millä taas pääsee eroon

takiainen kaveri

Pyydän nyt etukäteen hyvät herrat, että älkää tän viestin perusteella aukoko mulle päätä tästä, pidän miehistä ja arvostan monia, kun on syytä, joten asiattomat katkerat puheet toiseen kertaan kiitos.

Ja sit asiaan, väärä palsta täysin, mut ei tätä tohon suhteen lopettamiseenkaan voinut laittaa, kun ei ole suhdetta. Eli miten EN iske miestä tai teen sille selväks ettei kiinnosta, kun oon tehnyt jo kaikki keinot?

Kyseessä on yksi kaveri, oikeasti ei edes hyvä kaveri, mut kun on niin suulas ja minä kans, niin voi vaikuttaa ehkä, että täs olis enemmänkin kuin tyhjän höpinää.. Hän pyytelee syömään, shoppaileen (en pidä siitä muutenkaan), viikonlopunviettoon, retkelle, vihjailee, että kysyy multa jotakin, kun olen hyvässä paikassa..
Suoraan olen sanonut jo sata kertaa, etten lähde sun kans kahdestaan yhtään mihinkään, ja sit hän myöhemmin ilmottaa et pyydetään muitakin. Tai jos en lähde, sanoo vitsiksi koko asian.

Mä oon sanonut suoraan, etten halua lähteä, ettei syömiset shoppailut retket kiinnosta ja aivan turha yrittää saada kahdestaa ihmisten ilmoille, en ikinä kestäis, et joku näkis ja luulis vaikka mitä. Sit hän vähän aikaa on taas normaali, mut taas aloittaa.

Luuleeko mies, että joku väsytystaktiikka auttaa.
Luulee, et mä olen vaikeasti tavoiteltava, ja mähän suorastaan tyrkytän itteeni niille, ketkä kiinnostaa..
En mä viitsis naama punasena sille huutaa, että !"#¤¤%&/)/&!!!!!! ymmärrä, etten halua.

Millä saan hänet ymmärtään kun selvä suomen kieli ei kelpaa. Inhottavaa kun kohta tuntuu, että pitää alkaa vältellä, tai hän puhuu kylillä, et lähtee mun kans sinne ja tänne. Jos mä en vastaa soittelee mun ystäville kysellen mun tekemiset ja menemiset ja sopii muka heidänkin kanssa mun menoista. Ahdistavaa.. Mistä mä saan jonkun henkivartijan, et saa olla rauhassa..

4

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "miesystävän"

ja näyttäydyt muutaman kerran hänen seurassaan läheisissä tunnelmissa. Mielellään sen oloinen, jota ei heti rupea haastamaan. Luulisi tajuavan.

• vastaamasta

mihinkään viesteihin ja puheluihin. Älä moikkaa kun näet tai mitään muutakaan. Jos ei tuosta ymmärrä niin on ilmeisesti avohoitopotilas.

• ap..
        vastaamasta kirjoitti:

mihinkään viesteihin ja puheluihin. Älä moikkaa kun näet tai mitään muutakaan. Jos ei tuosta ymmärrä niin on ilmeisesti avohoitopotilas.

Sen verran mulla on varaa olla ystävällinen, että kyllä nää asiat pitää pysty ihan ihmismäisesti selvittämään muuten.

Tuota en tee. En voi olla asiasta samaa mieltä.
        Voisin kyllä olla paska ja tyly, inhottavuudella saisin haluamani, mutta en loppujen lopuksi oppisi mitään enkä arvostais oikeen itteeni sellasen jälkeen.

• fiksu linja
        ap.. kirjoitti:

Sen verran mulla on varaa olla ystävällinen, että kyllä nää asiat pitää pysty ihan ihmismäisesti selvittämään muuten.

Tuota en tee. En voi olla asiasta samaa mieltä.
        Voisin kyllä olla paska ja tyly, inhottavuudella saisin haluamani, mutta en loppujen lopuksi oppisi mitään enkä arvostais oikeen itteeni sellasen jälkeen.

...ja paskamaisilla tempuilla on joka tapauksessa ikävä taipumus palata jonkun mutkan kautta omaan nilkkaan.

Suosittelisin tekemään selväksi, että sun intressit ovat ihan muualla kuin hänessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5452
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3902
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1862
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1853
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1670
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1641
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1584
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40