Raha-asiat ja aasialainen nainen

Kaleva-lehdessä...

Usein sanotaan, että aasialaisnainen käy kukkarolle, mutta usein asia onkin toisin päin. Jos osaa vähänkin naista valita, saa hyvätuloisen ja hintatietoisen naisen, joka osaa myös sanoa mielipiteensä. :)

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?extra=-105&juttu=787325

PS. Saippuajuttu on ihan uskomaton... :)

7

1486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taasnäitä

Tuo bisnestietoisuus aasialaisten naisten keskuudessa on ihan totta. Se on siellä päin perinne, Filippiineilläkin on väestöön suhteutettuna yli kaksi kertaa enemmän naisyrittäjiä kuin Suomessa. Tinkimistä ei hävetä yhtään. oman vaimonkin tunnuslause on: Voisitko laskea hintaa vielä vähän?

• ....

Mun puolison sisko asui muutaman vuoden Suomessa opiskelemassa, mitäs muutakaan kuin bisnestä.

Annettiin "köyhälle opiskelijalle" lainaksi lakanoita, pyyhkeitä, astioita ja kannettava tietokone.

Sitten kun sisko teki lähtöä takaisin kotimaahansa, niin meni myymään KAIKEN jonka oltiin annettu lainaksi! Ja huom. mainittiin kyllä että oli vain lainassa.

• bidraldi
        .... kirjoitti:

Mun puolison sisko asui muutaman vuoden Suomessa opiskelemassa, mitäs muutakaan kuin bisnestä.

Annettiin "köyhälle opiskelijalle" lainaksi lakanoita, pyyhkeitä, astioita ja kannettava tietokone.

Sitten kun sisko teki lähtöä takaisin kotimaahansa, niin meni myymään KAIKEN jonka oltiin annettu lainaksi! Ja huom. mainittiin kyllä että oli vain lainassa.

hyvä busines!
        entäs tämä:
        ahma oli käymässä Helsingissä ja sillä välin marokolainen kämppis oli myyny sen tavarat (kenkiä, vaatteita kallis matkalaukku jne.) ja ostanut ilmeisesti viinaa koska oli/on alkoholisti.
        Väitti laittaneensa ne roskiin kun luuli että ahma muutti pois... huh huh. ei ahma uskonut mutta minkäs teet kun tavarat on pitkin kyliä.

Sitten tämä yksi ahman kaveri varasti/lainasi/otti minun lainaaman kirjastonkirjan (suomen kielioppi maahanmuuttajille) ja vei sen Helsinkiin ... ahma onneksi hankkii sen takaisin ettei minulle tule laskua... (postissa pisti tulemaan vaikka kävi täällä päin ihan vastottain se mies) Eihän siinä mitän mutta kun tämä varas on helsingin yliopistossa nyt töissä(?) Näin ainakin väittävät ja se oli tänne tullut ihan kutsusta puututkijaksi.

• juttuja
        .... kirjoitti:

vaan lauotte.

• Moku-puoliso

Missä tuossa jutussa mainittiin tuon kiinalaisen mies? Kumppanin, suomalaisen tai muun, olemassaolosta ei halaistua sanaa.

• aivan asiallinen

ja piste.

• hyvähomma

rasistipaskojen kirjoitusten väliin.

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe