nukkuu koira. Heräsin kun se elukka kuorsaa. Kuudelta alkaa duuni. Vituttaa tuo hurtta.
Naiseni
18
507
Vastaukset
- muumi-läppäri
näkee pahoja unia
Minulla ei ole koiraa, olen enempi kissa ihminen, mutta kyllä sekin *ylihemmoteltu otus* osasi vallata sängyn. Eikä siirtynyt, vaikka kuinka yritin houkutella sivummalle. Se oli silti (kaikessa itseppäisyydesään) hyvin rakas.
" In Memory of Misty " RIP.- kokemus tämäkin
Alkoi käymään kylässä mies joka heti alkujaan näytti suhtautuvan varauksella koiraani. Koska koiran kanssa olo ei luonnistunut ja siitä alkoi tulla riitaa mies pakkasi laukkunsa ennen kuin oli kerinnyt ne purkaakkaan ja etsii nyt uutta kortteelia itselleen.
- ¤SINUA#!!
//sinä tiedät että sinua tarkkaillaan! ole nyt viisas kuten sovittiin ja tee ratkaisu!!
anzzySukupuoli:Mies
Ikä:54
Kaupunki:Turku , Varsinais-Suomi
Siviilisääty:Sinkku
Yleistä
Lapset:Ei
Alkoholin käyttö:Silloin tällöin
Tupakointi:Ei
Harrastukset:Tietokoneet/Internet, Kuntosali, Politiikka, Laulaminen/soittimen soittaminen ym.
Etsin
Sukupuoli:Nainen
Ikä:Iältään 35 - 52
Minusta:
Olen erikoisesta ammatistani jo vanhuuseläkkeellä tavallista nuorempana. En käy kapakoissa,enkä sellaista seuraa kaipaakaan. Aktiviteettejänien viitisi luetella
Lue lisää jäsenestä:anzzy
- alle,
näytä hurtalle hurtan paikka
- vänksy
Meillekin tuli vanha koira, iso koira!, joka oli kai koko ikänsä saanut sängyssä nukkua ja vaikeaa sitä oli muille tavoille opettaakaan enää. Kyllä me makkarin ovea kiinnikin laitettiin, mutta tottakai sellainen iso koira sen ylettyi kahvastakin avaamaan ja aina se vaan aamulla sängystä löytyi - jalkopäästä tosin :D
Ei se mua haitannut, miestä kyllä...
Mutta onhan koirille kaikkia hienoja valmiita sänkyjäkin myynnissä. Sellasesta kun nostais oikein suuren numeron, että koirakin tajuis, miten hieno juttu se oikein onkaan, niin se vois innostua nukkumaan siinä.
Ei siinä ainakaan mitään menetä, jos sellaista kokeilisitte!Minä en ikimaailmassa hyväksyisi "kolmatta pyörää" sänkyyn. Ei pelkästään se, että se koira vie tilaa, mutta siitä lähtee karvaa ja ylensä ne kuorsaavat niin paljon, etten huonounisena saisi nukuttua.
Enkä taatusti ole ainoa, joka ei asiassa suostuisi minkäänlaiseen kompromissiin. Eikä sillä, että muutenkaan löytäisin yhteistä säveltä naisen kanssa, joka suu vaahdossa jo ensimmäisillä treffeillä selittäisi, miten koira menee aina edelleni. Mutta kukin tavallaan.- vänksy
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä en ikimaailmassa hyväksyisi "kolmatta pyörää" sänkyyn. Ei pelkästään se, että se koira vie tilaa, mutta siitä lähtee karvaa ja ylensä ne kuorsaavat niin paljon, etten huonounisena saisi nukuttua.
Enkä taatusti ole ainoa, joka ei asiassa suostuisi minkäänlaiseen kompromissiin. Eikä sillä, että muutenkaan löytäisin yhteistä säveltä naisen kanssa, joka suu vaahdossa jo ensimmäisillä treffeillä selittäisi, miten koira menee aina edelleni. Mutta kukin tavallaan.elämässä tullut jaettua yhden jos toisenkin, useammankin ihmisen kanssa. On ollut lasta ja aikuista ja koiria ja kissoja... mun entinen kanikin jopa aina hyppäsi mun sänkyyn nukkumaan :-D
Mä nukun niin sikeesti, ettei mun uniani häiritse mikään. Mutta ymmärrän, ettei kaikki tykkää jaetusta sängystä muutakuin oman kumppaninsa kanssa. Itseasiassa lapset mua on häirinneet sängyssä enemmän, kuin yksikään eläin koskaan! Mä en ookaan lasten kanssa koskaan tykännyt nukkua just tuon takia, koska mun on vaikee nukahtaa silloin. Eri asia sit, jos ne tulee vasta silloin kun jo nukun. En mä siihen herää. - vänksy
vänksy kirjoitti:
elämässä tullut jaettua yhden jos toisenkin, useammankin ihmisen kanssa. On ollut lasta ja aikuista ja koiria ja kissoja... mun entinen kanikin jopa aina hyppäsi mun sänkyyn nukkumaan :-D
Mä nukun niin sikeesti, ettei mun uniani häiritse mikään. Mutta ymmärrän, ettei kaikki tykkää jaetusta sängystä muutakuin oman kumppaninsa kanssa. Itseasiassa lapset mua on häirinneet sängyssä enemmän, kuin yksikään eläin koskaan! Mä en ookaan lasten kanssa koskaan tykännyt nukkua just tuon takia, koska mun on vaikee nukahtaa silloin. Eri asia sit, jos ne tulee vasta silloin kun jo nukun. En mä siihen herää.mahtuu ihan hyvin yhteen parisänkyyn, se ainakin on testattu.:)
- hmmmm....
vänksy kirjoitti:
elämässä tullut jaettua yhden jos toisenkin, useammankin ihmisen kanssa. On ollut lasta ja aikuista ja koiria ja kissoja... mun entinen kanikin jopa aina hyppäsi mun sänkyyn nukkumaan :-D
Mä nukun niin sikeesti, ettei mun uniani häiritse mikään. Mutta ymmärrän, ettei kaikki tykkää jaetusta sängystä muutakuin oman kumppaninsa kanssa. Itseasiassa lapset mua on häirinneet sängyssä enemmän, kuin yksikään eläin koskaan! Mä en ookaan lasten kanssa koskaan tykännyt nukkua just tuon takia, koska mun on vaikee nukahtaa silloin. Eri asia sit, jos ne tulee vasta silloin kun jo nukun. En mä siihen herää.Sanoitko miestäsi kaniksi? :)
- vänksy
hmmmm.... kirjoitti:
Sanoitko miestäsi kaniksi? :)
kani oli kyl paaaljon suloisempi. Melko pieni, söpö, siisti ja puhdas. Siitä ei karvaa lähtenyt - ei ainakaan sängystä koskaan löytynyt.:) Se oli vapaana aina, mitä nyt kävi asioillaan häkissä. Vanha se oli, kuollessaan 12v. Silloin se kuoli mun syliin.
- ei.......
nuku edes naisen kanssa, vaan yksin sohvalla.
- sängyssäni
nukkuu koira. Menee jalkopäähän ensin mutta kun huomaa että nukun niin hiippailee tyynyni viereen. Ei koskaan nuku isännän vieressä. Ei kuorsaa mutta joskus vähän piereskelee. :( Mutta kiva koira silti ;)
- naisen...
sängyssä nukkuu koira.
Pieren ja kuorsaan kovemmin kuin nainen ja koira yhteensä.
Siinäpä ratkaisu pulmaan.
Myös sikeäunisuus auttaa. Kukapa haluaisi olla vain pahainen kuorsaava rakki. Ratkaisuna on ryhtiliike - tehdä loppu koirana olemisesta ja ottaa paikkansa miehenä. Sen jälkeen kuva peilissä ei enää vituta ja duunikin maittaa.
- kertaa
kompsis.
- ...
Koira ei kuulu sänkyyn. Koiralla pitäisi olla oma peti. Miksi suostut sitten tuohon?
Ei meillä ainakaan koirat sänkyyn saa tulla. Kannattaa varmaan vähä kysellä itteltään, että kuka oikein on talon isäntä ja kuka koira. Koira kuitenkin ottaa aina paikkansa ja väistyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753