Millainen baari on räkälä?

...

Mikä erottaa tasokkaan baarin räkälästä?

19

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • disadora

vuosia sitten eräässä baarissa jossa mies paskansi pöydässä housuihinsa. Asiasta tarjoilijalle sanottuani neiti vaan tuumasi että niin se tekee.Siinä se istuskeli plökä housuissa ja asia tuntui olevan luonnollinen homma baarissa olleille.

• ...

Minä herran vuonna tuo tapahtui?

Tekevätkö asiakkaat baarista räkälän vai baarin omistaja?

• KettuRepolainen.

kovinkaan hieno nainen, kun sinne jäit tuoksuttelemaan.

• disadora
        ... kirjoitti:

Minä herran vuonna tuo tapahtui?

Tekevätkö asiakkaat baarista räkälän vai baarin omistaja?

5 vuotta sitten.Omistaja entinen pikkurikollinen ja asiakkaat ovat mitä ovat.

• disadora
        KettuRepolainen. kirjoitti:

kovinkaan hieno nainen, kun sinne jäit tuoksuttelemaan.

olen tasan niin hieno nainen kuin haluan olla. Kyllä siitä illasta kivat dokumentit sai kun haaveilee josko joskus kirjoittaisi ehdolle jonkinmoisen tv-sarjan tms.Ja kyllä, kyllä kehoittaisin sinuakin laskeutumaan ihan vain siksi että elämä voi olla hemmetin mielenkiintoista paikoissa joita kartat.

• disadora kirjoitti:

olen tasan niin hieno nainen kuin haluan olla. Kyllä siitä illasta kivat dokumentit sai kun haaveilee josko joskus kirjoittaisi ehdolle jonkinmoisen tv-sarjan tms.Ja kyllä, kyllä kehoittaisin sinuakin laskeutumaan ihan vain siksi että elämä voi olla hemmetin mielenkiintoista paikoissa joita kartat.

miesten vessan pönttöpuolelta löysin hyvät mut paskassa olevat miesten alushousut pöntön vierestä.
        ilmoitin asiasta tarjoilioille ja pyysin kauniisti voisiko joku heistä pestä että huomenna haen ne.

• ...
        disadora kirjoitti:

Onko hauskaa kokea välillä ylemmyyttä käymällä räkälöissä katselemassa elämässään heikosti menestyvien ihmisten elämää?

• disadora
        monte24 kirjoitti:

miesten vessan pönttöpuolelta löysin hyvät mut paskassa olevat miesten alushousut pöntön vierestä.
        ilmoitin asiasta tarjoilioille ja pyysin kauniisti voisiko joku heistä pestä että huomenna haen ne.

helvetin hyvä! Pitää ihan laittaa ylös;)Sulla se väliin näköjään välähtää heh..

• disadora
        ... kirjoitti:

Onko hauskaa kokea välillä ylemmyyttä käymällä räkälöissä katselemassa elämässään heikosti menestyvien ihmisten elämää?

nyt tulla päähän taputtelemaan vai miten se nyt olikaan?

• disadora kirjoitti:

helvetin hyvä! Pitää ihan laittaa ylös;)Sulla se väliin näköjään välähtää heh..

ei kyllä ole halvin paikka juoda,mut ilmeisesti ei tarvii mikä räkälä olla et voi vahinko sattua.

• Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen. 2,5€:n tuoppi vetää asiakkaakseen vähän erilaista porukkaa kuin 5€:n tuoppi.

Eikä sillä, etteikö räkälässäkin voisi silloin tällöin hauskaa olla.

• että...

Asiakkaat tekevät baarista räkälän?

• että... kirjoitti:

Asiakkaat tekevät baarista räkälän?

Halpa sisustus, halpa viina ja halpaa viinaa halajavat asiakkaat ovat itseäänruokkiva noidankehä.

• gfdshe

Toki sisäänpääsymaksullakin on vaikutuksensa.

• tuopin hinta vois tosiaan olla se yks mutta vaikka kalliimmat hinnat oliski niin kyllä sinne aika räkästä porukkaa silti pukkaa, niitä ei vaan raskita heittää pihalle ku ei joka paikassa oo vara niitä menettääkkään. räkälän erottaa siitäki että sielä on pöytään sammuneita puliukkoja ja ulkonäöltään muutenki rähjäsempää porukkaa.

• ...

Itse olen sitä mieltä että baarin omistaja ja työntekijät yhdessä tekevät baarista joko räkälän tai tasokkaan paikan. Yleinen siisteys on ehkä tärkein asia, mutta asiakkaat voivat olla melkein mitä tahansa.

• almasty

Matkahuollon Baari.

• Räkälässä miehet lyövät miehiä ja naiset naisia, mutta tasokkaassa baarissa miehet iskevät naisia ja naiset miehiä.

• mun mielestä

aika paljolti mm. asiakaskunta, sisustus, hintataso.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe