Miksi kone herjaa "tietokoneen tietoturva saattaa olla uhattuna. Palomuuri ei ole otettu käyttöön. -korjaa ongelma......"
Mulla on palomuuri käytössä! Tietoturva puolella lukee että on käytössä ja teksti on vihreänä. Kerran se oli punaisena mutta muuttuus heti vihreäksi. Missä vika? Kiitoksia etukäteen vastauksista.
Palomuuri
4
293
Vastaukset
on winukan oma muuri päällä niin joku pöpö yrittää sammuttaa sitä. jos taas joku muu palomuuri niin joku pöpö yrittää sammuttaa sitä.
no toi on yksi vaihtoehto :)- ööööh..
Mikähän se mahtanee olla nimeltään?
Windowsin tietoturvakeskus joskus ei tunnista softapalomuureja, vaan sen, että Windowsin palomuuri on pois päältä/toisen palomuurin syrjäyttämänä.
Softapalomuurien kanssa askartelu on puuhastelua, mikä ei anna muuta kuin häiriöitä...- ...
eihän sulla vaan ole kahta muuria yhtäaikaa käytössä??
- ööööh..
... kirjoitti:
eihän sulla vaan ole kahta muuria yhtäaikaa käytössä??
Ja jos alkuperäistä kysyjää tarkoitat, kahden palomuurin samanaikaisuus on käytännössä mahdotonta, kun softapalomuurit kytkevät Windowsin palomuurin pois päältä, ja sen tietoturvakeskus osin havaitsee, josta myös häly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554