Mies saa seuraa heti

unelmien poikamies

-jos on:
-pitkä
-komea
-urheilullinen sopivasti lihaksikas
-hyvä koulutus,miel akateeminen
-hyvä työpaikka johtaja tms
-omaisuutta-edustava auto,asunto mökki,vene ym
-sivistynt -osaa esim. useita kieliä
-tuntee maailmaa- on matkustellut
-paljon vapaa-aikaa,ja rahaa naista varten
-osaa myös käytännön "miesten työt"koska tahansa
-osaa kokata gourmet aterian viineineen
-huumorintajuinen-"pilke silmäkumassa"
-pitää lapsista
-ei omia lapsia-tai, sitten ovat jo isoja
-turvallinen -pitää naista "kukkana kämmenellään"
-herkkä,runollinen,-mutta ei itke
-määrätietoinen itsevarma aina joka paikassa
-romanttinen,muttei liian hempeämielinen
-hyvä rakastaja- joka hetki valmis
-tasa-arvoinen kumppani jota nainen voi ihailla
ja katsoa ylöspäin
-ymmärtää naista ja hänen oikkujaan -sietää
liikakilot ym. iän tuomat kauneusvirheet
-huolehtii itsestään ,pysyy aina nuorekkaan
poikamaisen miehekkäänä eikä ukkoudu

Hei miehet -eihän se tuon kummempaa vaadi!

17

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelmoiva poikamies

se menee- siinä sitä on miehen muotti ,joka on isketynyt naisten alitajuntaan ,niin ettei sieltä lähde.

Kliseekokoelma,jota todellisuudessa ei ole olemassakaan.

Mitäs jos mies haluaisi olla oma itsensä -
      koskahan se on mahdollista -ehkä sadan vuoden päästä -ei ehkä vielä silloinkaan.

Kyllä on tarkkaan määrätty millainen mies saa olla.

• liikaa... :)

Jaa, ei kyllä iskenyt minuun toi kuvaus... Kuka nyt "täydellistä" miestä haluaa...
      *Liika koulutus on -
      *Omaisuutta ei tarvitse olla noin paljon riittää kun tulee omillaan toimeen.
      *vapaa-aikaa tarvitsen, mutta en kyllä halua että mies minun menojani maksaa...
      *runollinen on -, ja itkeä saa muttei kuitenkaan useammin kuin minä :)
      *ja minun oikkuja ei tarvitse sietää... niistä pitää sanoa, miten muuten opin niistä pois jos luulen sen olevan sallittua!

Millainen olisi vastaavasti unelmien nainen? ulkoisesti ja sisäisesti?

• :o)

"Millainen olisi vastaavasti unelmien nainen? ulkoisesti ja sisäisesti?"

No jaa, mietitääs.... nuo eivät ole paremmuusjärjestyksessä:

- luottamuksen arvoinen
        - rehellinen
        - raitis: absolutisti tai "vähäruokainen"
        - savuton
        - eläinrakas, kunhan kotiolot eivät muistuta navettaa tai pikemminkin sikolättiä, ja harrastus ei ole karannut käsistä (ne 10 kissaa tai koiraa alkavat olla jo vähän liikaa)
        - kohtelee muita niin kuin haluaa itseään kohdeltavan
        - ei pyri olemaan mies (en minäkään miehenä pyri naisen "reviirille", autan toki askareissa kykyjeni ja osaamiseni mukaan, oppia ikä kaikki)
        - ymmärtää, että myös miehillä on omat akilleen kantapäänsä aivan kuten naisillakin
        - ymmärtää, että kukaan ei ole tunteeton kone
        - ei nimittele miehiä luusereiksi
        - ei kiroile (satunnaisia ärräpäitä ei lasketa, kunhan ei ole tapa)
        - nuttura saa olla sopivan kireällä, kunhan ei ilmene mustasukkaisuutta tai toista ääripäätä eli pettämistä (jälkimmäinen vie pohjan koko suhteelta)
        - ymmärtää, että toiselle on annettava myös omaa aikaa, tilaa ja mahdollisuus harrastuksiin (parisuhde ei ole vain vieri vieressä kiehnäämistä 24/7/365)
        - vastuu ja vapaus kulkee käsi kädessä
        - tietää, että myös mies osaa siivota ja hoitaa taloutta, eikä siitä tarvitse tehdä erillistä numeroa
        - ei panikoi tai murehdi asioita liikaa
        - arvostaa suurellisten puitteiden sijaan pieniä asioita, josta se onni kumpuaa
        - rinnat: kaikilta ne löytyy, toisilla ne vain on pienemmät, ja sitä ei kannata murehtia (makuja on monia, eivätkä naiset ole samanlaisia elleivät sitä itse halua)´
        - ulkoilmaihminen, joka tykkää liikkua luonnossa
        - lapsirakas, mutta vielä lapseton
        - periksiantamaton hyvässä mielessä
        - osaa arvostaa parisuhteen pilvilinnoissa liihottelun (hetken hekuman) lisäksi myös parisuhteen arkea, joka on kiinni täysin omasta asenteesta
        - rento, oma itsensä (vaikeasti tavoiteltavaa on hankala lähestyä)
        - ymmärtää, että mies(kään) ei ole selvännäkijä (se mikä on itselle selvää, ei ole sitä aina toiselle)

Jotain tuollaista "pientä kivaa"... ;)

• minun nettilöydöstäni

Kyllä tälläisiä miehiä oikeasti myös löytyy. Vapaa-aika on talviaikaan vain vähän kortilla, mutta lomat korjaavat tilanteen. Listasta muuten puuttui yksi oleellinen asia eli älykkyys. Sen kun vielä lisää, niin kyse on minun miehestäni.

• realistireino

nettilöytösi kanssa -jatka sitä pari vuotta,ja
        tule sitten kertomaan millainen hän on olkeasti.

Kaikki tuo "kermakakkukoristelu" on vain pintaa.
        Ihmisen oppii tuntemaan vasta tiiviin pitkän yhdessäolon aikana.

Kulisseja voi pitää pystyssä vieraammalla hetken aikaa,mutta oikesti ei voi olla ihmistä joka olisi kiiltokuva.Virheitä ja puutteita on meissä jokaisessa. Niihin on vain sopeuduttava.

• kermakuorrutusta
        realistireino kirjoitti:

nettilöytösi kanssa -jatka sitä pari vuotta,ja
        tule sitten kertomaan millainen hän on olkeasti.

Kaikki tuo "kermakakkukoristelu" on vain pintaa.
        Ihmisen oppii tuntemaan vasta tiiviin pitkän yhdessäolon aikana.

Kulisseja voi pitää pystyssä vieraammalla hetken aikaa,mutta oikesti ei voi olla ihmistä joka olisi kiiltokuva.Virheitä ja puutteita on meissä jokaisessa. Niihin on vain sopeuduttava.

Mieheni pitää kyllä kermakuorrutuksesta, siis silloin kun syön sitä hänestä. Sitäkö tarkoitit?

• nainen...

Mihin niitä kieliä tarvitaan, englanti välttävänä on ihan riittävä. =) Miksi pitäisi pitää lapsista, jos nainen ei niitä välttämättä halua.

Totuus on joskus toisenlainen =) Ei välttämättä ole mökkiä miehellä, auto ei ole niin hieno eli nainen joutuu itse hankkimaan sellaisen, kokkaustaidot pitää naisen opetella ja tehdä ruoat, kerran viikossa seksiä mieheltä eli ei aina valmis, itsevarma mies eli näyttää siltä ulospäin mutta tarvitsee naisen terapeuttista turvaa, ei ole käynyt ruotsia pidemmällä, vapaa-aikaa ja rahaa naista varten ei ole eli nainen keksii vapaa-ajan viettonsa itse, romantiikkaa ei ole YM YM. Ja asioiden kehittäminen on naisen vastuulla, kaikki on naisen vastuulla.

Johan se olisi upeaa jos niin herrasmiesmäinen mies olisi olemassa kuin kuvailit edes puolessa asioista. Tai edes kiinnostunut. Varmasti olisi onnellinen nainen.

En ole tainnut koskaan tavata sellaista miestä. Tai sitten ominaisuuksia tulee vähitellen

• nainen...

Ja arvostan silti miehiä jotka eivät ole matkustaneet eli se ei haittaa laisinkaan! Enmmän häiritsee jos mies on maailmanmatkaaja, kun itse en ole.

• nainen...
        nainen... kirjoitti:

Ja arvostan silti miehiä jotka eivät ole matkustaneet eli se ei haittaa laisinkaan! Enmmän häiritsee jos mies on maailmanmatkaaja, kun itse en ole.

Lisäksi jokin mies saattaa olla pettävä kun silmä välttää, ei siksi ettei pitäisi naisestaan vaan joku vie kerran vuodessa tai useimmin seksiin. Mitä nainen voi enää tehdä? Hankkia sen aloittajan luetteleman kunnollisen? Löytyykö ylipäätään näitä?? Ja kaikille? Hyvä se on jos mies on oma itsensä, mutta mukavaa jos huomioi toista vähän. Nainen tietää useimmiten jos mies pettää ja tuntee surua.

• listalla ollenkaan
        nainen... kirjoitti:

Lisäksi jokin mies saattaa olla pettävä kun silmä välttää, ei siksi ettei pitäisi naisestaan vaan joku vie kerran vuodessa tai useimmin seksiin. Mitä nainen voi enää tehdä? Hankkia sen aloittajan luetteleman kunnollisen? Löytyykö ylipäätään näitä?? Ja kaikille? Hyvä se on jos mies on oma itsensä, mutta mukavaa jos huomioi toista vähän. Nainen tietää useimmiten jos mies pettää ja tuntee surua.

Mihis on tosiaan jäänyt tärkein ominaisuus eli uskollisuus?

• treffeille

avoautolla, jossa oli penkit punaista nahkaa ja mies oli johtaja titteliltään, pelasi golfia, hauskan näköinen, siisti jne.

Ei kiitos. Ei siksi että oli johtaja, pelasi golfia, tuli avoautolla, oli hyvännäköinen, siisti jne, vaan siksi että ei vain kolahtanut. ... jos sun listaa olisi uskominen, olisi voinut johtua siitä että mies oli vaalea, eikä tumma. ;-)

• hiusten väri

Höh. No siitähän se varmasti _johtuikin_. Tummuus on valttia.

• :)))

KUINKA TEHDÄ VAIKUTUS NAISEEN:

-kehu häntä
      -halaa häntä
      -suutele häntä
      -pidä häntä hyvänä
      -rakasta häntä
      -silitä häntä
      -kiusoittele häntä
      -tee hänen olonsa mukavaksi
      -suojele häntä
      -pidä hänestä kiinni
      -tuhlaa rahaa häneen
      -vie hänet ulos syömään
      -kuuntele häntä
      -välitä hänestä
      -seiso hänen rinnallaan
      -tue häntä
      -mene hänen vuokseen maailman ääriin

KUINKA TEHDÄ VAIKUTUS MIEHEEN:

-ole alasti
      -tuo olutta

• :=D

NAAPURIN TYTTÖ SANOS:

On tärkkiä löyttä miäs, joka
      1. Kokkaa ja tekke töit
      2. Saa mut naurama
      3. Joho voi luatta
      4. On hyvä sänkys
      5. Ja et nää neljä miäst ei tunne toisis

• ffgg

muutako sopivan pitkä,lihaksia ehkä(työperäistä),mutta naisia on ollut eron jälkeen.eiköhän se riipu ulosannista ja kohteliaisuudesta,tietynlaisesta fiksuudesta.itse vaan en ole halukas ketään "alttarille" kävelyttään.

• yksi naisnäkökulma

Alkoi oikeasti naurattamaan tuo lista. Sinulla on hyvä huumorintaju, ripaus sarkasmia. Minkä ikäinen itse olet? Olen melkein 50-nen nainen. En missityyppi, mutta urheilullinen. Täytän osan noista listan hyveistä, kuten "käytännön miesten työt" - ainakin osittain. Mites olisi? Kelpaisko?
      Ai, ai, vieläkin naurattaa. Kiitos!

• hmm...

"-huumorintajuinen-"pilke silmäkumassa"

..on vähän toisarvoinen sillä...

rikkaan miehen vitsti ovat aina hauskoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe