Ero tulee - antakaa vauhtia

Puun ja kuoren välissä

Näin se on, kun eropäätös on osaltani tehty, ja pitäisi sanoa se tyttöystävälle - niin perskeles että se on vaikea saada aikaiseksi. Eron syyt ovat todella painavia, ja muuta ulospääsyä ei tästä ole - niin miksi sitten emmin? Ajattelen, että tänään ei jaksa, huomenna sit yms... Miten tästä eroon?

8

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kerro miltä

sinusta tuntuu ja ne syyt miksi haluat erota, ja pakkaa tavarasi ja lähde. Kaikista inhottavinta mitä mies voi parisuhteen päättymässä ollessa tehdä on vetkutella ja hankkia jo varalle jonkun muun tai edetä jo seuraavaan, kun ei ole käsitellyt edellistäkään suhdetta. Tai voithan ehdottaa vaikka taukoa seurusteluun ja kertoa ne syyt, miksi ei nyt synkkaa. Josko kumpikin omalla tahollaan saisi jälleen ajatukset kasaan ja alkaisi puhaltaa jälleen yhteiseen hiileen.

• Healing...

Ja varmasti epäröitkin... Koska se sattuu ja tulee sattumaankin :/ Ja et ehkä jaksa kohdata tyttöystävän reaktiota, et vielä, et nyt....Ja sinäkään et voittajana selviä.Mutta vapauta Teidät molemmat jos kerta noin varma olet.Ei, en anna ikinä vauhtia eroon, löydä se itsestäsi ja ole varma että voit päästää irti....Jooko? :)

• mutta vain kerran

Itse pitkitin erojahkailuni vuoden mittaiseksi. Viimeisessä seurusteluvuodessa ns. hyvätkään hetket eivät tunnu lämpimiltä muistoilta, koska tiesin kokoajan että haluan päättää suhteen. En vain uskaltanut sanoa sitä ääneen. Ajattelin toisen tunteita, vaikkei ole reilua olla valheellisesti mukana, ajattelin sukulaisia ja heidän kauhistelujaan aiheesta.
      Oikeasti pelkäsin sitä -eroamisen hetkeä- samalla tavalla kuin joku pelkää hammaslääkäriin menoa. Tiesin että se tulee sattumaan, mutta sen jälkeen on parempi olla. Kerran se kirpaisee. Ja nyt kaikki on hyvin. Kaikki säilyi siitä hengissä, minä, ex-seurustelukumppani ja ne sukulaisetkin.

• Älä haaskaa aikaasi

enempää. Se sattuu aluksi mutta sitten tuntuu jo paljon paremmalta. Pärjäät kyllä!

• kai se on tehtävä

Jahkailu ei ainakaan tätä asia paranna. Kun on mentävä niin on mentävä. Ensi viikon aikana tulee tehtyä, toivoisin.

• poikaystävän kanssa
        kai se on tehtävä kirjoitti:

Jahkailu ei ainakaan tätä asia paranna. Kun on mentävä niin on mentävä. Ensi viikon aikana tulee tehtyä, toivoisin.

Olen seurustellut nyt vuoden ns. roikkujan kanssa, johon lopulta ihastuin. Hän on täysin rakastunut minuun, mutta en voi katsoa häntä kuitenkaan silmiin ja sanoa rakastavani häntä.

Olen myös päättänyt erota, kun on selvät merkit ilmassa siitä, että olen kiinnostunut muista miehistä samaan aikaan...En vain ole voinut tätä hänelle kasvotusten sanoa...Olen puhelimessa tästä voinut puhua, mutta hän on aina saanut minut jatkamaan suhdetta. Hän ei ole koskaan ottanut tätä enää kanssani puheeksi, vaikka itse mietin asiaa joka päivä...

Todella vaikeaa...Ymmärrän täysin samassa tilanteessa olevia.

• Mietippä sitä?
        poikaystävän kanssa kirjoitti:

Olen seurustellut nyt vuoden ns. roikkujan kanssa, johon lopulta ihastuin. Hän on täysin rakastunut minuun, mutta en voi katsoa häntä kuitenkaan silmiin ja sanoa rakastavani häntä.

Olen myös päättänyt erota, kun on selvät merkit ilmassa siitä, että olen kiinnostunut muista miehistä samaan aikaan...En vain ole voinut tätä hänelle kasvotusten sanoa...Olen puhelimessa tästä voinut puhua, mutta hän on aina saanut minut jatkamaan suhdetta. Hän ei ole koskaan ottanut tätä enää kanssani puheeksi, vaikka itse mietin asiaa joka päivä...

Todella vaikeaa...Ymmärrän täysin samassa tilanteessa olevia.

-Olen seurustellut nyt vuoden ns. roikkujan kanssa,-

...ei mitään lisättävää

• Käräjäoikeus....

Sinne ja kerrot tilanteen ja sanot et laittavat kirjeen ex-muijalle niin homma on siinä ehkä jonkun ajan päästä saattaa ex-muija tulla kiemurtelemaan ja kyselemään mut sou vattia helpoin ratkaisu.

Siinä vaiheessa, kun ex-muija avaa erokirjeen olisi kiva olla kärpäsenä katossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen