Tiedän olevani pelkkä tylsä suomitavis vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä, perushoikalla kropalla sekä niillä kauheilla keskiverto b-rinnoilla! Todellakin kaukana tämän palstan ihanteista vieläpä persoonattomalla avoinkohteliasfiksu luonteella, ja mitä ilmeisestikkin aivan liian pinnallinen ranskalaisen manikyyrini kanssa sillä en syntynyt luonnotäydelliseksi ja kynteni lohkeilevat! Mutta mitä väliä?
Minulle ainakin se että tosielämässä kaikkine virheineni pärjään asioissa joista pidän, tai että saan kuulla olevani mukavaa seuraa, fiksu, nätti...tai että joku sanoo ihan puhtaasti rakastavansa minua on paljon tärkeämpää kuin että saisin kuulla olevani joku ihanne... Ehkä sitten olen katkera; saatte päättä ihan omakätisesti.
En ole ihannenainen
5
648
Vastaukset
- ehkä et...
mutta ainakin elämänarvosi ovat kohdallaan! :)
- ...
Arvosta itseäsi enemmän, itsetunto hyväksi jollain tavalla.
- FrozenCorpse
Kerrankin järkipuhetta.
Näin sen pitää ollakin.
Jollekin olet täydellinen ja paras juuri tuollaisena, toiselle täysi kauhu. - Kaunis ja vain kaunis
...on todella monen mielestä kaunis. Se on ongelmani. Miehet, jotka uskaltavat lähestyä, ovat itseään täynnä olevia paskiaisia: olen vain jatke heidän täydellisyydelleen. Sen olen karvaasti saanut kokea, kun olen ensin "ihana, kaunis, seksikäs, upea..." Ihminen tämän ulkokuoren alla ei heitä kiinnosta. Siitä on vaikea alkaa rakentaa minkäänlaista parisuhdetta...
- ja ne ovat
Hyvin taitavasti kirjoitettu. Melkein saisi käsityksen jostakin muusta mutta se, että luettelet omat hyvät puolesi puolihuolimattomasti ja muka-vähättelevästi ja tosiasiassa et kerro yhtään vikojasi, joista muka-kirjoitat, paljastaa vain sen tyypillisen totuuden täältä; kehukaa mua hei, edes vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760