Mulla on suhteet aina päättynyt niin, että nainen on sanonu jotenkin, että kai sitä pitäs olla täydellisen rakastunu ettei suhteen jatkamista edes miettisi.. No, ei niitä suhteita paljoo oo ollu,3.
Tuo termi on vaan jotenkin jäänyt mieleen kun se on niin usein tullu. Voiko kukaan ihan oikeasti olla TÄYDELLISEN rakastunut? Aika utopialta kuulostaa. itse olen aina ollut enemmänkin jotenkin hyväksynyt, ei ne naisetkaan mitenkään taydellisiltä oo tuntunut. Mutta en minä täydellisyyttä ihmisiltä odotakaan.
Täydellisen rakastunut?
19
1123
Vastaukset
- on noita
Noi on noita naisten vittumaisia selityksiä, eivät koskaan pysty sanomaan suoraa, vaan keksivät mitä ihmeellisempiä tekosyitä.
- disadora
alkoi hymyilyttää aika reippaasti:)Hyvät on ollu selitykset naisilla heh..Kyllä sun kannattaa itsekin hiukan enemmän suhteelta odottaa kuin "jotenkin hyväksynyt"..
- jos ei natsaa
Tuli mieleen, että ootko ne naiset tuntenut kuinka kauan? Koska harvoinpa ensisilmäyksellä tuntee täydellistä rakkautta. Sanoisin, että pidemmän päälle huomaa jos kasvavassa suhteessa huomaa oman kiinnostuksensa ja rakkautensa kasvavan... Eli siis kun tutustuu ihmiseen eri osa-aluilta. Jos oot tuntenut naiset pidempään, niin teko syyltä tuntuu.
- happyppahh
Rakkaus on aina täydellistä.
Epätäydellisten ihmistenkin rakkaus on täydellistä.
Ei voi rakastaa vähän tai paljon.
Ei voi raksataa vain hyvänä päivänä.
Ei voi rakastaa vain saunapuhtaana.
Ei voi rakastaa vain kesäyössä.
Ei voi rakastaa toisaalta, mutta...
Rakkaus On Rakkaus. Yksinkertaista. Siinä ei ole liukukytkintä. ..että ei ihme, että suhtees on päättynyt lyhyeen!!
Todella_loukkaava tuollainen asenne: "itse olen aina ollut enemmänkin jotenkin hyväksynyt, ei ne naisetkaan mitenkään taydellisiltä oo tuntunut. "
Kyllä sen puolison kuitenkin musta kuuluu olla jotain erityistä, eikä sellanen "kuka tahansa" oikeeta sukupuolta oleva!!
Surullista, että tollanen asenne vaan tuntuu olevan kohtuu yleinen miehille.. :C- ei oikein toteudu
Parhaimmatkin naiset ovat korkeintaan hyväksyttävissä olevia, kukaan ei ole oikein erityinen. Itse vetäisin paljon paremman shown jos olisin nainen.
Naiset on usein vähän liian helposti tyypiteltävissä, geneerisiä naishahmoja. ei oikein toteudu kirjoitti:
Parhaimmatkin naiset ovat korkeintaan hyväksyttävissä olevia, kukaan ei ole oikein erityinen. Itse vetäisin paljon paremman shown jos olisin nainen.
Naiset on usein vähän liian helposti tyypiteltävissä, geneerisiä naishahmoja.Ja sä oot sitten tavannut tietysti kattavan otannan? Ja itse edustat tietenkin sitä erityistä sukupuolesi joukossa.. No ehkä sun kannattaa sitte vetää naisten kledjut päälle ja suunnistaa Gay-baariin? ;)
Onneks kukaan ei pakota suhteisiin.
- Muttamuttamutta
Niin, tässä herää kysymys, kuinka kauan ne suhteet on kestäneet. Yleensä noin vuodessa huomaa, onko se ihminen sellainen, jota jaksaa kauemminkin katsella. Olen itse ollut suhteissa, joissa en ole ollut täydellisen rakastunut tai rakastuminen ei ole kasvanut rakkaudeksi. Ne suhteet onkin sitten loppuneet, mutta en minä tuota tunteen puutetta ole syyksi laittanut, monesti on ollut muitakin syitä, miksi ei suhde ole muuttunut rakkaudeksi.
Nyt olen täydellisen rakastunut ja tunne on muuttunut rakkaudeksi molemmin puolin. Enkä enää mistään hinnasta, jos tämä suhde jostain syystä loppuu, suostu tyytymään pelkkään ok-tunteeseen, kyllä siinä pitää olla sitä aitoa rakkautta ja sielujen sympatiaa.- MMM
kolme vuotta pisin, pari kuukautta lyhin. Juu, eipä oo koskaan ollu tarkotus ottaa mitään loukkaavaa asennetta, tarkot, se on vähän liikaa vaadittu. Jep.
- nainen-
oon ollut kahdessa suhteessa,ja se on ollut sellasta kemiaa. Mut nykyises sitä ei ole,ja täst ei tule mitään:(..
- MMM
Mähän nimenomaan kysyin sitä, että voiko kukaan olla täydellisen rakastunut, en ole kohdellut naisia mitenkään huonosti tietääkseni, tai suhtautunut alentavasti. Jos kerran tämä termi on olemassa jolla suhteista lähdetään, niin kyllä minä haluan siihen myös jotain perusteluja. Hyväksyn sen sitten kun sanotaan
miksi en ollut?
mitä muuta olisit voinut tehdä tai jättää tekemättä, tai minkälainen olla että olisin ollut?
Eihän tämä maailma ole tyhjiö. Yhtä varmasti kuin 2 kertaa 2 on neljä, on myös oltava jotakin syitä siihen miksi ollaan täydellisen rakastuneita tai miksi ei olla. Jos tämä on vaatimus, niin kyllä kai siihen on kohtuullista saada myös selvitykset. - odottaa
MMM kirjoitti:
Mähän nimenomaan kysyin sitä, että voiko kukaan olla täydellisen rakastunut, en ole kohdellut naisia mitenkään huonosti tietääkseni, tai suhtautunut alentavasti. Jos kerran tämä termi on olemassa jolla suhteista lähdetään, niin kyllä minä haluan siihen myös jotain perusteluja. Hyväksyn sen sitten kun sanotaan
miksi en ollut?
mitä muuta olisit voinut tehdä tai jättää tekemättä, tai minkälainen olla että olisin ollut?
Eihän tämä maailma ole tyhjiö. Yhtä varmasti kuin 2 kertaa 2 on neljä, on myös oltava jotakin syitä siihen miksi ollaan täydellisen rakastuneita tai miksi ei olla. Jos tämä on vaatimus, niin kyllä kai siihen on kohtuullista saada myös selvitykset.sitä rakastumisen tunnetta, perhosia vatsan pohjassa, sydämen tykytyksiä joka kerta kun kohdataan, välittämisen tunnetta - siis tosi rakkautta.. Täydellinen rakkaus on rakkautta, mä uskon siihen, että rakkaus on tunne joka ei koskaan kuole, rakkaus on se tunne, ettei voi kuvitella elämää ilman toista, sitä ihmistä jota rakastaa, ei halua menettää rakkauden kohdettaan.. Se mikä ei ole rakkautta on ihastumista ja se voi haihtua.. Ja rakkautta vähempään tunteeseen ei pitäis kenenkään tyytyä..
- MMM
odottaa kirjoitti:
sitä rakastumisen tunnetta, perhosia vatsan pohjassa, sydämen tykytyksiä joka kerta kun kohdataan, välittämisen tunnetta - siis tosi rakkautta.. Täydellinen rakkaus on rakkautta, mä uskon siihen, että rakkaus on tunne joka ei koskaan kuole, rakkaus on se tunne, ettei voi kuvitella elämää ilman toista, sitä ihmistä jota rakastaa, ei halua menettää rakkauden kohdettaan.. Se mikä ei ole rakkautta on ihastumista ja se voi haihtua.. Ja rakkautta vähempään tunteeseen ei pitäis kenenkään tyytyä..
Niin kai odottaa. Mutta ei tuokaan vastaa kysymykseen mistä vaan miksi. Perhosia vatsassa, rakastumisen tunnetta.. Ookoo. Mutta jostakinhan ne perhosetkin tulee.
- jne.
MMM kirjoitti:
Niin kai odottaa. Mutta ei tuokaan vastaa kysymykseen mistä vaan miksi. Perhosia vatsassa, rakastumisen tunnetta.. Ookoo. Mutta jostakinhan ne perhosetkin tulee.
Perhoset tulee YTM:yydestä. Siitä että mies osaa tehdä oikeat peliliikkeet ja näyttää hyvältä.
- ON.
jne. kirjoitti:
Perhoset tulee YTM:yydestä. Siitä että mies osaa tehdä oikeat peliliikkeet ja näyttää hyvältä.
Ytm?`Ja mitkä OIKEAT peliliikkeet? Ihan hyvä ohje, mut kuitenkin aika epämääräinen. Tuskin paljon auttaa.
MMM kirjoitti:
miksi en ollut?
Eihän tämä maailma ole tyhjiö. Yhtä varmasti kuin 2 kertaa 2 on neljä, on myös oltava jotakin syitä siihen miksi ollaan täydellisen rakastuneita tai miksi ei olla. Jos tämä on vaatimus, niin kyllä kai siihen on kohtuullista saada myös selvitykset...ei ole mitään konkreettista, johon sä voisit itse vaikuttaa. Se on just sitä kemiaa, niinku joku selitti. Vaikka sä oisit järjellä ajatellen kuinka täydellinen tahansa, mutta kemiassa joku mättää, ei homma toimi.
Ja päin vastoin; jos kemia toimii, naiset saattaa kestää suhteissa mm. huonosti kohtelua yms. :(- Muttamuttamutta
Plussa-pallero kirjoitti:
..ei ole mitään konkreettista, johon sä voisit itse vaikuttaa. Se on just sitä kemiaa, niinku joku selitti. Vaikka sä oisit järjellä ajatellen kuinka täydellinen tahansa, mutta kemiassa joku mättää, ei homma toimi.
Ja päin vastoin; jos kemia toimii, naiset saattaa kestää suhteissa mm. huonosti kohtelua yms. :(Kemiaa joko on tai ei. Sitä ei voi itse mitenkään luoda varsinaisesti, riippuu persoonista. Jos miehen ja naisen suhde aiheuttaa naisessa intohimoa ja perhosten lentelyä mahassa, niin silloin nainen kestää mieheltäänkin enemmän. Jos suhteessa ei ole "hohtoa" ei se kestä pienintäkään sanaharkkaa, koska suhdetta ei koe taistelemisen arvoiseksi.
- muusikko mies
Muttamuttamutta kirjoitti:
Kemiaa joko on tai ei. Sitä ei voi itse mitenkään luoda varsinaisesti, riippuu persoonista. Jos miehen ja naisen suhde aiheuttaa naisessa intohimoa ja perhosten lentelyä mahassa, niin silloin nainen kestää mieheltäänkin enemmän. Jos suhteessa ei ole "hohtoa" ei se kestä pienintäkään sanaharkkaa, koska suhdetta ei koe taistelemisen arvoiseksi.
Totta on että tuo mystinen kemia jota jotkut rakkaudeksi kutsuvat tekee sokeaksi monelle asialle. Lasten kannalta on kuitenkin parempi että perhe kestää sanaharkat ilman sitä hohtoakin, koska se rakkaus voi sammua koska vain ja se on huono juttu varsinkin lapsille.
Se on ehkä kuitenkin parempi rakentaa perhe muiden asioiden päälle, rakkaus tulee ja menee ja vaihtaa vielä kohdettakin elämän aikana monta kertaa. Perheen ei kuulu näin tehdä.
Sellainen pitkäkestoinen, laimea mutta tasaisen varma hohto syntyy siitä "yhteydestä", samalla sivulla olemisesta. Vastakohdat saattavat täydentää toisiaan ja tuntea voimakkaampaa kemiaa, mutta sepä ei pitkään kestä se. Sanotaanko että max 10 vuotta että jommalta kummalta palaa se iso sulake. muusikko mies kirjoitti:
Totta on että tuo mystinen kemia jota jotkut rakkaudeksi kutsuvat tekee sokeaksi monelle asialle. Lasten kannalta on kuitenkin parempi että perhe kestää sanaharkat ilman sitä hohtoakin, koska se rakkaus voi sammua koska vain ja se on huono juttu varsinkin lapsille.
Se on ehkä kuitenkin parempi rakentaa perhe muiden asioiden päälle, rakkaus tulee ja menee ja vaihtaa vielä kohdettakin elämän aikana monta kertaa. Perheen ei kuulu näin tehdä.
Sellainen pitkäkestoinen, laimea mutta tasaisen varma hohto syntyy siitä "yhteydestä", samalla sivulla olemisesta. Vastakohdat saattavat täydentää toisiaan ja tuntea voimakkaampaa kemiaa, mutta sepä ei pitkään kestä se. Sanotaanko että max 10 vuotta että jommalta kummalta palaa se iso sulake...me käsitetään se rakkaus (tai kemia/hohto) eri tavalla, mutta kyllä mä tossa tilanteessa miettisin, että kannattaako sitä perhettä perustaa sitten ollenkaan, jos asenne on toi. Ehkä sitä vaan on perustamassa sitä väärän ihmisen kanssa, jos etukäteen pystyy jo sanomaan, että homma tulee lopahtamaan rajusti tietyssä vaiheessa? Tottakai suhteessa on niitä ylä- ja alamäkiä, mut jos se rakkaus ym. puuttuu, niin siinä on sitten ihan turha kärvistellä? Kyllä ne lapsetkin sen tajuaa ja sanotaan, että tuo yhdessä pysyminen lasten takia on turhan paljon vastuuta sysättynä ns. lasten niskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862