Tällä palstalla kun "ykköset" julistavat "kakkosten" olevan pelkkiä huoria ja patjoja, niin eikö oikeasti kukaan ole koskaan kuuullut miehistä jotka ovat jättäneet vaimonsa toisen takia? Eikö ihan tosissaan ole koskaan kukaan "ykkönen" kuullut että mies lähtenyt toisen matkaan?
Ihmetyttää se vankka usko siihen että se kakkonen on vain seksin takia kuvioissa, eikä miehellä mitään tunteita tietenkään ole... Vai onko se niin etteivät vaimot uskalla tunnustaa itselleenkään että näin voi käydä ja yllättävän usein käykin. Mies valitseekin sen kakkosen.
Pettäminen ei mielestäni ole hyväksyttävää ja plaaplaa, mutta sydämen asioissa järjellä ei ole sijaa.
ihan uteliaisuuttani
15
996
Vastaukset
- ämmykkä
Ai olet sitä mieltä et "sydämen asioissa ei ole järjellä sijaa" Joopahan joo... tarkoitat siis et kaikkee saa tehdä, kun sen perustelee "tunteella".
Sulla ilmeisesti sitä tunnetta piisaa jollekin jo varatulle miehelle ja toivot nyt jonkun täällä vastaavan, että "kyllä se mies sut valitsee".
Epätoivoinen toinen nainen, just sinä ansaitset just tuon miehen, jota kohtaan nyt "tunnet" niin pirusti.
Koska,kun tuo mies taas löytää jonkun uuden joka "tuntee" häntä kohtaan kuten sinä nyt, olet itse samassa tilanteessa kuin hänen OIKEA naisensa nyt.
Varmaan sinä sitten tunnet ymmärrystä sitä uuttakin "kakkosta" kohtaan. Kuten odotat ymmärrystä itsellesi nyt.
Niin, en itse ole ykkönen tai kakkonen.Ei ol miestä tällä haavaa ollenkaan, ei uskollista eikä pettävää.- ap.
Miksi noin ärhäkkäästi reagoit, jos et kerran ole ykkönen etkä kakkonen? Ja sanoinko minä olevani suhteessa varattuun mieheen?
- miten sen nyt kukin ottaaa
Miten perustelet tuon käyttämäsi termin "OIKEA" nainen? Onko hän oikea siksi että tapasi miehen ensin? Hän on siis juuri oikea, koska on naimisissa miehen kanssa? Ei siis ole mitenkään mahdollista että joku toinen olisi oikeampi?
Oletat siis että ihmiset avioituvat aina oikean ihmisen kanssa. Ihailtavan sinisilmäinen ajattelutapa. Avioerotilastojen valossa varsinkin.
Minä näen sen asian niin, että ihmiset muuttuvat ja se joka tuntui oikealta joskus, voikin vuosien saatossa muuttua toiseksi. Ihmiset ikäänkuin kasvavat eri suuntiin. Ei ole mitenkään mahdotonta että jompikumpi puolisoista tapaa jonkun joka onkin sitä mitä se oma puoliso ei ole. Ja rakastuu tähän toiseen.
Suhde toiseen naiseen/mieheen avioliiton aikana on väärin, mutta en lähtisi yksisilmäisesti tuomitsemaan kaikkia pettäjiä tunteettomiksi seksiriippuvaisiksi enkä niitä kakkosia luusereiksi. Niin monta on tarinaa kuin on kertojiakin. Salasuhteesta voi tulla kaunis rakkaustarina ja siitä voi tulla myös särkyneitä sydämiä. - vasenvasen kaks kol
miten sen nyt kukin ottaaa kirjoitti:
Miten perustelet tuon käyttämäsi termin "OIKEA" nainen? Onko hän oikea siksi että tapasi miehen ensin? Hän on siis juuri oikea, koska on naimisissa miehen kanssa? Ei siis ole mitenkään mahdollista että joku toinen olisi oikeampi?
Oletat siis että ihmiset avioituvat aina oikean ihmisen kanssa. Ihailtavan sinisilmäinen ajattelutapa. Avioerotilastojen valossa varsinkin.
Minä näen sen asian niin, että ihmiset muuttuvat ja se joka tuntui oikealta joskus, voikin vuosien saatossa muuttua toiseksi. Ihmiset ikäänkuin kasvavat eri suuntiin. Ei ole mitenkään mahdotonta että jompikumpi puolisoista tapaa jonkun joka onkin sitä mitä se oma puoliso ei ole. Ja rakastuu tähän toiseen.
Suhde toiseen naiseen/mieheen avioliiton aikana on väärin, mutta en lähtisi yksisilmäisesti tuomitsemaan kaikkia pettäjiä tunteettomiksi seksiriippuvaisiksi enkä niitä kakkosia luusereiksi. Niin monta on tarinaa kuin on kertojiakin. Salasuhteesta voi tulla kaunis rakkaustarina ja siitä voi tulla myös särkyneitä sydämiä.Tuossa oli asiaa. Sellaisessa "näin sen ensin, olen siis hänelle oikea"-ajattelussa ei ole päätä eikä häntää. Sehän tarkoittaisi sitä, että ensimmäinen jonka kanssa alat yläasteella oleen, olisi se oikea, eikö vain? Ment to be 4-eva. Eikö enää kuusikymppisenä voi kohdata elämänsä rakkautta?
Ihmiset eroavat suhteistaan jopa ihan ilman niitä väliintuleviakin, miksei siis väliintulijan takia? Eihän tunteminen mitenkään esty tai rajoitu kun mennään naimisiin tai aletaan seurustella. Yleinen moraali ja säännöt rajoittaa. Ja joskus se "pettäminen" todella on vain sen toisen kanssa halailua ja yhdessä olemista. - ämmykkä
miten sen nyt kukin ottaaa kirjoitti:
Suhde toiseen naiseen/mieheen avioliiton aikana on väärin, mutta en lähtisi yksisilmäisesti tuomitsemaan kaikkia pettäjiä tunteettomiksi seksiriippuvaisiksi enkä niitä kakkosia luusereiksi. Niin monta on tarinaa kuin on kertojiakin. Salasuhteesta voi tulla kaunis rakkaustarina ja siitä voi tulla myös särkyneitä sydämiä.Väärä sanavalinta tuo "oikea" tosiaan, kiitos kun huomautit.Olis pitänyt käyttää sanaa NYKYINEN.
Niin eihän seurustelu,avo- tai avioliitto tietenkään estä-eikä pidäkään-uusien tuttavuuksien syntymistä ja ehkä ihastumistakin. Mut ihastuminen on vain tunne, ja tunteahan saa mitä tahansa.Järjellä olis sitten mun mielestäni siitä eteenpäin syytä miettiä, MITÄ sille TUNTEELLE tekee.
Helvetin itsekästä satuttaa jotakuta vain sen takia,että itse saisi haluamansa.Enemmän sen vastuulla, joka pettää siippaansa, mut ei viaton ole hänkään joka tietoisesti alkaa toiseks osapuoleks pettämään=aiheuttamaan surua sille nykyiselle ( "oikealle")vakikumppanille.
Uskottomat miehet/naiset kuten ne toiset miehet/naiset, he aiheuttavat paljon surua.Ei liene ihme että yleinenkin mielipide heidän teoistaan on tuomitseva.Aivan syystä.
- mä myös
olin "kakkonen" vuoden verran,mies jo silloin itse
oli sitä mieltä et oikeesti olen "ykkönen" :)
nyt viimein ollaan virallisesti yhdessä !! :) - olga
Sydän, järki ja tahto, ne kaikki vaikuttavat.
Tiedän monia - niin miehiä kuin naisia (itse olen yksi), joka on vaihtanut lennosta kumppania. Mutta en sanoisi "Mies (nainen) valitseekin sen kakkosen." Yksin sitä valintaa on mahdoton tehdä. - Entinen kakkonen
Nyt olen vaimo ja ollaan oltu yhdessä 4vuotta
avioiduttiin 2v sitten.
On meitä muitakin joiden tarina on alkanut vaikeuksien kautta.
Miehen lapset ovat myös meillä vakituisesti.'
Yhteisiä biologisia lapsia ei ole. - ...
aikanaan kysely Ilta-Sanomissa. Joka kymmenes mies valitsee loppupeleissä kakkosen.
- .........
Juuri mies vai ylipäätänsä pettäjä (naiset ja miehet)?
- Onnellinen Nainen
Meillä kumpikin valitsi kakkos vaihtoehdon.
Kumpikin oltiin naimisissa tavatessamme kumpikin erottiin. - !!!
Tunteiden hallinta ei ole helppoa aina.
Vihan tunne on aika yleisesti kaikki tietää joskus melkonen ja siitä johtuu tapot ja pahoinpitelyt.
Rakkauden tunne aiheuttaa unettomia öitä ja todella vaikeaa on vaan päättää etten saa rakastua.
Ei ihminen avioliitosta erotessaan lähellekkään aina ala vihata entistä puolisoaan. Esille astuu vaan joku jota kohtaan tunteet on syvemmät. - toivon niin sydämen
syvyyksistä saakka.Vaan ei takuulla valitse.
- mummomuori
tapahtunut. Asiaa vain pitäisi muistaa lähestyä siltä kantilta, että mikä on puolisoiden todellinen keskinäinen tilanne? Eli se syy, miksi on vieraannuttu ja ollaan etsimässä sitä uutta suhdetta.
Mustavalkoinen suhtautuminen voi olla ihan oman itsensä suojelemista. Kipu on helpompi kestää. Omalta kohdaltani sanoisin, että kummallisinta on ulkopuolisten jyrkkä suhtautuminen vaikka asianomaiset itse voivat suhtautua ihan asiallisesti asiaan.
Kyllä ne ”sydämen asiat” ovat usein sen järjen (eli ajattelun kautta) kehittyneitä. Pieni osa on sitten biologiaa, jota ei sovi aina väheksyä. Tällä en sitten tarkoita sitä, että mies on pelkkä pupujussi panohaluineen. Tarkoitan erialista hormonitoimintaa, joka vaikuttaa aivoihimme ja tunteisiimme. - ,.,.,.
Kyllä itse ainakin olen kuullut tälläisistä tapauksista. Tosin en sellaisista, joissa pitkään touhuiltu selän takana vaan se ero on mahd. pian ja rehellisesti toiselle ilmaistu. Tuntuu vähän, että siinä myrskyn silmässä harvemmin ykkönen tai kakkonen vakavasti sitä tulevaisuutta ajattelee tai haluaa ajatella - ainakaan noita vaihtoehtoja. Ihan samaten kakkosetkaan harvemmin tulevat kai vilkaisemaan esim. suomi24:n uusperhe-palstaa, että mitä se tulevaisuus tulee sitten olemaan. Se ei nimittäin aina ole kovin ruusunhohtoinen ja pariskunta on silti vanhempia vaikka ero tulisi. Niiden kannalta sitten helpompi kuvio, jos lapsia ei ole siunaantunut.
Ps. Kyllä mä uskon, että jopa niihin sydämenasioihin voi ripauksen järkeä pistää peliin. Näin ei toki aina käy; eihän meillä muuten olisi esim. naisia/miehiäkään, jotka suhteessaan vuosikausia ovat väkivallasta kärsineet. Kun kato rakastetaan eikä muuta voida. (pah)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760