olen 168 cm n53 kg melko urheilullinen kaunis tyttö. Minulla on pitkät hiukset, mutta väri vaihtelee tummanruskean ja vaalean välillä. Itse haluan olla joko tumma tai vaalea, mutta en ole varma kumpi olisi lopullisesti kivempi. Keskivaihetta en haluaisi. oma värini on varmaan aika maantie:( Toiset sanovat että tumma (naiset yleensä) ja toiset sanovat vaalea. Itse en osaa päättää, koska pidän molemmista vaihtoehdoista. Tummana saan kuitenkin iskuyrityksiä enemmän!?. Ihoni on melko vaalea, mutta ruskettuu todella helposti. Silmäni ovat vihreät.
Kertokaa mielipiteitänne ettei tarvitse arpoa. Kun kysyy asiaa, saa vastauksen, että sen hetkinen väri sopii..vaihdan väriä n.3 vuoden välein. Entinen poikaystävä taisi tykätä bruneteista, mutta silti ehdotti joskus että blondaisin!?
Tiedän että kysymys on pinnallinen mut niinhän tällä palstalla kaikki on, myös lukijat
vaalea vai tumma
24
3497
Vastaukset
- Vaikea sanoa
Ehkä useimmeille se vaalea, mutta eihän sitä tuon kuvauksesi perusteella voi sanoa.
Kovin olet ainakin laiha.- ap.
tarkoitin et mikä olis just vihreitten silmien kanssa kiva. hiukset on muuten ihan normaalit ja suorat. enkä mä kyllä laihalta näytä, ihan normaalilta tai vähän hoikalta.
- 23-vuotta
Tämä nyt ei liity mitenkään hiuksiisi, mutta menee komeenttina asian vierestä. Olen kyllä ihmetellyt kovasti sitä että täällä kohistaan että blondit vie kaikki miehet mutta asia ei todellakaan ole mielestäni näin. Kaikki miehet (lähes) kaikki keneltä olen kysynyt nais ihanteesta ni se on ollut aina tumma. Yleensä kuulee kommentteja tyyliin hyi, blondi. !! Puhun nyt siis suunnilleen 18-26 miehistä....eli nuoremmista. En tiedä mikänkä ikäistä potukkaa täällä on mutta, epäilen että kaikki ovat vanhempia...
- oma kokemus...
Hiuksia värjäämällä voit kokeilla, kummalla on enemmän vientiä. Ollaan kaveripiirin kanssa tehty joskus kokeilua ja tummilla on ollut aina paremmin vientiä kuin vaaleilla. Nyt ollaan jo siinä iässä, että suurin osa on jo mennyt naimisiin. Kaveripiirissä ainoat sinkuksi jääneet ovat blondeja. Toki pariutumiseen vaikuttaa hyvä luonne ja muut asiat eikä yksistään tukan väri, mutta kuten sanottu, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Minusta sekä tummat että vaaleat ihmiset ovat kauniita omalla tavallaan. Minun silmääni miellyttävät eniten tummatukkaiset ja mustatukkaiset. Joku toinen voi tykätä toisenlaisesta.
- huh huh
oma kokemus... kirjoitti:
Hiuksia värjäämällä voit kokeilla, kummalla on enemmän vientiä. Ollaan kaveripiirin kanssa tehty joskus kokeilua ja tummilla on ollut aina paremmin vientiä kuin vaaleilla. Nyt ollaan jo siinä iässä, että suurin osa on jo mennyt naimisiin. Kaveripiirissä ainoat sinkuksi jääneet ovat blondeja. Toki pariutumiseen vaikuttaa hyvä luonne ja muut asiat eikä yksistään tukan väri, mutta kuten sanottu, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Minusta sekä tummat että vaaleat ihmiset ovat kauniita omalla tavallaan. Minun silmääni miellyttävät eniten tummatukkaiset ja mustatukkaiset. Joku toinen voi tykätä toisenlaisesta.
"Kaveripiirissä ainoat sinkuksi jääneet ovat blondeja."
Olet ihan merkille pannut tällaisen asian!!?? Huh huh. Kyllä ihmiset osaa olla sitten todella tyhmiä.. Juu, hiusten väri varmasti vaikuttaa tuohon vientiin ja etenkin siihen, että pääseekö (??) sitä naimisiin! Voi elämä..
Herätkää jo tosielämään! Mustat, ruskeat, vaaleat, punaiset, vihreät tai vaikkapa kalju, who cares?? Jos todella joku tuon perusteella laatii ihmisistä ranking -listaa niin ei muuta kuin hyvää elämää. Jo on syvällistä elämän analysointia! - Tää vois olla
huh huh kirjoitti:
"Kaveripiirissä ainoat sinkuksi jääneet ovat blondeja."
Olet ihan merkille pannut tällaisen asian!!?? Huh huh. Kyllä ihmiset osaa olla sitten todella tyhmiä.. Juu, hiusten väri varmasti vaikuttaa tuohon vientiin ja etenkin siihen, että pääseekö (??) sitä naimisiin! Voi elämä..
Herätkää jo tosielämään! Mustat, ruskeat, vaaleat, punaiset, vihreät tai vaikkapa kalju, who cares?? Jos todella joku tuon perusteella laatii ihmisistä ranking -listaa niin ei muuta kuin hyvää elämää. Jo on syvällistä elämän analysointia!Mun kirjottama viesti.
- CCDeitissäkin
Siellhän porukka on 18- 65v. Ja mmistä päin Suomeaq tahansa.
- 比艾勒诶西开
oma kokemus... kirjoitti:
trendi on selvä - tummat ovat nousussa ja blondit laskussa. Seuraava vaihe on siirtyminen yhä tummempiin naisiin. Tämän kehityksen sanelee jo demografinen kehitys. Jos mies ylipäätänsä haluaa saada naisen niin alkaa jo olla korkea aika kiinnostua tummista, hyvinkin tummista naisista. Muuten jää vielä vanhaksi pojaksi.
- <<<<<
VAALEA ILMAN MUUTA
- Jos , jos, jos
Jos oikeasti olet enemmän tummempi kuin vaalea, värjää tummaksi. Jos taas piireesi ovat enemmän vaaleita, värjää vaaelammaksi. Alla kuvia Jessica Albasta tummana ja vaaleana. Mielestäni tumma sopii tässä tapauksessa hänelle paremmin, koska on luonnostaa tumma ja piirteet on vahvat. Vaaleana tukka näyttää epäaidolle ja keltaiselle.
Tumma:
http://thebosh.com/upload/2008/04/21/jessica_alba_has_a_second_baby_shower/Jessica Alba.jpg
Vaalea:
http://www.jessicafans.org/pics/Jessica-Alba-Blonde-Hair.jpg
Molemmat:
http://www.jessicafans.org/Jessica-Alba-Tight-Grey-Top.php
- <<<<
MUN UNELMANAISENI OIS VAALEAHIUKSINEN JA VIHREÄSILMÄINEN JA NIMELTÄÄN ANNIKA.MARIANNE.ANNE.LIINA.HANNA.LAURA.JA LAURA-PUTKEA MIES KÄVISI 40 V
- jjjhjg
jaa, mun mielestä taas alba on ehdottomasti kauniimpi blondina. :D
- 19+4
itte kyl tykkään albasta brunettina (tosin eihän siitä saa rumaa tekemälläkään) tosin oon nähny parempiakin kuvia hänestä.
Mutta noin yleisesti ottaen molemmat kelpaa :)
AP:lle vastaten ilmeisesti olet sen verran nätti tapaus, että saat iskuyrityksiä hiusten väristä riippumatta, joten kannattaa varmaan valita se väri joka tuntuu ittestään kivemmalta. Kuten joku muukin jo mainitsi, niin lopulta kuitenkin se luonne ratkaisee pidemmän päälle, sanokoon femakot miehistä mitä tahansa.
- rockstarafi
Blondi ehdottomasti. Ei kiinnosta miestä sen jälkeen vieraat ;-)
- JOOOOH...
HOHHOIJAKKAA.....
- luomua naista
Tummat hiukset ovat upeat vihreiden silmien kanssa! Vau!
Painoa saisit kerätä muutaman kilon lisää. Miksi et lakkaisi värjäämästä hiuksia ja antaisi omalle värillesi mahdollisuuden? Luonnollisuus on kaunista. - kgdh
vaalea
- loool2
Tumma ilman muutaaaaaa
- ffffffffffffffffffff
sinisilmä blondi on paras
"Kertokaa mielipiteitänne ettei tarvitse arpoa."
-Mielipiteeni on se, että vaikutat täydelliseltä tyhjäpäältä kun jaarittelet jostain noinkin mielenkiintoiseta aiheesta kuin hiustenväri. Ei stana sentään...! XD- melkeinnainen
Komppaan TheOnea; ei sillä naiesen hiustenvärillä ole enään väliä, jos pää on muuten laho. Tapauksessasi ehkä blondi saattaisi näiden yleisten stereotypioiden johdosta toimiakin.
- liian laiha
Olet anorektisen laiha ja tikku. Eräs tuttavani on juurikin sinun mitoissa ja näyttää nälkäkurjelta tikkujalkoineen. Voisit painaa viitisen kiloa enemmän ja olisit terveellä tavalla hoikka. Hiustenvärin voit valita itse. Ilmeisesti sulle sopii kumpikin.
- tutkimustulos
Väriä tärkeämpää on hiusten terveys ja hyväkuntoisuus, eli siinä mielessä ei kuluttavaa blondia.
Tässä myös:
http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/kauneusvinkit/kauneutta_maailmalta/blondi-punapaa-vai-brunette-mita-hiusten-vari-kertoo-sinusta/2010/10/1200678- kommentti1
"Useimmat miehet pitävät vaaleatukkaisia naisia parhaimpina tyttöystävinä – mutta menisivät silti mieluiten naimisiin ruskeatukkaisen naisen kanssa"
http://www.uusisuomi.fi/viihde/39567-blondi-on-parempi-tyttoystava-–-mutta-brunette-halutumpi-vaimo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475345Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "602042Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181750Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 141445
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301397Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887