Miksi naiset alistutte olemaan

pettäjämiehen kanssa

pärjäähän sitä ilman miestäkin.

6

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuisuuskysymys?

Se taitaa olla se ikuisuuskysymys, johon jokaiselta löytyy oma vastaus. Olisko rakkaus? Pelko yksin jäämisestä? Ei arvosteta omaa itseään? Kyllä se varmasti syö naista, ettei voi luottaa, pelko koko ajan perseessä, tuoko mies tuliaisina jonkun seksitaudin. Mutta onhan niitäkin naisia, jotka ei tiedä mitään ukkonsa touhuista. Elävät autuaan tietämättöminä, saattavat jopa kehuskella, miten ihana ja uskollinen mies heillä on. Ne säälittää.

• jotka ei vaan pääse

pettävästä miehestään eroon millään ja on olemassa naisia jotka eivät tiedä miehensä pettämisistä mitään. Seksi toimii moitteettomasti jne...siis ei huomaa miehen pettämistä mitenkään.

• miehensä pettävän:(

Siksi täytyisi olla käräytyspalsta...kun harva uskaltaa suoraan sanoa!

Aika moni sanoisi hyvästi kun tietäisi.

Naiset, jotka eivät arvosta itseään jäävän sellaiseen suhteeseen.

Uskomatonta, että varatun on hyväksyttyä etsiä salaseuraa, mutta petetyllä ei ole oikeus tietää...siis ei ole käräytyspalstaa:(.

Missä ihmisten moraali oikeasta ja väärästä ovat nykyään?

• sanoja!!

Ei se niin helppoa ole pistää äijää pihalle pettämisen takia, kun on yhteistä elämää jo 28 vuotta. Mieli kyllä tekisi, mutta sitten sitä kuitenkin toivoo, että äijä järkiintyy ja jättää sen toisen. Ei tosin ole jättänyt sitä toista yli kahteen vuoteen!
        Satunnainen seksikin olisi helpompaa antaa anteeksi, mutta kun tämä äijä koko ajan hehkuttaa sen toisen älyä, huumorintajua ja seksikkyyttä etc. Ns. kakkonen on vapaa nainen eli sinkku, joten kai tässä loppujen lopuksi pitää eroa kohta hakea..tai sitten odotan että pettäjä hakee eroa.

• olen harrastanut

salasuhteita joitakin vuosia, oletettavasti myös miehelläni on joku. Meillä keskenäänkin toimii seksi silloin harvoin kun sitä on, Allekirjoittaneelle liian harvoin. Itse olen juuri tästä lähes seksittömyydestä johtuen ajautunut toisiin suhteisiin, jotka todellakin ovat pelkkää seksiä.

• pettäjänaisen kanssa

pärjäähän sitä ilman naistakin. Asia menee myös näin päin eikä aina mies ole se petturi, vaan vaimo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe