Paukamia tatuoinnissa

varl

Hei!
Selässäni olevaan kuvaan alkoi tulla voin vajaa vuosi ottamisen jälkeen pieniä näppyjä, ja nyt niitä on ollut jo melkein kaksi vuotta, lisääntyneet vain. Niitä on tullut lähinnä ääriviiva-alueille, isompia ja pienempiä paukamia, eivät ole kuitenkaan kipeitä tai kutisevia.
Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Kuvani on otettu täysin hygieenisissa oloissa, Tampereelle liikkeessä.

7

4286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norkkis

      jos sulla on joku allegia...tai sitten siihen haavaan on vahingossa päässy joku pöpö. Kai kävit näyttää tatuoijalle??

    • Memmu

      Mulla oli myös koko tatuointi täynnä pieniä näppyjä pari vuotta sitten, mutta ne hävisi kun laitoin paljon rasvaa siihen. En tiedä mistä ne tuli, se oli kesäaikaa kuitenkin, mutta tosiaan rasvaamalla ne katosi eikä sen koommin ole tullut.

    • Myös

      Minulle nilkkatatskaan tulee koholla olevia muhkuroita aina jos nilkkaan pamahtaa joku. Esim aina imuroidessani letku paukkaa nilkkaan niin johan on tatskassa muhkuroita. Ja muhkut todellakin ovat vain tatskassa, eivät milliäkään ääriviivojen ulkopuolella. Mutta siitä ne aina laskeutuvat parin tunnin sisällä, nopeammin vielä jos rasvaan.

    • inked

      Mulla on viisi isoa tatskaa, ja viimeisin on selvästi kohollaan siitä mistä on neulottu. Kuva on jo kolmatta vuotta vanha, joten mistään parantumattomuudesta ei ole kyse.Kuvaa toisinaan kutittaa ihan kipeesti, pirtulla pyyhkiminen auttaa vähän. Tatulaattori ei osannut sanoa, eikä lääkärikään. Oma arvioni että olisi kenties liikaa tatuointimustetta veressä, mutta silloinhan ehkä kukkisi kaikki kuvat.Toiset on ihan siistejä. Oiskohan mitään johtolankaa, että tää viimeisin on eri miehen tekemä kuin muut, tiedä häntä.Eri tavalla tatulaattorit kyllä kairaa, kuka on hellä, kuka napakampikätinen.Tämä ei ollut kovin hellää käsittelyä. En ole ihan varma otanko enää yhtään kuvaa, jos seuraavakin tekee temppujaan ja tilanne menee vieläkin huonommaksi.

      • hakhak

        vaanha ketju mutta kuitenni eli taitaa olla liian syvälle hakattu muste -> nousee koholle..


      • hakhak
        hakhak kirjoitti:

        vaanha ketju mutta kuitenni eli taitaa olla liian syvälle hakattu muste -> nousee koholle..

        siis sinulla inked


    • Kalakukko-Joonatani

      Hei, olen Kuopion kalakukko Joonatani. Minä tykkään kalakukoista ja minulla on hyvin pieni pippeli. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe