mitä sitä tälle

disadora

illalle on suunnitelmissa? Mä oon tässä suunnitellu saunaan menoa ainakin neljä tuntia joten tällä vauhdilla ei taida ehtiä illallakaan tehdä mitään.

29

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • disadora

tuonki kysymyksen ku olis laittanu pensaasta nii johan olis tullu vastauksia.

• ei ole

mitään ihmeempiä suunnitelmia. Välillä iisisti kun on tullut hilluttua ihan riittävästi viime aikoina.

• varmaan eilen
        ei ole kirjoitti:

mitään ihmeempiä suunnitelmia. Välillä iisisti kun on tullut hilluttua ihan riittävästi viime aikoina.

pahoitit joidenkin mielen tai jotain. Ihmiset on niin vitun ennakkoluuloisia.

• disadora
        varmaan eilen kirjoitti:

pahoitit joidenkin mielen tai jotain. Ihmiset on niin vitun ennakkoluuloisia.

siitä yöuniani aio silti menettää.Jospa sitä on hiukka eri luontoinen ku moni muu.Jos tässä alkais joka kommentista itkemään nii sais itkeä yhtenään.Sellainen puskavittuilu saa mitä tilaa.

• disadora
        ei ole kirjoitti:

ollu mielessä että josko jollain olis ehdotuksia, muutakin kuin sitä baariin menoa tms.Miten sitä muut kuluttaa vapaalla aikaansa?

• sä olit
        disadora kirjoitti:

siitä yöuniani aio silti menettää.Jospa sitä on hiukka eri luontoinen ku moni muu.Jos tässä alkais joka kommentista itkemään nii sais itkeä yhtenään.Sellainen puskavittuilu saa mitä tilaa.

seksikäs suuttuneena.

• disadora
        sä olit kirjoitti:

seksikäs suuttuneena.

vaan;)oikein herkku kommentti vaikka kuulostais miten itserakkaalta hih.

• teme.
        disadora kirjoitti:

ollu mielessä että josko jollain olis ehdotuksia, muutakin kuin sitä baariin menoa tms.Miten sitä muut kuluttaa vapaalla aikaansa?

ajoissa nukkumaan, herää 7.00, syö rauhassa aamupala ja lue lehti, mene 8.30 uimaan, ui kilsa, ota saunassa iisisti ja mene onnellisena kotiin. Puoliltapäivin lähde kaupungille kattomaan mitä vois ostaa, osta jos koet tarvetta, syö, käy kahvilla tai mene kotiin syömään, vuokraa kuitenkin leffa illaksi. Relaa kotona, kyttää vaikka netistä onko missään mitään järkee, käy viiden-kuuden pintaan lenkillä, kävelyllä tai pyöräilemässä lenkkipolulla, luonnossa, ihmettele miten voi olla näin kaunista, painele kotiin, juo teetä ja syö banaani, jumppaa jos jaksat, sauno jos vielä tarttee, ota bisse tai siideri, katso vuokraleffa, nauti, sammuta telkku, kyttää hetki nettiä ja huomaa kaiken olevan ok. Nukahda rauhassa 23.30 pintaan tietäen että sulla on vielä pitkä vuorokausi aikaa duunata mitä ikinä haluat.

• disadora
        teme. kirjoitti:

ajoissa nukkumaan, herää 7.00, syö rauhassa aamupala ja lue lehti, mene 8.30 uimaan, ui kilsa, ota saunassa iisisti ja mene onnellisena kotiin. Puoliltapäivin lähde kaupungille kattomaan mitä vois ostaa, osta jos koet tarvetta, syö, käy kahvilla tai mene kotiin syömään, vuokraa kuitenkin leffa illaksi. Relaa kotona, kyttää vaikka netistä onko missään mitään järkee, käy viiden-kuuden pintaan lenkillä, kävelyllä tai pyöräilemässä lenkkipolulla, luonnossa, ihmettele miten voi olla näin kaunista, painele kotiin, juo teetä ja syö banaani, jumppaa jos jaksat, sauno jos vielä tarttee, ota bisse tai siideri, katso vuokraleffa, nauti, sammuta telkku, kyttää hetki nettiä ja huomaa kaiken olevan ok. Nukahda rauhassa 23.30 pintaan tietäen että sulla on vielä pitkä vuorokausi aikaa duunata mitä ikinä haluat.

ihan pää tulee kipeäksi pelkästä ajatuksesta.Noin paljon tekemistä? En osaa uida.Se täytyy jättää ainakin väliin.Mä herään muuten aina klo 7.Mikä lie sisäinen kello.Noh, en silloin jos jotain väkevämpää kuin mehu on tullut otettua.

• teme.
        disadora kirjoitti:

ihan pää tulee kipeäksi pelkästä ajatuksesta.Noin paljon tekemistä? En osaa uida.Se täytyy jättää ainakin väliin.Mä herään muuten aina klo 7.Mikä lie sisäinen kello.Noh, en silloin jos jotain väkevämpää kuin mehu on tullut otettua.

jos luet tarkkaan, siinä on tunteja toisensa perään ilman mitään aktiviteetteja.

Aikuisillekin on uimakouluja. Mene sinne. Älä häpeile. Uiminen on mahtavaa.

• disadora
        teme. kirjoitti:

jos luet tarkkaan, siinä on tunteja toisensa perään ilman mitään aktiviteetteja.

Aikuisillekin on uimakouluja. Mene sinne. Älä häpeile. Uiminen on mahtavaa.

mielessä mennä ja muutama ystävä on koittanu opettaakin.Mikä lie vesikauhu kun ei uskalla.Lapsena olen ollu kovin lähellä hukkua vaikka en sitä itse muista.Sellaiset yöuinnit tällä taidolla ystävien kanssa on silti niitä parhaita hetkiä kesäisin:)

• teme.
        disadora kirjoitti:

mielessä mennä ja muutama ystävä on koittanu opettaakin.Mikä lie vesikauhu kun ei uskalla.Lapsena olen ollu kovin lähellä hukkua vaikka en sitä itse muista.Sellaiset yöuinnit tällä taidolla ystävien kanssa on silti niitä parhaita hetkiä kesäisin:)

on sitä paitsi mitä seksuaalisin elementti. Pidä sitä mielessä, kun alat treenata. :)

Vesikauhustakin pääsee eroon, tarttet vaan turvallisen tuntuisen opettajan.

• disadora
        teme. kirjoitti:

on sitä paitsi mitä seksuaalisin elementti. Pidä sitä mielessä, kun alat treenata. :)

Vesikauhustakin pääsee eroon, tarttet vaan turvallisen tuntuisen opettajan.

ei sitä kuule tiedä jos vaikka vielä innostun asiasta.Kiitos kivoista viesteistä:)

• Laita osoite privana, etteivät muut änkeä mukaan:D

• disadora

etkä kuitenkaan pese mua oikein?

• disadora kirjoitti:

etkä kuitenkaan pese mua oikein?

Olisi mansikan tai melonin tuoksuta hieronta öljyä.
        Siinä on vaan se vaara että sinusta tulee HORNY:D

• disadora
        anzzy kirjoitti:

Olisi mansikan tai melonin tuoksuta hieronta öljyä.
        Siinä on vaan se vaara että sinusta tulee HORNY:D

kuitenki sen verran torvi etten tajua mikä on horny..? Jos mä jonkun ukon retaleen saunaan otan nii ainaki se vaatis sekä pää- että tissihieronnan. Ja saunassa en totta vie välitä ainakaan naida.Yäk.

• disadora kirjoitti:

kuitenki sen verran torvi etten tajua mikä on horny..? Jos mä jonkun ukon retaleen saunaan otan nii ainaki se vaatis sekä pää- että tissihieronnan. Ja saunassa en totta vie välitä ainakaan naida.Yäk.

Vaan vaikkapa sängyssä-----sen takia mä pelkäänkin.Osaan noita kipupisteiden lisäksi.
        Erogeenisiäkin G pisteitä sellaisissa paikoissa,ettet tiedäkään.Voin opettaa, jos lupaat hillitä himojasi:D

• disadora
        anzzy kirjoitti:

Vaan vaikkapa sängyssä-----sen takia mä pelkäänkin.Osaan noita kipupisteiden lisäksi.
        Erogeenisiäkin G pisteitä sellaisissa paikoissa,ettet tiedäkään.Voin opettaa, jos lupaat hillitä himojasi:D

ja taas höh..saunassa on hierottava ainakin pää jos sinne aikoo ängetä.Nii.Piste.

• disadora kirjoitti:

ja taas höh..saunassa on hierottava ainakin pää jos sinne aikoo ängetä.Nii.Piste.

nokitan, mutta jos uhkaat sexillä---pakko tulla vain omilla katsomaan.
        Poikuudestani en luovu, koska monte on nuorempi,
        niin se nappaa multa poikuus-ikäennätyksen.
        Tjaah---fellaation vielä lupaan ja maksan itse taxin.

• koulunpenkille

kattoo sit sen jälkeen, et mitä jaksaa tehdä.

• disadora

homma.Mulle on tullut ihme hinku alkaa puusepäksi.Pitäis hankkiutua ko.kouluun kai.

• en ehdi lepäämään ennen iltaa ja sen voimin menemään sinne baariin tai oikeastaan mielummin yökerhoon - en juomaan, en iskemään äijiä tai viettämään muuten mehevää seuraelämää vaan vaatimattomasti harrastamaan rytmikästä hyötyliikuntaa valojen lumoissa - niin taidan lukea kirjoja jotka juuri lainasin kirjastosta. Pari luontokirjaa, runoja, fantasiaa.. Viikonloppuna kuitenkin joka tapauksessa tiedossa tanssia joten voisi olla suht mielekästä pitää pienen vapaaillan..

• disadora

minäkin rakastan tanssia. En kylläkään paritanssia heh. Tulee tanssittua ihan kotonakin.Runot on myös lempijuttujani.Tuli just kutsu kavereiden luo mutta jokseenki tekis nyt mieli tehdä tänään jotain muuta.Liekö jokin väsy sitten en tiedä..Kivaa iltaa sinulle, teet sitten mitä teetkin:)

• disadora kirjoitti:

minäkin rakastan tanssia. En kylläkään paritanssia heh. Tulee tanssittua ihan kotonakin.Runot on myös lempijuttujani.Tuli just kutsu kavereiden luo mutta jokseenki tekis nyt mieli tehdä tänään jotain muuta.Liekö jokin väsy sitten en tiedä..Kivaa iltaa sinulle, teet sitten mitä teetkin:)

joo, paritansseista en minäkään oikein perusta.. Sooloilija mikä sooloilija, poikkeuksena tietysti hän, jonka kanssa voi lähemminkin keinahdella.. Tanssin myös paljon kotona, jossa ihka oma tanssilattiakin.. =P Tietty huonekaluissa tinkimisen kustannuksella.. =P

Samoin kivaa iltaa sulle. =)

• rusalkaa

Minua kehotettiin hommaamaan vihta katajasta ja lämmittämään sauna oikein hyvin...kuulemma lähtee kaikki kolotukset.

*pitäskö?*

• disadora

tuota ei ole tullu kokeiltua. Kokeillaan kumpikin ja sitten vaihdetaan mielipiteitä joku päivä asiasta?

• MichikoXX

pitäisikö lähteä hakemaan antibioottikuuri. Eilisestä lähtien ollut päänsärkyä, joka ei ole migreeniä. No, soitin päivystykseen ja sieltä sanottiin, että päänsäryn voimistuminen kumartuessa viittaa poskiontelotulehdukseen. Prkle kun tämä on niitä viikonloppuja, jolloin ei voi olla velvollisuuksista poissa x(

• Ygg

on koko ilta. Loppuu vasta joskus huomenissa puolen päivän jälkeen.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe