Eli siis mies on minua kahdeksan vuotta vanhempi. Entiset poikaystäväni ovat olleet poikia ja minun kanssani samanikäisiä. Hän on jotain niin vastustamatonta. Olemme kavereita, vaikka olen kertonutkin hänelle olevani hänestä kiinnostunut. Hän on juuri eronnut ja haikailee eksäänsä. En tiedä sitten haluaisinko pitää hänet vain ystävänä, koska hänestä on tullut minulle korvaamaton, jolle voin kertoa ihan kaiken. Mutta eilen minua jäi vaivaamaan, kun hän alkoi yks kaks puhumaan minulle kun sanoin olevani kiinnostunut jalkapallosta, että hän haluaa vaimon, joka on yhtä kiinnostunut jalkapallosta kuin hän. Ylensä kaverini, jotka ovat jätkiä puhuvat millainen tyttöystävä pitää olla. Vai onko se vaan kun hän on minua sen verran vanhempi et puhuu vakavimmista jutuista. Miks hän puhuu mulle vaimoista, vaikka tietää mitä tunnen?
Kokematon vai tyhmä?
1
1205
Vastaukset
- uutta aina oppii
ehkä mieskin on siinä mielessä kokematon, ettei ymmärrä, että tuskin kahta samanlaista löytyy just.
Miks hän ei esimerkiks vois opettaa tai innostaa naista jalkapalloon ja innostua hänenkin tärkeistä jutuista.. Useimmilla pariskunnilla menee niinpäin, et eka tykätään ja jotekin innostetaan toinenkin mukaan kivoihin juttuihin puolin ja toisin ja siinähän sitä oppii uutta. Ei tulis suhteeseen kummallekaan mitään, jos ei olis uusia juttuja..
Kahdeksan vuoden ikäero..Periaatteessa miehethän vain tuntuu tykkäävän mitä nuorempi on. Jotenkin kun itse on aikuinen nainen, ei silti haluaisi olla se, mikä olis nuorempana, mut miehille se on jotain erikoista. Voi olla ihan biologinen, ne haluu, et nainen pystyy synnyttään pitkään tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv709986Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan98837- 454056
- 243772
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353596Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h543485No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413343Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73245- 523029
- 422755