Tämän palstan mukaan pörssisijoittaminen on helppoa.
Nyt kun työeläkeyhtiö Ilmarinen on menettänyt miljardeja, niin vastuulliset joutuvat vastuuseen ?
Ilmarisen hallituksessa on SAK:n pomo, joka on osaltaan vastuussa sijoittamisesta.
Nyt teillä SAK:n alaisten liittojen jäsenten onkin aika vaihtaa Ilmarisen hallitukseen AY-kaveri joka ymmärtää sijoittamista.
Vai eikö pörssisijoittaminen olekkaan helppoa ?
vai eikö hallituksen jäsenillä olekkaan mitään vastuuta ?
vai onko vastuuton hallituksen paikka vain SAK:n edustajalla ?
ps. mielestäni Ilmarinen on onnistunut kohtuullisesti eläkevarojen sijoittamisessa.
ps.2. pitääkö nuoremman sukupolven olla aina maksamassa näiden AY-jyrien aiheuttamat laskut, valtion velkaantuminen ja edellisten sukupolvien aikaisemmat eläkkeellepääsyt ??
Hallituspaikka jaossa ?
12
688
Vastaukset
- omahyväinensellainen
Tässä maassa on nytkin oikeistolainen enemmistöhallitus ja siitä huolimatta, vai sen takia työpaikat lähtev ät maasta kuin telkkä häkistä?
Pitääkö nuoremman sukupolven aina olla maksamassa AY-jyrien aiheuttamat laksut, valtoin velkaantuminen ja edellisten sukupolvien aikaisemmat eläkkeele pääsyt?
Jo on aikoihin eletty kun vanhempien sukupolvien pitää maksaa pankkituet, lamat ja laskut omat ja vielä tulevien polvien eläkkeet??? Mikä piru teitä nuoria tai mitä nyt lienette riivaa?? Eikö se, että Suomi on vapaa demokraattinen hyvinvoiva länsimainen sivistysvaltio ole mitään?? Aina tätä marinaa, paskan jauhantaa!!!
Ei puhettakaan kiitollisuudesta kaikesta siitä hyvästä mitä tämä maa on meille kaikille tarjonnut, ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan! Ahnetta mulle pitää olla, pitääkö minun ja vielä ihan itse ja niin edelleen.....!
Nuoremmat sukupolvet ovat aina ajallaan astuneet vanhempien tilalle, se on luonnon järjestys! Vai tuliko se vastuun otto liian pian, turhan äkkiä ja vielä laskujakin? No niin on ollut aina!- ei AY:lle
"Tässä maassa on nytkin oikeistolainen enemmistöhallitus ja siitä huolimatta, vai sen takia työpaikat lähtev ät maasta kuin telkkä häkistä? "
Tässä maassa ja eu-maissa on nytkin vahva AY-liike ja siitä huolimatta vai sen takia työpaikat lähtevät eu-alueelta kuin hauki rannasta ?
Pitääkö nuoremman sukupolven aina olla maksamassa AY-jyrien aiheuttamat laksut, valtoin velkaantuminen ja edellisten sukupolvien aikaisemmat eläkkeele pääsyt?
"Jo on aikoihin eletty kun vanhempien sukupolvien pitää maksaa pankkituet, lamat ja laskut omat ja vielä tulevien polvien eläkkeet??? Mikä piru teitä nuoria tai mitä nyt lienette riivaa?? Eikö se, että Suomi on vapaa demokraattinen hyvinvoiva länsimainen sivistysvaltio ole mitään?? Aina tätä marinaa, paskan jauhantaa!!! "
Mikä piru teitä AY-jyriä vaivaa, kun ette mistää voi joustaa, mieluummin isot pankkituet ja velkaantuminen tuleveien sukupolvien maksettaviksi ja mikä pahempaa kokonaisten teollisuusalojen kilpailukyvyn menettäminen.
"Ei puhettakaan kiitollisuudesta kaikesta siitä hyvästä mitä tämä maa on meille kaikille tarjonnut, ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan! Ahnetta mulle pitää olla, pitääkö minun ja vielä ihan itse ja niin edelleen.....! "
Kiitollisia ollaan niille, jotka sen ovat ansainneet, esim. kaikkien aikojen suomalainen on äänestysten mukaan Mannerheim joka esti punaisten valtaan tulon.
