Kuinkahan työkaverin varaustilanteen voisi selvittää aiheuttamatta juoruja? En halua kysyä joltain kolmannelta koska se on niin selvä merkki, toisaalta itseltäänkään ei oikein voi kysyä.
Vapaalta kyllä voin ottaa pakitkin, mutta varattua ei viitsisi yrittää jos se on periaatteessa tiedossa, mutta itseltä mennyt ohi.
Varaustilanteen selvittäminen?
8
1312
Vastaukset
- KiellettyBanaani
Silloin kun itse ihastuin ekaa kertaa erääseen tyttöön niin kerran koulun jälkeen seurasin häntä huomaamatta hänen kotitalolleen. Mikään ei estä tekemästä näin aikuisiälläkin.
Periaatteessa voisit työpäivän jälkeen tehdä saman tempun paitsi jos hän taittaa työmatkat autolla. Mutta siinäkin tapauksessa voit soittaa ajoneuvorekisterikeskukseen ja tiedustella auton omistajaa/haltijaa. Sekin voi kertoa jotain. Ja osoitetiedot saa pelkän nimen perusteella.
Jos et jostakin syystä halua mennä paikan päälle kyttäämään niin voit soittaa osoitepalveluun ja kysyä asunnon haltijaa. Mahdollisesti paljastuu mahdollinen asuinkumppani jonka nimissä asunto ehkä on.
Ei muuta kuin menet paikanpäälle katsomaan, huomiota herättämättä tietenkin, millaisessa asunnossa ihastuksesi asuu, siitä melko varmasti löytää johtolankoja. Itse pitäisin tärkeimpänä seikkana vain sitä onko hänellä lapsia. Umpirakastuneelle tosin sekään ei ole este omalle toiminnalle. (Itse mietin visaisesti juuri tätä kysymystä).
Jos hyvä mäihä käy niin varaustilanne selviää kerralla. Varo kuitenkin näyttäytymästä hänelle kyttäyspuuhissa, muuten voi romanssi lopahtaa ennenkuin se on ehtinyt alkaakaan.- ihan kolmannelta
Hih, tuossa oli nähty vaivaa jos jonkinmoista. Aikamoinen strategia valmiina :D
Itse naisena kysyisin suoraan. Mutta tuollaisia suunnitelmia täytyy ihailla. :D - ohjeita!
Tuohan lähentelee jo kotirauhan rikkomista! Toivottavasti kukaan ei vain ala seurustella tuollaisen vittusilmäkyylän kanssa, sillä sama kyyläyslinja jatkuu yhteiselon aikanakin ja perhehelvetti odottaa. Äärimmäisen mustasukkaisen, uteliaan ja psykopaattisen tyypin elkeitä esittelit.
- KiellettyBanaani
ohjeita! kirjoitti:
Tuohan lähentelee jo kotirauhan rikkomista! Toivottavasti kukaan ei vain ala seurustella tuollaisen vittusilmäkyylän kanssa, sillä sama kyyläyslinja jatkuu yhteiselon aikanakin ja perhehelvetti odottaa. Äärimmäisen mustasukkaisen, uteliaan ja psykopaattisen tyypin elkeitä esittelit.
Jos kaikki tuttavuuden tekeminen on kotirauhan rikkomista, niin ei hyvää päivää.
Oletko ihan oikeasti sitä mieltä että ensirakkauden seitsemännessä taivaassa liitävä lukiopoikakin on häikäilemätön kyylä jos ottaa selvää missä tyttö asuu ??
Löytyykö sinulta mitään muita tunteita kuin inho ja epäluulo muita ihmisiä kohtaan? Jos olen tehnyt edellä mainitulla tavalla se ei tarkoita sitä että tekisin vastaavaa muussa tilanteessa kuin rakastuneena. Se on niitä puolia ihmiselämässä että teitpä miten pöpejä asioita tahansa niin ne ovat siinä tilanteessa sallittuja. Sekin omalta osaltaan mahdollistaa lajimme jatkumisen.
Henkilökohtaisesti en kylläkään usko sinun kaltaistesi negatiivisten luonteiden pitävän ihmislajia sen arvoisena.
- Saan ristiriitaisia signaaleja
Kiitos vaan ohjeista. Kyttäys ei kyllä sovi tyyliini, liekö kirjoitettu tosissaan vai tarkoitettu sarkastiseksi kommentiksi ongelmaani.. :) Jos siitä jäisi kiinni niin sitten vasta hävettäisi mennä töihin, varatun yrittäminen olisi pikkujuttu sen rinnalla. Eikä se mitään varmuutta antaisi sinkkuudesta, vajaa 30-vuotiailla vastavalmistuneilla voi helposti olla kumppani vielä opiskelemassa naapurikaupungissa tai muu etäsuhde.
Tässä on ongelmana se etten oikein saa selvää hänen käytöksestään. Välillä ilmassa on flirtin oloista ja välillä taas ei. Kuten sanoin, olisin valmis selvittämään paremmin jos tietäisin vapaaksi.- Tyttönen-09
Varattuna naisena sanoisin, että uskalla kysyä suoraan! Se on naisesta vaan imartelevaa. Ja jos naisella on yhtään järkeä päässään niin pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisena, eikä lavertele niitä ympäri työpaikkaa.
- Saan ristiriitaisia signaaleja
Tyttönen-09 kirjoitti:
Varattuna naisena sanoisin, että uskalla kysyä suoraan! Se on naisesta vaan imartelevaa. Ja jos naisella on yhtään järkeä päässään niin pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisena, eikä lavertele niitä ympäri työpaikkaa.
Ei se että hän lavertelisi ole ainoa mitä ajattelen, on sitäkin että tuntee itsensä hölmöksi jos se on ollut periaatteessa kaikkien tiedossa. Täytyy katsella ja kuulostella hänen käytöstään vielä.
- itse kokeiltua
Unohda "varaustilanteen" pohtiminen! Varattu on pian vapaa jos molemminpuolista kipinää on ilmassa. Näin se vaan toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760