tottakai samat pelisäännöt koskevat sitten molempia!

• Mikä mustis?
        tee kompromisseja kirjoitti:

kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, teimme kompromisseja. en mene kahden keskisille kahville miespuolisten ystävieni. ja sama koskee myös miestäni. ehkä olen mustasukkainen, mutta en kestä ajatusta miehestäni viettämästä kahdenkeskistä aikaa jonkun naispuolisen ystävän kanssa. en ymmärää, miksei voi tehdä jotain myönnytyksiä parisuhteen eteen. mut tottakai samat pelisäännöt koskevat sitten molempia!

mitään mutta mun eukon piti päästä niille yökylään ja saunomaan ja ties mihin mökki-reissuille yms.!KUulemma jos ei ole luottamusta niin sitten ei voi seurustella!.....no ei tosiaan enää seurustella.On meitä moneen junaan!

• EPÄMÄÄRÄINEN ?

>Suhde sulla on vieraisiin miehiin? Miksi sinun
      pitää seilailla vieraitten miesten kanssa kahvilla?,kai sinä tajuat,että mies mielellään
      haluaa muutakin kostuketta,kuin kahvia.Luulisi
      ihmisen tietävän,ettei enää juokse kun on mukamas
      rakastunut.Kysyppäs äitiltäs,tai isältäs neuvoja,
      ja menettele sen mukaan............

• epätoivoinen__-

oonkos viesteissäni sanonu VIERAAT miehet ?!
        opettele ihminen lukemaan ja tuu sitten sanelemaan toisille mitä tehdä.
        jos ei ihmisellä saa olla YSTÄVIÄ niin jo on kumma juttu !
        oon tuntenu jätkä kaverini useammat jo päiväkoti ikäisestä lähtien.

• täällä....

oonkos viesteissäni sanonu VIERAAT miehet ?!
        opettele ihminen lukemaan ja tuu sitten sanelemaan toisille mitä tehdä.
        jos ei ihmisellä saa olla YSTÄVIÄ niin jo on kumma juttu !
        oon tuntenu jätkä kaverini useammat jo päiväkoti ikäisestä lähtien.

kyllä se vain niin on että kun vakavassa suhteessa ollaan, niin ne vastakkaista sukupuolta pöevat kaverit jäävät vähemmälle huomiolle ja näin kuuluukin olla. eri asia tietysti jotkut teinisuhteet.

• Aikasen
        täällä.... kirjoitti:

kyllä se vain niin on että kun vakavassa suhteessa ollaan, niin ne vastakkaista sukupuolta pöevat kaverit jäävät vähemmälle huomiolle ja näin kuuluukin olla. eri asia tietysti jotkut teinisuhteet.

>Tuntuu olevan sen luokan naikkonen,että kun sormia
        naputtaa,ei tiedä vaikka housut riisuu??Eräs
        mies edellä kommentoi sinua,EPÄMÄÄRÄINEN.Olen
        hänen kanssaan jokseenkin samaa mieltä asiasta.
        Mitä sanoisit,jos miehelläsi olisi tyttöystäviä
        joka sormelle ja kulkisivat yhdessä ulkona??

• epätoivoinen__-
        täällä.... kirjoitti:

En ole myöskään sanonut että huomioisin enemmän kavereitani. Jos ei ihmisellä saa olla ystäviä/kavereita tai niiden luona tai niiden kans ei voi ees jutella koskaan niin jo on kummasti jonkun muun pääs vikaa kun mun .
        Pitääkö mun silitellä poikaystävän päätä , että hän saa heilutella mihinä lystää ja mä jään kotio , enkä saa pitää ystäviin yhteyttä.
        En oo sanonu että pidän niihin KOKO AJAN yhteyttä.

järki vois vähä sanoa , että oikeus mullakin on valita kenen ystävä olen , eikä sitään tuu kukaa määräämään :) sori vain ...

• epätoivoinen__-
        Aikasen kirjoitti:

>Tuntuu olevan sen luokan naikkonen,että kun sormia
        naputtaa,ei tiedä vaikka housut riisuu??Eräs
        mies edellä kommentoi sinua,EPÄMÄÄRÄINEN.Olen
        hänen kanssaan jokseenkin samaa mieltä asiasta.
        Mitä sanoisit,jos miehelläsi olisi tyttöystäviä
        joka sormelle ja kulkisivat yhdessä ulkona??

Paha on teidän tulla sanomaan kun ette ihmistä tunne. Mitähän kakara touhua tuo on tulla vaan sanomaan millainen oon , vaikka ette edes mua tunne. Ihmiset näemmä luulee , että voivat jo arvostella ihmisen mihin luokkaan tahansa muutaman viestin takia :) aika jännää hommaa..

Itse poikaystäväni viettää aikaa likka puolisten ystävien kanssa , enkä siitä älä mölyä nosta !
        onko se sitten oikein , että mä en saa olla kaverieni kanssa , mutta poikaystäväni saa?
        lisäksi hän kyllä tuntee mun kaikki mies puoliset ystävät...
        Aikamoista touhua , jos mun pitää sen pillin mukaan hyppiä , että älä tee sitä , älä mee sen luo... just joo

ja poikaystävä on eri asia kuin poika ystävä...

• Ehkä hiukan voisi

Ehkä hiukan voisit tarkemmin miettiä, annatko jotenkin alitajuntaisesti miehellesi viestiä, että kyllä hänen kannattaisi olla sinusta hiukan mustasukkainen. Ensinnäkin miksi sinulla yleensä on joku galleriasivu, jossa miehet voivat kommentoida ulkonäköäsi. Haluat ilmeisesti miesten kuitenkin tekevän niin. Tuntuu varmasti mukavalta, kun joku sanoo kauniiksi. Mutta ei kadulla varmaan kukaan pysäyttele kauniiksi sanomaan, kyllä täytyy itse hakeutua tilanteisiin, joissa tällaista ulkonäköön liittyvää palautetta annetaan. Ja sehän meidän tyttöjen itsetuntoa niin hivelee että. Ja toisekseen toisten miesten kanssa ei pitäisi liikkua kahdestaan autolla. Ei niin kovasti kyytiä tarvitse, että autoon pitää miesten kanssa ängetä. Kyllä julkisilla kulkuneuvoilla pääsee nykyän ihan minne tahansa. Kolmanneksi, kun menet ulos kaveriesi kanssa tai kun sanot meneväsi lenkille, niin kysy poikaystävältäsi haluaisiko hän tulla mukaasi. Se luo luottamusta hänelle. Nyt ilmoitat lähteväsi lenkille ja annat ehkä alitajunaisesti kuvan, että kuulse, nyt sinun kannattaisi kyllä olla hiukan mustasukkainen. Mieti onko kyse sittenkin sinun omasta heikosta itsetunnostasi, jota tahdot pönkittää miehen mustasukkaisuudella. Jos asia ei ole niin eikä sinulla ole mitään salattavaa, niin ole täysin avoin hänelle kaikissa asioissa. Ota pois kuvasi galleriasta, miksi sinulla sellaisia yleensä on. Pyydä häntä mukaan ulos kavereidesi kanssa ja lenkille, äläkä enään mene muiden miesten kanssa kahdestaan autoon. Mustasukkaisuuteen on poikaystävälläsi kovastikin aihetta jos käyttäydyt noin kuin käyttäydyt. Nyt avoin käytös häntä kohtaan, suoruus ja rehellisyys sekä maalaisjärki siinä, mikä parisuhteessa on sopivaa ja mikä ei. Keskity häneen äläkä muihin miehiin.

• epätoivoinen__-

Itse olen kyllä ihan auttanu häntä parhaani mukaan ymmärtänyt ja sanoin että autan sitä pääsemään tästä , jos se olis täysillä mukana.
        Ehkä asunkin niin mettässä että en pääse yleisillä kulkuneuvoilla täältä minnekkään.
        Että kyllä se kaupunkilaiselta kelpaa kulkee lini-autolla sun muulla , mutta mä asunkin maalla. Ei täältä niin vain mennä jonnekkin , niin miksen voi pyytää joltain kyytiä.
        Onko se sitten reilua jos mieheni pyytää jotain likka puolista kaveriaan viemään häntä jonnekkin? Ei tietääkseni , jos en mäkään saa kulkia mihnään .

toinen asia. Miksei saisi olla galleria sivuilla kuvia , koska miehellä itselläkin on. En oo väittäny että haen sieltä mitään hemmetin kehuja. Kai sielä saa muuten vaan jutella ystävien kanssa. En voi sille mitään jos ihmiset pitää mua kauniina. Onko siinä jotain pahaa?
        Näemmä pitää mennä kirurgiaan leikkaamaan pärstä värkki pois .
        En ole joka hemmetin aika kyytiin menemässä kenenkään miehen aikaan. kaksi kertaa korkeintaan parina kuukautena. onko se LIIKAA?

• pitäisi

Itse olen kyllä ihan auttanu häntä parhaani mukaan ymmärtänyt ja sanoin että autan sitä pääsemään tästä , jos se olis täysillä mukana.
        Ehkä asunkin niin mettässä että en pääse yleisillä kulkuneuvoilla täältä minnekkään.
        Että kyllä se kaupunkilaiselta kelpaa kulkee lini-autolla sun muulla , mutta mä asunkin maalla. Ei täältä niin vain mennä jonnekkin , niin miksen voi pyytää joltain kyytiä.
        Onko se sitten reilua jos mieheni pyytää jotain likka puolista kaveriaan viemään häntä jonnekkin? Ei tietääkseni , jos en mäkään saa kulkia mihnään .

toinen asia. Miksei saisi olla galleria sivuilla kuvia , koska miehellä itselläkin on. En oo väittäny että haen sieltä mitään hemmetin kehuja. Kai sielä saa muuten vaan jutella ystävien kanssa. En voi sille mitään jos ihmiset pitää mua kauniina. Onko siinä jotain pahaa?
        Näemmä pitää mennä kirurgiaan leikkaamaan pärstä värkki pois .
        En ole joka hemmetin aika kyytiin menemässä kenenkään miehen aikaan. kaksi kertaa korkeintaan parina kuukautena. onko se LIIKAA?

>Tiedäthän sinä,että kun otat kehuja niin kiitettävästi vastaan,kyllä miehet osaa kehua?
        Seuraavaksi,tuollainen herkkä ihminen,kehujen
        huormiossa tekee ensimmäisen syrjähypyn.Olen
        lukenut sinun kirjoituksia täältä,muista jokaisella
        ihmisellä on hintansa ??tiedät monta tuollaista
        tapausta,ensin kehutaan,sitten viedään ajelulle
        ja sitten,mennään iholle..

• <3 <3

Hei, poikaystäväsi ei pääse tosta ilman apua, suostuiskohan hakeen apua teidän suhteen vuoksi? Eihän tota kestä kumpikaan.

• minussa itsessäni

Juu...kuulostaa vaarallisen tutulta..
      häätyy myöntää et ei oo sun miehelläs yhtään helpompaa kuin sullakaan..päinvastoin..

Kuulostaako tutulta:
      Hän on alkanut "kyyläämään"?
      Saattaa joksus tarkastaa puhelimestasi viestit ja puhelut?
      Hakemalla hakee jonkin mitättömän asian minkä perusteella voi alkaa epäileen ja syytteleen?

Ei tuohon ole parannuskeinoa..
      terapiat ei välttämättä auta, sehän epäilee et sulla ja terapeutilla on salaliitto ; )
      Eikä se ominaisuus miehelläs helpota seuraaviinkaan suhteisiin...

Se on tuo mielikuvitus ku liian innovatiiviseksi rupiaa, nii sille ei mikään laita stoppia.

Kyl mie sanoisin, et vaikka välität hänestä, nii pistä piste suhteellenne...
      tuohoat muuten itsesi... pidemmän päälle miehesi toiminta saa sinut tekemään juuri niitä asioita mitä hän epäilee.. joko olet harkinnut?

-Pirun vasenkäsi-

• Kirbynaattori

Älä murehdi. Nykymaailmassa naisen tulee olla itsenäinen eikä miehen määräiltävänä. Olen itse todella mustasukkainen, mutta KUNNIOITAN miestäni sen verran etten hänta loukkaa kuulustelulla. Jos haluan jotain tietää, tiedän miten sanani laitan ilman mitään syyttelyä.
      Koska olen aina ollut tomboy, on minulla siis ystävistäni valtaosa miespuolisia. Heidän kanssa lähden niin ulkomaille, mökkeilemään, saunailtoja viettämään ja kahdenkeskeisille bisseille/kahveille. Koska he ovat YSTÄVIÄ siinä missä tytötkin.
      Miestäni tämä ei haittaa sillä hän tietää ettei voi estää minua jos päättäisin olla uskoton. Kuitenkin kerron hänelle aina että olen valinnut hänet kumppanikseni, ja että muutan mieltäni kun hän syytä antaa.
      Joskus emme kuule toisistamme päiviin ja olen tietenkin surullinen koska aina uskon hänen unohtaneen minut. Kerta toisensa jälkeen hän kuitenkin taas yllättää minut soittelemalla ja osoittamalla ettei näin ole tehnyt. tämä luo luottamusta häneen.
      Pointtini tässä on, että jos joku ei pysty käsittelemään sua pahimmillasi, niin hän ei totta helevetissä ansaitse sua parhaimmillas. Vaadi itsellesi parempaa!

Going strong, oon itsekin 20w ja mieheni 23w, ja kohta vuosi oltu yhdessä. Mä oon mustis mut riehun jätkäfrendieni kaa aina, mieheni on rauhallinen kotikissa joka ei näköjään oo edes kuullu sanaa mustasukkainen. Joskus ajattelen et olisi parempi jos hän osoittais kiinnostusta, mutta liika on liikaa.

Rakkaan pitäisi osata priorisoida rakastetunsa tunteet ennen omiaan. Ehkä hänen oma riittämättömyyden tunteensa peilailevat sinuun? Näin taitaa olla ainakin omassa tapauksessani..

• Kirbynaattori

JA: miehesi pitäisi iloita siitä että muutkin ovat sitä mieltä että hänen naisensa on kaunis ja haluttava, vai haluaisiko hän ruman ja ällön tytön vaan sen takia ettei kukaan muu hänta vahingossakaan katsoisi 'sillä' tavalla ?!
        Sanompahan vaan et lol plz. Hänen pitäisi olla ylpee susta.

• maijanen.maija

voi sinua. itse olen 15 vuotias tytsy ja seurustellut poikaystäävni kanssa vuoden. Alku oli tosi ihanaa mutta nyt poikaystävälle on tullut todella epämiellyttäviä ominaisuuksia... poikkis epäilee aina kun menen ystäväni luokse toiseen kaupunkiin, toinben on lapsuuden ystäväni ja toinen on poika johon tutustuin pari vuotta sitten. minulla ja pojalla ei ole ikinä ollut mtn mutta poikkis ei usko... joudun jatkuvasti itkemään iltaisin koska poikkikselta tulee välillä aika rankkaa tekstiä ystävistäni. alan stressaamaan poikkikseni mustasukkaisuutta ja olen nyt alkanut potemaan masennusta.... poikkiksen kanssa en pysty puhumaan mistään.. se päättyy aina riitaan ja siihen että itken

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe