Noni. Nyt on asian laita näin että mulla on montamonta vuotta ollut todella pitkät hiukset(olen mies). Töissä kuluu pahasti, ja hiuspohjakaan ei tykkää kun on pakko pitää joku päähine jatkuvasti.
Anyway. Ajattelin oikein repäistä ja leikkaa lyhyeks, mutta ensin tähän yhteen tulevaan tapahtumaan meinasin laittaa keesin. Pituutta tulee sitten varmaan joku 50-60 senttiä. Miten helvetissä saan pysymään?? Kuullut sokerivedestä ja liimasta, mutta neuvoja tarvitaan..
THÄNKS
Irokeesi...
jäkäti
2
901
Vastaukset
- punkkarikloppi
viiksivaha, sokerivesi, saippua, hiuslakat ja
jopa liima käy. jos leikkaat tapahtuman jälkeen
lyhyeksi, voit kokeilla mitä vaan.- keesipekka
Joo ei liimaa keesiin laiteta,kyllä se hiuslakka parasta on noista...itekin käytin sitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613208
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161142- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89678- 48625