Onko täällä ketään sellaista, joka ei hyväksy naisella neitsyyttä? Tai pitääkö joku neitsyttä epäsopivana tyttöystävänä sänkytaidottomuuden vuoksi?
Itse en vain ymmärrä sellaista ajattelua ja olen jotenkin järkyttynyt, koska se vaikuttaa niin törkeältä halventamiselta...
Osaako joku kertoa, mistä siinä on kyse, kun nainen jätetään neitsyyden takia?
Naisen seksitaitojen vaatiminen
24
917
Vastaukset
mut iän takia kyllä en voisi neitsyen kanssa olla,oletan että neitsyt on alle 20 vuotias nainen
Jos neitsyt olisi vaikka 28-vuotias, kehenkään viittaamatta ja kaunis nainen, niin mitä se neitsyys haittaisi? Mä en ymmärrä edes tuota ikä-asiaa.
dazu kirjoitti:
Jos neitsyt olisi vaikka 28-vuotias, kehenkään viittaamatta ja kaunis nainen, niin mitä se neitsyys haittaisi? Mä en ymmärrä edes tuota ikä-asiaa.
neitsyt,niin varmasti on myös sulkeutunut ihminen, mitä kaksi sellaista ihmistä vois keskenään tehdä???
- Va-Nil-La
monte24 kirjoitti:
neitsyt,niin varmasti on myös sulkeutunut ihminen, mitä kaksi sellaista ihmistä vois keskenään tehdä???
väitteen että on sulkeutunut? Mitä sinä tarkoitat sulkeutuneella?
Va-Nil-La kirjoitti:
väitteen että on sulkeutunut? Mitä sinä tarkoitat sulkeutuneella?
sulkeutunut sillä tavoin.
jos ihmistä kiinnostaa seksi se kyllä pystyy itselleen seuraa hankkimaan,vielä helpompaa se toki on naiselle jos ei ole liian ronkeli.- Va-Nil-La
monte24 kirjoitti:
jos ihmistä kiinnostaa seksi se kyllä pystyy itselleen seuraa hankkimaan,vielä helpompaa se toki on naiselle jos ei ole liian ronkeli.Ja entä jos ei ole sitä tyyppiä, josta vastakkainen sukupuoli kiinnostuu? Pitäisikö mennä baarin kulmalle sulkemisaikaan, etsiä mahdollisimman juovuksissa oleva, mahdollisimman ruma mies ja raahata pusikkoon? Varsinkaan jos yhden illan jutut jonkun luuserin kanssa ei kiinnosta. Kaikista naisista ei vain kiinnostuta, eikä sille voi itse mitään.
monte24 kirjoitti:
jos ihmistä kiinnostaa seksi se kyllä pystyy itselleen seuraa hankkimaan,vielä helpompaa se toki on naiselle jos ei ole liian ronkeli.Mitä, jos liittää seksin rakkauteen? En mäkään ole harrastellut yhdeyönjuttuja, vaikka sellaisiin on kyllä ollut tilaisuuksia. No, olen kyllä aika epätavallinen muutenkin, mutta jotenkin tuntuis aika omituiselta sellainen seikkailu tehdä.
Tässä voidaan sitäkin miettiä, että onko ihminen vaikkapa 28-vuotias, parempi seksikumppani, jos hän on kerraan 14-vuotiaana harrastanut seksiä, kuin ettei olisi sitä ollenkaan kokeillut...
Eräs kaveri saa kerran vuodessa baarista naisen yhdeksi illaksi. Häntä pidetään kovanakin naisten miehenä... ja kokeneena...
- disadora
mitä se siellä jauhaa??Kuka on tosiaan aikuinen ja neitsytkin vielä täh? Jos niin sattuu olemaan nii en kyllä halvenna mutta itse en millään ottaisi neitsytmiestä.Äläpäs poika sekaannu neitsyeisiin kun ne ovat kuitenkin pääasiassa aikalailla lapsia..
- Va-Nil-La
mutta mun mielestä vastuullisuus tekee ihmisestä aikuisen. Nykyään 12-vuotiaat harrastaa seksiä, onko ne sinusta aikuisia?
hiukka pakkokin sekaantua. ;) Mitä kuvittelet, että neitsyessä on vikaa sitten? Luuletko, että hän ei sitten opikaan sänkypuuhia?
Musta tämä asia tuntuu niin ihmeelliseltä, koska en ole osannut ajatellakaan mitään vaatimuksia naiselle sänkypuolella. Tietysti se, jos seksiä ei tule ikinä, on vähän huono homma, mutta esim. taitojen, tai kokemuksen perusteella en ole ajatellut mitään vaatimuksia asettaa.- disadora
Va-Nil-La kirjoitti:
mutta mun mielestä vastuullisuus tekee ihmisestä aikuisen. Nykyään 12-vuotiaat harrastaa seksiä, onko ne sinusta aikuisia?
katsoin tätä ketjua kun olin välillä poissa mutta ei tietenkään 12v ole aikuisia ja mä kyllä tipahdin kyydistä miksi mulle tuollaisen kysymyksen esitit..??
- Va-Nil-La
disadora kirjoitti:
katsoin tätä ketjua kun olin välillä poissa mutta ei tietenkään 12v ole aikuisia ja mä kyllä tipahdin kyydistä miksi mulle tuollaisen kysymyksen esitit..??
jos on neitsyt niin on lapsi, niin tekeekö se seksin harrastaminen sitten aikuiseksi? No joo, tajuan kyllä tavallaan mitä tarkoitit, mutta ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole.
disadora kirjoitti:
jos mies on susikoiransa näköinen... XD Miten sä selität sen, että hyvännäköinen nainen, tai mies ei kelpaa kenellekään, jos vaikka luonteeltaan mukava...
Sehän on vähän samantapaista, jos jättäisin naisen sillä perusteella, että on väärän värinen käsilaukku...- ämmä--
no jaa..samakai se.
- Va-Nil-La
miksi kukaan ottaisi naisen, jonka kanssa hyvää seksiä joutuisi odottamaan kuukausia ja jos kyseessä on vähänkin vanhempi nainen niin sitä ei tulisi koskaan, kun samalla vaivalla saa sellaisen, joka on hyvä sängyssä. Eihän siinä olisi mitään järkeä...
- ämmä--
Itse taasen valehtelin poikakaverilleni olevani neitsyt(en tiedä miksi:B).. Mutta piti siitä,ja kehui mua niin ammattilaiseksi:)),(tietäispä vaan,oon nimittäin seksityöntekijä):)..
- Taasnäitä
Olet ilmeisesti törmännyt vain miehiin, jotka etsivät panoainesta. Silloin on vain positiivista jos naisella on kohtuurunsaasti kokemusta niistä hommista. Sängyssä on yleensä silloin hauskempaa.
Asia muuttuu ihan toiseksi kun aletaan etsiä vaimoa ja tulevien lasten äitiä. Silloin naisella ei oikeastaan saisi olla yhtään aikaisempaa seksikokemusta.- nen,
aloittajahan on mies!
En ole ajatellut naisia noin jakaa. Lähinnä on vain naisia. En ole koskaan tavoitellut pelkkää panoa kenestäkään, vaan aina on ollut muutakin mielessä. Voidaan kärjistäen sanoa, että enhän mä yleensäkään ajattele ketä tahansa naista, tai haaveile kaikista kaunnista naisista, vaan sellaisesta, johon olen ihastunut, tai rakastunut... No, jos en ole kehenkään ihastunut, niin saattaa tällöin toki olla niinkin.
Joo, mutta ajattelen siis naista vain yhdellä tavalla, jakamatta mihinkään hyötylokeroihin. Lopulta se suhde on sitten sellainen, millainen sen on mahdollista olla. Esim. jos tapaisin 35-vuotiaan naisen, joka on yli 10-vuotta minua vanhempi, niin en todennäköisesti voisi ajatella häntä vaimonani niinkuin todellisuudessa. ;) Mutta siis minulla se ajattelu on vain se rakkaus. En mä jaksa arvioida, onko se hyvä sängyssä, tai tekeekö se terveitä lapsia ja hyvää ruokaa.
Vähän hassulta tuntuu tällaisia kirjoittaa, kuin joku... :) en oikein pysty ajattelemaan itseäni tällaiseksi...- frost-free
dazu kirjoitti:
En ole ajatellut naisia noin jakaa. Lähinnä on vain naisia. En ole koskaan tavoitellut pelkkää panoa kenestäkään, vaan aina on ollut muutakin mielessä. Voidaan kärjistäen sanoa, että enhän mä yleensäkään ajattele ketä tahansa naista, tai haaveile kaikista kaunnista naisista, vaan sellaisesta, johon olen ihastunut, tai rakastunut... No, jos en ole kehenkään ihastunut, niin saattaa tällöin toki olla niinkin.
Joo, mutta ajattelen siis naista vain yhdellä tavalla, jakamatta mihinkään hyötylokeroihin. Lopulta se suhde on sitten sellainen, millainen sen on mahdollista olla. Esim. jos tapaisin 35-vuotiaan naisen, joka on yli 10-vuotta minua vanhempi, niin en todennäköisesti voisi ajatella häntä vaimonani niinkuin todellisuudessa. ;) Mutta siis minulla se ajattelu on vain se rakkaus. En mä jaksa arvioida, onko se hyvä sängyssä, tai tekeekö se terveitä lapsia ja hyvää ruokaa.
Vähän hassulta tuntuu tällaisia kirjoittaa, kuin joku... :) en oikein pysty ajattelemaan itseäni tällaiseksi...Musta sä Dazu olet rohkea kun sanot kerrankin ääneen että miehetkin voivat ajatella noin:
"Voidaan kärjistäen sanoa, että enhän mä yleensäkään ajattele ketä tahansa naista, tai haaveile kaikista kaunnista naisista, vaan sellaisesta, johon olen ihastunut, tai rakastunut... "
Sä olet katoava luonnonvara. Sut pitäis laittaa lasikuvun alle ja kyltti siihen eteen:
"VIIMEINEN ROMANTIKKO-huhu kertoo että Dazu niminen nuori mies ei koskaan harrastanut yhdenillan juttuja vaikka kovin naisten suosiossa olikin asemansa ja komean ulkomuotonsa ansioista. Hän oli rakastunut vain yhteen naiseen kerrallaan eikä pakoillut kuolevaisuuttansa harrastamalla seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa kuten 2000-luvun aikaisilla miehillä yleisesti oli tapana."
- .
vielä neitsyt.
- puskasta.
**_aivan niin, neitsyt ja kovin järkyttynyt_**
...sitä pitäis osata vaatia??
Ei mulla ois mitään iäkkäämpää neitsyttä vastaan, jos se ois estoton, intohimoinen, oppimiskykyinen ja - haluinen.- ,..,.,.,..,,.
joko se on tallella tai ei ole.
no joo jos nainen on jo 30 vuotias ja vielä neitsyt, niin kyllähän se aika friikki oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899