Miten miehen saa polvilleen?

I wanna know!

Jotkut naiset vaan saavat miehen kuin miehen. Eli saavat haluamansa. Miten se tehdään?

25

5950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen

tuntemaan haluttavaksi, enkä nyt tarkoita pelkkää seksiä vaan muutenkin. Pieni huomionosoitus kyllä herättää miehen kuin miehen jos olet vähänkin hänen mieleensä.

• miax

Joku voi olla kiinnittämättä mieheen mitään huomiota, olla tosi veemäinen tai sitten ei, antaa seksiä ekana iltana tai ei, mutta aina paukkuu flaksi ja miehet jäävät jopa vuosiksi vonkumaan ja ostelemaan lahjoja ja pyytelemään ulos..Eikä asialla ole edes mitään tekemistä naisen ulkonäön kanssa, tiedän tapauksen 170cm/85kg erittäin pahat ihottumat naamassa ja nuoret hyvännäköiset miehet jonottavat hänen luokseen ja tekevät itsestään täyden pellen vannoessaan ikuista rakkautta jne. Yhteistä näille naisille on vain se, että he ovat tienneet jo jostain 15v lähten miten homma pyörii, he eivät koskaan tee aloitetta tai esim. maksa osuuttaan taksista tai omia juomiaa ja heistä paistaa lospäin sellanen tietty kovaksikeitetyn bitchin asenne.

• petolintujen tarkkailija
        miax kirjoitti:

Joku voi olla kiinnittämättä mieheen mitään huomiota, olla tosi veemäinen tai sitten ei, antaa seksiä ekana iltana tai ei, mutta aina paukkuu flaksi ja miehet jäävät jopa vuosiksi vonkumaan ja ostelemaan lahjoja ja pyytelemään ulos..Eikä asialla ole edes mitään tekemistä naisen ulkonäön kanssa, tiedän tapauksen 170cm/85kg erittäin pahat ihottumat naamassa ja nuoret hyvännäköiset miehet jonottavat hänen luokseen ja tekevät itsestään täyden pellen vannoessaan ikuista rakkautta jne. Yhteistä näille naisille on vain se, että he ovat tienneet jo jostain 15v lähten miten homma pyörii, he eivät koskaan tee aloitetta tai esim. maksa osuuttaan taksista tai omia juomiaa ja heistä paistaa lospäin sellanen tietty kovaksikeitetyn bitchin asenne.

Olen havainnut, että yllättävän monia miehiä kiinnostavat ilkeät, pirulliset, raivopää-ämmät. Tuntemani pissisnaiset ovat myös ulkoisesti kovia ja melko miesmäisiä. Sattumoisin he ovat aviossa, mutta haluavat pyörittää myös muutamaa ihailijaa sormensa ympärillä.

Olisiko ilmiössä kyse miehistä, jotka ovat kiinnostuneita alistumaan ja elämään hivenen uhattuina kaiken aikaa vai ovatko he vain kiinnostuneita kaikesta, missä tietävät reiän löytyvän?

• Mies1985
        petolintujen tarkkailija kirjoitti:

Olen havainnut, että yllättävän monia miehiä kiinnostavat ilkeät, pirulliset, raivopää-ämmät. Tuntemani pissisnaiset ovat myös ulkoisesti kovia ja melko miesmäisiä. Sattumoisin he ovat aviossa, mutta haluavat pyörittää myös muutamaa ihailijaa sormensa ympärillä.

Olisiko ilmiössä kyse miehistä, jotka ovat kiinnostuneita alistumaan ja elämään hivenen uhattuina kaiken aikaa vai ovatko he vain kiinnostuneita kaikesta, missä tietävät reiän löytyvän?

Joillekkin sopii sellainen elämä missä itse saa olla se antava osapuoli eikä tarvitse tuntea paineita siitä että joutuisi myös vastaanottamaan rakkautta,ja että homma on sillä lailla selvä. Vähän huonosti muotoiltu mutta tämä tuli mieleeni vasta tätä lukiessa.

• petolintujen tarkkailija
        Mies1985 kirjoitti:

Joillekkin sopii sellainen elämä missä itse saa olla se antava osapuoli eikä tarvitse tuntea paineita siitä että joutuisi myös vastaanottamaan rakkautta,ja että homma on sillä lailla selvä. Vähän huonosti muotoiltu mutta tämä tuli mieleeni vasta tätä lukiessa.

Lajityypin miehet ovat lähtöisin rakkaudettomista kotioloista. Samoin kuin väkivaltaisiin miehiin tyytyvät naiset ovat jo lapsuudessaan kokeneet turvattomuutta.

• tuunari_mikko
        petolintujen tarkkailija kirjoitti:

Lajityypin miehet ovat lähtöisin rakkaudettomista kotioloista. Samoin kuin väkivaltaisiin miehiin tyytyvät naiset ovat jo lapsuudessaan kokeneet turvattomuutta.

noinhan se just menee.. Jokaiselle löytyy omansa..

• kak.

kaipa se vaatii helvetin hyvää ulkonäköä, naisellisuutta, mudokkuutta, hyvää flirttailu ja keskustelu taitoa, jonkin tason lutkamaisuutta ja myöskin jonkin tason kylmyyttä, kun esität vaikeasti tavoiteltavaa ilkeää "prinsessaa", niin se saa tietyissä tyypeissä metsästysvietin aikaan. Ei tietenkään toimi kaikilla.

• Wodom

Napakka karateisku niskaan, niin johan on ukko polvillaa!

• ei saa

polvilleen mitenkään. Se on varma se.

• varmaan potkasemalla. :)

• Mies1985

Milloinkahan silmiini osuu tällainen miehiä brutalisoiva vastaus.

• Mies1985

Hauska juttu myös jos sukupuolet vaihdettaisiin?

• Mies1985 kirjoitti:

Hauska juttu myös jos sukupuolet vaihdettaisiin?

mutta äläs nyt viitsi olla moinen mutrusuu, kunhan huonona heittona heitin. vaan tottahan se silti on. :)

• Mies1985
        LaRito kirjoitti:

mutta äläs nyt viitsi olla moinen mutrusuu, kunhan huonona heittona heitin. vaan tottahan se silti on. :)

Kun analysoidaan sinun viestiä niin se mitä voidaan objektiivisesti niin siihen liittyy pahoja aikeita,siis toive siitä että mies putoaisi polvilleen.

Käytäntö on sentään eri asia. Femimachoilua on se kun nainen matkustaa internetissä tai missä matkustaakin ja assosioi itseensä ja omaan sukupuoleensa miehisiä vahvuuksia ilman mitään sosiaalista tilausta tai painetta* ja naureskelee ja vähättelee miehiä sillä perusteella että on teoreettinen mahdollisuus että hän onnistuisi vahingoittamaan miestä. Tätä tietysti tukee kaikki jätemedia joka jatkuvasti rummuttaa mieskehon keksittyä naurettavuutta ja koomisuutta ja säästelee naisia.

*Tämä tarkoittaa sitä että naisilla ei ole mitään seksuaalista,sosiaalista tai muutakaan painetta kukkoilemiseen. Nainen siis tekee niin vain hyväilläkseen egoaan.

• Mies1985
        Mies1985 kirjoitti:

Kun analysoidaan sinun viestiä niin se mitä voidaan objektiivisesti niin siihen liittyy pahoja aikeita,siis toive siitä että mies putoaisi polvilleen.

Käytäntö on sentään eri asia. Femimachoilua on se kun nainen matkustaa internetissä tai missä matkustaakin ja assosioi itseensä ja omaan sukupuoleensa miehisiä vahvuuksia ilman mitään sosiaalista tilausta tai painetta* ja naureskelee ja vähättelee miehiä sillä perusteella että on teoreettinen mahdollisuus että hän onnistuisi vahingoittamaan miestä. Tätä tietysti tukee kaikki jätemedia joka jatkuvasti rummuttaa mieskehon keksittyä naurettavuutta ja koomisuutta ja säästelee naisia.

*Tämä tarkoittaa sitä että naisilla ei ole mitään seksuaalista,sosiaalista tai muutakaan painetta kukkoilemiseen. Nainen siis tekee niin vain hyväilläkseen egoaan.

Se että jokin on 'totta' ei tarkoita että sitä pitää levitellä tai höpöstellä asialla. Ihan niin kuin et linkittele täällä foorumeilla kuolleiden ja sairaiden ihmisten kuvia,aborttikuvia jne.

• mies tämäkin
        LaRito kirjoitti:

et halunne myöntää että et tykkäisi vitsistä toisin päin,ja pistelet hymiöitä yhä perään kun miesten halveeraus naurattaa edelleen.

• mies tämäkin kirjoitti:

et halunne myöntää että et tykkäisi vitsistä toisin päin,ja pistelet hymiöitä yhä perään kun miesten halveeraus naurattaa edelleen.

hymiöitä laitan siksi koska te ootte niin naurettavia kurttunaamoja ja koska ajattelette asiaa mahollisimman pitkälle mun pienestä viattomasta heitosta sillä ajatus naisesta potkaisemassa teitä munille sattuis aivan varmasti ja sieltä ootte suojattomia mutta minä en jaksa miettiä ajatusta pitemmälle, "femimachoilua" ja mitä lie muuta paskaa, en jaksanu ees loppuun lukea. ketäpä se ei sattuis, oli se sitte nainen tai mies? mitäs muuta, kalahtiko kalikka kenties pahastikki?

vaikka kyllähän se vähä mieltä kieltämättä hivelee että sais antaa kunnon tujut sellasille miehille jotka on jollain lailla loukannu, oli se sitte henkistä tai fyysistä loukkaamista.

:) :) :)

• Mies1985 kirjoitti:

Se että jokin on 'totta' ei tarkoita että sitä pitää levitellä tai höpöstellä asialla. Ihan niin kuin et linkittele täällä foorumeilla kuolleiden ja sairaiden ihmisten kuvia,aborttikuvia jne.

minä kuule ehkä voisin suositella sulle tämän paikan keskustelujen pitempää seuraamista niin huomaat mikä on kamalaa ja mikä ei mutta toisaalta mietin liekö tämä paikka ees sulle sopiva, jos vaikka mielentilas ei sitä kestä, tai esimerkiksi vaikkapa huumorintaju? meinaan.. krhm.. nyt ollaan kaukana aborttikuvista tai mistään muustakaan siihen vivahtavasta ja toisekseen enpä minä sullekkaan oo mitään selittelyjä velkaa enkä myöskään oo sulta mitään mielipidettä kysyny joten olisit vaan säästäny sitä aikaas ja pientä päätäs ja pysyny mieluummin hiljaa.

• Järkevä mies
        LaRito kirjoitti:

hymiöitä laitan siksi koska te ootte niin naurettavia kurttunaamoja ja koska ajattelette asiaa mahollisimman pitkälle mun pienestä viattomasta heitosta sillä ajatus naisesta potkaisemassa teitä munille sattuis aivan varmasti ja sieltä ootte suojattomia mutta minä en jaksa miettiä ajatusta pitemmälle, "femimachoilua" ja mitä lie muuta paskaa, en jaksanu ees loppuun lukea. ketäpä se ei sattuis, oli se sitte nainen tai mies? mitäs muuta, kalahtiko kalikka kenties pahastikki?

vaikka kyllähän se vähä mieltä kieltämättä hivelee että sais antaa kunnon tujut sellasille miehille jotka on jollain lailla loukannu, oli se sitte henkistä tai fyysistä loukkaamista.

:) :) :)

"hymiöitä laitan siksi koska te ootte niin naurettavia kurttunaamoja ja koska ajattelette asiaa mahollisimman pitkälle mun pienestä viattomasta heitosta"

Et vieläkään voi myöntää että sama 'viaton heitto' ärsyttäisi sinua jos kohdistuisi sinuun.

"ajatus naisesta potkaisemassa teitä munille sattuis aivan varmasti ja sieltä ootte suojattomia mutta minä en jaksa miettiä ajatusta pitemmälle"

Tässä taas samaa alentuvaa machoilubullshittia. Tässähän sinulla olisi ollut mahdollisuus pelastaa itseäsi vähän naureskelemalla jollekkin muulle kuin seksuaaliselle väkivallalle,arvon LaShito ja minulla ei ollut mitään varmaa ennakko-oletusta siitä mitä sinä ajattelet. Vain aavistukseni ja nehän sinä irvokkaasti täytit tässä viestissä.
        Pitkälle ajattelu ei tosiaan ole alaasi.

"vaikka kyllähän se vähä mieltä kieltämättä hivelee että sais antaa kunnon tujut sellasille miehille jotka on jollain lailla loukannu, oli se sitte henkistä tai fyysistä loukkaamista."

Jep. Tässä on taas paskanaisten moraalista relativismia. "Joku älsyttää minua tii minä potkasen munille!" Säälittävää ja oksettavaa.
        Tällekkään repostelulle ei ollut mitään sosiaalista tilausta. Se ei mitenkään liittynyt aiheeseen.

• Järkevä mies kirjoitti:

"hymiöitä laitan siksi koska te ootte niin naurettavia kurttunaamoja ja koska ajattelette asiaa mahollisimman pitkälle mun pienestä viattomasta heitosta"

Et vieläkään voi myöntää että sama 'viaton heitto' ärsyttäisi sinua jos kohdistuisi sinuun.

"ajatus naisesta potkaisemassa teitä munille sattuis aivan varmasti ja sieltä ootte suojattomia mutta minä en jaksa miettiä ajatusta pitemmälle"

Tässä taas samaa alentuvaa machoilubullshittia. Tässähän sinulla olisi ollut mahdollisuus pelastaa itseäsi vähän naureskelemalla jollekkin muulle kuin seksuaaliselle väkivallalle,arvon LaShito ja minulla ei ollut mitään varmaa ennakko-oletusta siitä mitä sinä ajattelet. Vain aavistukseni ja nehän sinä irvokkaasti täytit tässä viestissä.
        Pitkälle ajattelu ei tosiaan ole alaasi.

"vaikka kyllähän se vähä mieltä kieltämättä hivelee että sais antaa kunnon tujut sellasille miehille jotka on jollain lailla loukannu, oli se sitte henkistä tai fyysistä loukkaamista."

Jep. Tässä on taas paskanaisten moraalista relativismia. "Joku älsyttää minua tii minä potkasen munille!" Säälittävää ja oksettavaa.
        Tällekkään repostelulle ei ollut mitään sosiaalista tilausta. Se ei mitenkään liittynyt aiheeseen.

että säälittävä ja oksettava taidat tässä olla nyt myös sinä. hah, mennä nyt nimimerkkiäki pentumaisesti vääntämään (joillaki sentään on se ja on häpyä esiintyä omana itsenään) ja naisia yleisesti sanomassa paskanaisiksi.. ei taida sunkaan elämässäs hyvin mennä, "järkevä mies". tosi.

niin ja toisekseen, mua ei ärsyttäis eli ei oo myönnettävää, mulla on kato vähä erilaisemmat ärsytysnappulat. :) mutta mukava kuulla että myönsit asian omalta kohdaltasi.

ja viimeisempänä muttei varmastikkaan vähäisempänä, oletan, ehkä on parempi etten niin pitkälle jaksa tosiaan ajatellakkaan, muuten voisin tulla samanlaiseksi, joten thank god en ajattele.

• Järkevä mies
        LaRito kirjoitti:

että säälittävä ja oksettava taidat tässä olla nyt myös sinä. hah, mennä nyt nimimerkkiäki pentumaisesti vääntämään (joillaki sentään on se ja on häpyä esiintyä omana itsenään) ja naisia yleisesti sanomassa paskanaisiksi.. ei taida sunkaan elämässäs hyvin mennä, "järkevä mies". tosi.

niin ja toisekseen, mua ei ärsyttäis eli ei oo myönnettävää, mulla on kato vähä erilaisemmat ärsytysnappulat. :) mutta mukava kuulla että myönsit asian omalta kohdaltasi.

ja viimeisempänä muttei varmastikkaan vähäisempänä, oletan, ehkä on parempi etten niin pitkälle jaksa tosiaan ajatellakkaan, muuten voisin tulla samanlaiseksi, joten thank god en ajattele.

"naisia yleisesti sanomassa paskanaisiksi.. ei taida sunkaan elämässäs hyvin mennä, "järkevä mies". tosi."

En hauku naisia yleisesti,vain naisia jotka repostelevat ja naureskelevat miehiä halventavasti,ja heittävät läppää miesten pahoinpitelystä.
        -
        Miehiä säännöllisesti pommitetaan vittuilemalla ja vääntämällä väkisin huumoria miehen elinten haavoittuvuudesta tai vammoista (elokuvat,tv,lehdet,mainokset,arkipäiväinen puhe yms.). Sen takia naisen voi olla vaikeaa ymmärtää miltä se tuntuu. Eikä tarvitse ymmärtääkkään,kunhan yrittää edes olla edistämättä sitä trendiä.

• pimppiä

sillä tavalla useimmat miehet lankee.

• saavuttamatonta

Olen huomannut myös miesten metsästysvietin, niin kauan kun nainen on saavuttamaton, miehet jaksavat pyydystää, mutta heti kun nainen on koukussa, kiinnostus lopahtaa.
        Ei tietenkään päde kaikkiin miehiin, niin kuin ei mitkään muutkaan säännöt:-)

• Dumbonorsu

Mä en oo mestari mutta mä veikkaisin että ulkonäkö riittää vain kääntämään katseen.Seuraava ongelma-alue poksahtaa eteen ja taakse kun pitäisi sanoa jotain (et pääsis treffeille), ryhtyä tanssimaan tai mennä yhdessä ravintolaan esim. syömään tai karaokeen. Joskus "ole oma itsesi" menee siihen että referoi ryhmää ympärillä.Voi olla että pitää keksiä oma imago, tyylipuhe ja sisäinen maailma.Et se mitä sanoo kuulostaa omaperäiseltä.

Mies haluaa olla aluksi tosi kuulevana korvana.Se on varrmaa se.

• jii41 male

se nainen joka lähestyy miestä voimakkaasti, herättää miehessä sen periaikasen viestin..lisäännytään..jota kunnon uros eipysty vastustaman :_)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe