Hei!
Selässäni olevaan kuvaan alkoi tulla voin vajaa vuosi ottamisen jälkeen pieniä näppyjä, ja nyt niitä on ollut jo melkein kaksi vuotta, lisääntyneet vain. Niitä on tullut lähinnä ääriviiva-alueille, isompia ja pienempiä paukamia, eivät ole kuitenkaan kipeitä tai kutisevia.
Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Kuvani on otettu täysin hygieenisissa oloissa, Tampereelle liikkeessä.
Paukamia tatuoinnissa
7
4784
Vastaukset
- norkkis
jos sulla on joku allegia...tai sitten siihen haavaan on vahingossa päässy joku pöpö. Kai kävit näyttää tatuoijalle??
- Memmu
Mulla oli myös koko tatuointi täynnä pieniä näppyjä pari vuotta sitten, mutta ne hävisi kun laitoin paljon rasvaa siihen. En tiedä mistä ne tuli, se oli kesäaikaa kuitenkin, mutta tosiaan rasvaamalla ne katosi eikä sen koommin ole tullut.
- Myös
Minulle nilkkatatskaan tulee koholla olevia muhkuroita aina jos nilkkaan pamahtaa joku. Esim aina imuroidessani letku paukkaa nilkkaan niin johan on tatskassa muhkuroita. Ja muhkut todellakin ovat vain tatskassa, eivät milliäkään ääriviivojen ulkopuolella. Mutta siitä ne aina laskeutuvat parin tunnin sisällä, nopeammin vielä jos rasvaan.
- inked
Mulla on viisi isoa tatskaa, ja viimeisin on selvästi kohollaan siitä mistä on neulottu. Kuva on jo kolmatta vuotta vanha, joten mistään parantumattomuudesta ei ole kyse.Kuvaa toisinaan kutittaa ihan kipeesti, pirtulla pyyhkiminen auttaa vähän. Tatulaattori ei osannut sanoa, eikä lääkärikään. Oma arvioni että olisi kenties liikaa tatuointimustetta veressä, mutta silloinhan ehkä kukkisi kaikki kuvat.Toiset on ihan siistejä. Oiskohan mitään johtolankaa, että tää viimeisin on eri miehen tekemä kuin muut, tiedä häntä.Eri tavalla tatulaattorit kyllä kairaa, kuka on hellä, kuka napakampikätinen.Tämä ei ollut kovin hellää käsittelyä. En ole ihan varma otanko enää yhtään kuvaa, jos seuraavakin tekee temppujaan ja tilanne menee vieläkin huonommaksi.
- hakhak
vaanha ketju mutta kuitenni eli taitaa olla liian syvälle hakattu muste -> nousee koholle..
- hakhak
hakhak kirjoitti:
vaanha ketju mutta kuitenni eli taitaa olla liian syvälle hakattu muste -> nousee koholle..
siis sinulla inked
- Kalakukko-Joonatani
Hei, olen Kuopion kalakukko Joonatani. Minä tykkään kalakukoista ja minulla on hyvin pieni pippeli. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379