"Nuoremmat sukupolvet ovat aina ajallaan astuneet vanhempien tilalle, se on luonnon järjestys! Vai tuliko se vastuun otto liian pian, turhan äkkiä ja vielä laskujakin? No niin on ollut aina!"
Alkuasukkailla oli hyvä sanonta, tämä maa on vain lainassa seuraavilta sukupolvilta.
Meidän lapset saavat velkaisen maan, jonka merialueet ja osin sisävedetkin on rehevöitetty ja AY-pomot lihotettu, jotka kaiken lisäksi eivät anna tuumaakaan periksi vaikka työpaikat lähtee.. - älävvekutateeparemmin
ei AY:lle kirjoitti:
"Tässä maassa on nytkin oikeistolainen enemmistöhallitus ja siitä huolimatta, vai sen takia työpaikat lähtev ät maasta kuin telkkä häkistä? "
Tässä maassa ja eu-maissa on nytkin vahva AY-liike ja siitä huolimatta vai sen takia työpaikat lähtevät eu-alueelta kuin hauki rannasta ?
"Jo on aikoihin eletty kun vanhempien sukupolvien pitää maksaa pankkituet, lamat ja laskut omat ja vielä tulevien polvien eläkkeet??? Mikä piru teitä nuoria tai mitä nyt lienette riivaa?? Eikö se, että Suomi on vapaa demokraattinen hyvinvoiva länsimainen sivistysvaltio ole mitään?? Aina tätä marinaa, paskan jauhantaa!!! "
Mikä piru teitä AY-jyriä vaivaa, kun ette mistää voi joustaa, mieluummin isot pankkituet ja velkaantuminen tuleveien sukupolvien maksettaviksi ja mikä pahempaa kokonaisten teollisuusalojen kilpailukyvyn menettäminen.
"Ei puhettakaan kiitollisuudesta kaikesta siitä hyvästä mitä tämä maa on meille kaikille tarjonnut, ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan! Ahnetta mulle pitää olla, pitääkö minun ja vielä ihan itse ja niin edelleen.....! "
Kiitollisia ollaan niille, jotka sen ovat ansainneet, esim. kaikkien aikojen suomalainen on äänestysten mukaan Mannerheim joka esti punaisten valtaan tulon.
"Nuoremmat sukupolvet ovat aina ajallaan astuneet vanhempien tilalle, se on luonnon järjestys! Vai tuliko se vastuun otto liian pian, turhan äkkiä ja vielä laskujakin? No niin on ollut aina!"
Alkuasukkailla oli hyvä sanonta, tämä maa on vain lainassa seuraavilta sukupolvilta.
Meidän lapset saavat velkaisen maan, jonka merialueet ja osin sisävedetkin on rehevöitetty ja AY-pomot lihotettu, jotka kaiken lisäksi eivät anna tuumaakaan periksi vaikka työpaikat lähtee..Minäkin osaan arvostella, perkale kerro mitä minä yli 60: nen sairas ihminen voin sinun hyväksesi tehdä, mikä olisi se oikea tapa olla ja elää ilman, että sinulle tulee paha olo??
Helvetti olen ihan tavallinen duunari, joka on tehnyt työtä ja koettanut elää niin ihmisiksi kuin on osannut/ymmärtänyt! Maksanut velkaa omaa ja muiden, minun suuntaani on joustettu niissä asioissa helvetin vähän, jos teet kaiken paremmin ja viisammin niin ole hyvä: siinä on virka ja värkit, anna mennä, minä en enää pysty, enkä jaksa! - ei AY:lle
älävvekutateeparemmin kirjoitti:
Minäkin osaan arvostella, perkale kerro mitä minä yli 60: nen sairas ihminen voin sinun hyväksesi tehdä, mikä olisi se oikea tapa olla ja elää ilman, että sinulle tulee paha olo??
Helvetti olen ihan tavallinen duunari, joka on tehnyt työtä ja koettanut elää niin ihmisiksi kuin on osannut/ymmärtänyt! Maksanut velkaa omaa ja muiden, minun suuntaani on joustettu niissä asioissa helvetin vähän, jos teet kaiken paremmin ja viisammin niin ole hyvä: siinä on virka ja värkit, anna mennä, minä en enää pysty, enkä jaksa!Olen tyytyväinen näihin:
* moraalisuus
* demokratia, tämä on tärkein !
* rehellisyys
* kohtuullisuus
* jälkipolvien ajattelu (ei velkaannuta hulluna)
* ympäristön (vesistöjen) kunnioitus - Moraalisuusrehellisyysdemok...
Olen tyytyväinen näihin:
* moraalisuus
* demokratia, tämä on tärkein !
* rehellisyys
* kohtuullisuus
* jälkipolvien ajattelu (ei velkaannuta hulluna)
* ympäristön (vesistöjen) kunnioitusJälkipovia ei paljoa ajateltu silloinkaan kun minä astuin remmin, lyötiin homma käteen ja ilmoitettiin, että veivaa! Rehellisiä ei tavalliselle ihmiselle ole oltu koskaan, maksumiehen osa on aina.
Kohtuudesta voidaan pienen ihmisen kohdalla puhua harvoin, mikä varakkaalle, terveelle on kohtuullista voi sairaalle ja varattomalle olla kohtuutonta.
Demokratiasta Suomessa tiedän sen verran, että oikeuksia on varakkailla, velvollisuuksia vähäosaisilla, työtön pitää kirjaa päivistään, hyväosainen rahoistaan!
Vesistöjen/ympäristön kunnioitus koskee vain sitä osaa luontoa ja vesistöä joka ei huvilanomistajien virkistyskäyttöä häiritse, muuten se on hyödyke siinä missä muukin luonto ja metsä!
Moraali on niitä ihmisiä varten joilla ei ole varaa olla moraalittomia, hyvin harva sitä itseltään edellyttää, toisilta kyllä. Niin kuin kirjoitin, olen sairas ja väsynyt, eikä minusta ole teidän pelastajaksenne!
- Måste Gädda
Suunsoiton AY -väki osaa, mutta kyky tehdä vaativia päätöksiä ja kantaa vastuuta eläkesijoituksissa puuttuu!
Siksi olis terve periaate, että jokainen huolehtisi itse oman eläketurvansa, ilman että joku ammattitaidoton AY -jyrä on päättmässä asioistasi itsesi sijaan.- kirjoittaamitäonkuullut
Kyky kirjoittaa omia ajatuksia, omasta päätöksentekokyvystä tai niistä teoista puuttuu ainakin sinulta täysin!
- pahin
AY-vastasuudestasi huolimatta, näin on päässyt käymään:
"Ay-taustaiselle vakuutusyhtiölle loistotuotto
Pieni tamperelainen ay-liikettä lähellä oleva vakuutusyhtiö Turva teki viime vuonna sen, mihin muut vakuutusyhtiöt eivät pystyneet, nimittäin sijoitustoiminnallaan tulosta."
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/03/20312- ei AY:lle
kselias kysyi ja sinun viestissä oli heti vastaus.
Mukavaa, että näinkin voi käydä, punapääoman kävi aikoinaan huonommin, eli kehitystä on tapahtunut ?
- kselias
Hanttimies Raisiosta horisi:".."hallitukseen AY-kaveri joka ymmärtää sijoittamista."
Mainitse yksi ammattisijoittaja jonka sijoitukset eivät ole tänään pahasti miinuksella.- ei AY:lle
...vihjasi erittäin selvästi jo toissa syksynä, että on myynnin paikka.
Itse kirjotin olevan tyytyväinen Ilmarisen sijoituksiin.
Mutta kun kritisoidaan kadotettuja eläkevaroja, niin eikö silloin vastuullisten tulisi tulla esiin, vai mitä Lauri ?
Pitääkö hallituksella olla AY-kaveri nostamassa muhkeita hallituspalkkioita ilman todellista vastuuta ? - jäkäjäkäää
...vihjasi erittäin selvästi jo toissa syksynä, että on myynnin paikka.
Itse kirjotin olevan tyytyväinen Ilmarisen sijoituksiin.
Mutta kun kritisoidaan kadotettuja eläkevaroja, niin eikö silloin vastuullisten tulisi tulla esiin, vai mitä Lauri ?
Pitääkö hallituksella olla AY-kaveri nostamassa muhkeita hallituspalkkioita ilman todellista vastuuta ?".. kritisoidaan kadotettuja eläkevaroja, niin eikö silloin vastuullisten tulisi tulla esiin.."
Kadotettuja?? Sijoitusten arvo on toistaiseksi alhainen,mutta ei niitä ole kadotettu. Jotta voisi kritisoida,täytyisi ymmärtää pörssisijoittamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760