Tiedättekö sellasista mitään? Jos tiedätte, niin mitä niistä tiedätte?
Arvonsa tunteva nainen.
12
1070
Vastaukset
- Nainen :)
He ovat oikeita naisia :)
- hmm..
valitettavasti se on liian ympäripyöreä.
- Onko sellaisia?
???
- hmm..
Mun kaks vanhaa ihastusta ja sit nyksä. Emmä muista tiedä, mut veikkaan, et niitä on vähä enemmänkin.
Tarkemmin ajateltuna mä tunnen joku kymmenkunta arvonsa tietävää naista. Mut emmä kaikkiin oo ollu ihastunu. - tunnen
hmm.. kirjoitti:
Mun kaks vanhaa ihastusta ja sit nyksä. Emmä muista tiedä, mut veikkaan, et niitä on vähä enemmänkin.
Tarkemmin ajateltuna mä tunnen joku kymmenkunta arvonsa tietävää naista. Mut emmä kaikkiin oo ollu ihastunu.monia, jotka luulee tietävän arvonsa.
- hmm..
tunnen kirjoitti:
monia, jotka luulee tietävän arvonsa.
se on kaupungissa sellasta. Maalla naisilla on vara mistä valita, kaupungissa ne joutuu itse olemaan tyrkyllä.
Veikkaan, että tuosta se ero johtuu. - eron olevan
hmm.. kirjoitti:
se on kaupungissa sellasta. Maalla naisilla on vara mistä valita, kaupungissa ne joutuu itse olemaan tyrkyllä.
Veikkaan, että tuosta se ero johtuu.biologista laatua. Ne ei vaan voi sille mitään, vaikka haluaisivatkin.
- Mä sanoisin
eron olevan kirjoitti:
biologista laatua. Ne ei vaan voi sille mitään, vaikka haluaisivatkin.
Tunnen monia arvonsa tietävää ihmistä!
pahalla ketään kohtaan, mutta haluan taas kerran avautua tästä eräästä naisesta, jolta sain kenkää. Aiemmin oli se Beauvoir-avaus...
Miehen pitää kuulemma aina maksaa seksistä! Kyllä siinä aika epätoivoinen olo tuli ja käsitys naisista ihan yleensäkin mukautui aika fantastiseksi.monte24 kirjoitti:
kuuluu korvata ne järisyttävillä orgasmeilla?
muttakun tarkoitti sitä, että pitäisi päästä shoppailemaan miehen rahoilla 15 kertaa jokaista sänkykertaa vastaan. Sanoi kyllä suoraan.
anna porukan kohdella itseään ihan miten sattuu, ovat mieluummin vaikka yksin ku huonossa seurassa. ei oo hempukoita, kevytkenkäsiä nyt kaikkein vähiten.
näin alrunan vastaukseen lisäten.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862