miten on käynyt Roissa tapauksessa jossa toimistotyöntekijä kävi potilas tiedoissa????? KEMIJÄRVELLÄ KUULEMMA SAMANLAINEN TAPAUS.
joko on jollain tietoa
5
882
Vastaukset
- oletus
En tiedä tarkemmin, mutta oletan että painettu villaisella, kun ei mitään tietoa kuulu!
- minun mielipide
näin käy.Mutta tosi väärin sekä uhria et muita potilaita kohtaan jos asiat ei tule julkisuuteen.
- pirkkaniksi
minun mielipide kirjoitti:
näin käy.Mutta tosi väärin sekä uhria et muita potilaita kohtaan jos asiat ei tule julkisuuteen.
Tiedättehän miksi no siksi että voi katsoa itselleen sopivan kumppanin vähillä taudeilla ja tietää naapurin taudit siksi niitä lukee lähes kaikki jotka pääsee tiedostoihin tosi on jos epälet itseäsi tutkittavan sinulla on oikeus tahtoa raportti kuka on käynyt sinun tiedostoilla sen voi tulostaa operaattori tunnukset näkyy joka käynnistä
- eräs uhri
pirkkaniksi kirjoitti:
Tiedättehän miksi no siksi että voi katsoa itselleen sopivan kumppanin vähillä taudeilla ja tietää naapurin taudit siksi niitä lukee lähes kaikki jotka pääsee tiedostoihin tosi on jos epälet itseäsi tutkittavan sinulla on oikeus tahtoa raportti kuka on käynyt sinun tiedostoilla sen voi tulostaa operaattori tunnukset näkyy joka käynnistä
kumminkin ainakin Kemijärven tapauksessa siitä että konekirjoittaja käynyt omista henkilökohtaisista syistä potilastiedoissa ja kertonut kolmannelle osapuolelle siitä.ja sähköinen sormenjälki jää joka käynnistä kuten myös varmaan Rovaniemellä.
Kellään joka ei ole hoitavaan henkilöstöön kuuluva ei OLE OIKEUTTA KIRJAUTUA POTILASTIETOIHIN.T:kemijärven tapauksen uhri
- sääntötietoinen
Muistini mukaan, eikös syyttäjä ollut tyytymätön tuomioon? Eikös juttu vielä jatku? Väittivät, että joku muu oli sörssiny heidän koneellaan. LKS:ssa teroitetaan kirjoittajille, että aina koneelta poistuessa on lukittava näyttöpääte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057