Mistä alkaisin,,no, olen kauan aikaa jo n, 8kk,,tuntenu yhen tyypin,miehen,jonka kans ollaan viestitty ja soiteltu,,alussa usein, välillä oli pitkä tauko ja nyt taas,,hän lupailee mulle että hän on musta kiinnostunu,,EHKÄ saattaisin olla loppuelämän nainen hänelle,, mut sittenkin epäröi tavata mua,Olemme vaihtaneet kuvatkin,,ettei se olisi mikään yllätys enää,,, Olen kolme kertaa yrittänyt treffata, mutta aina on tullu jotain esteitä,,Väittää mulle olevansa eronnut,, ja kai onkin,,tai en tiijä,,soittelen joskus iltamyöhään hänelle,,ja hänkin soittanut mulle myöhään,,ei kai hällä silloin ole ketään.Mikä tässä mättää,,että hän vitkastelee nähä mua,,Mä kyl tiijän,ku hän on kuulema puheittensa mukaan pettyny niin pahasti,ettei uskalla enää alkaa kenenkään kanssa.Mutta jotenkin olen saanu hänet vähän muuttumaan niin, että pientä toivonkipinää on ollut.Mutta miksi hän vieläkin miettii siellä.En jaksa enää kauaa miettiä.Itse olisin ollu valmis ajat sitten kaikkeen.Olen jo tarpeeksi antanut hälle aikaa.Joko olisi aika kysyä suoraan, että onko tää turhaa märehtiä.En enää itse jaksa uskoa tähän juttuun.Mutta niin silti haluaisin,kun sen miehen kans jutut luistaa hyvin puhelimessa.,mä en jaksa,,,kertokaa mielipiteitä..Asiallisia vain ,,kiitos!!!
onko toivoakaan,,,,
sydän karrella jo
3
727
Vastaukset
- UNOHDA ÄKKIÄ
UNOHDA
- sydän karrella jo
,,kiitos,,niin teen,,,,onhan noita miehiä,,maalima täynnä,,,,kun vaan löytäis suht normaalin,,jolla ei mee pupu pöksyyn....
- siinäpä
sydän karrella jo kirjoitti:
,,kiitos,,niin teen,,,,onhan noita miehiä,,maalima täynnä,,,,kun vaan löytäis suht normaalin,,jolla ei mee pupu pöksyyn....
satutäti taas vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362