Omasta mielestäni neitimäisyyden/homouden merkkejä miehissä on nämä:

zisel

1. puheääni liian korkea

2. kun juo lasista niin pikkurilli sojottaa ylös

3. juo lasista tölkki- ja pullojuomia

4. ei juo kaljaa

5. juo siideriä

6. polttaa tupakkaa niin että käsi vääntyy ranteesta kehosta ulospäin niin, että tupakan pesä osottaa suoraan ylös

7. tykkää madonnasta

8. haluaa olla laiha sen sijaan että haluaisi olla lihaksikas

9. käyttää "tasa-arvo"- käsitettä siihen että alkaa tietosesti käyttäytymään "kuin nainen" (pätee myös katkeriin jätettyihin/ei pillua saaneisiin- miehiin)

Ja näitä on lisää vaikka kuinka paljon mulla mutta en jaksa enempää miettiä.

Kertokaa naiset ja miehet millä perusteilla te pidätte jotain miestä "neitinä" tai jotain naista "amatsoni-rekkalesbona".

(ps. amatsoni rekkalesbot tekee tällasia kirjotuksia, TIEDETÄÄÄÄN!!!) :D

40

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,

youtube-linkitys tekee miehestä homon

• hyst-

kuka kikattelee?

• juttua.

• hyst-
        dazu kirjoitti:

juttua.

en kysy enää koskaan mitään.

• oli yksi juttu,

mistä tunnistaa homouden:

Kun paskantaessa ottaa eteen, tietää olevan homo.

• zisel

Ei se Manson taida ihan pimee ollakkaan :D

• ja sitten
        zisel kirjoitti:

Ei se Manson taida ihan pimee ollakkaan :D

jos sattuu tykkäämään The Smithistä ei ole asiasta mitään epäilyä. Homo, mikä homo...

• zisel
        ja sitten kirjoitti:

jos sattuu tykkäämään The Smithistä ei ole asiasta mitään epäilyä. Homo, mikä homo...

Smith?

• wikipedian alkeet :)

• tämä:

• Serpico

Näyttää ihan siltä kuin olisi juuri tuollaisten juttujen erikoisasiantuntija.

• wassap
        Serpico kirjoitti:

näytät Abraham Lincolnilta.

• kyllä joo
        Serpico kirjoitti:

En ymmärä mitä naiset näkee siinä. Taitaa puhua omista kokemuksistaan vessassa.

• kyllä
        Serpico kirjoitti:

kiistämässäkään väitettä. Ottaako sulla paskoessa eteen? Mulla ei.

• Serpico
        kyllä kirjoitti:

kiistämässäkään väitettä. Ottaako sulla paskoessa eteen? Mulla ei.

Siis mullahan ei ole tuollaisia ruumiintoimintoja. Minä elän fotosynteesissä, heiluen tuulessa aurinkoisella pellolla.

• Serpico
        wassap kirjoitti:

näytät Abraham Lincolnilta.

Rispekt.

• mä vähän ajattelinkin,
        Serpico kirjoitti:

Siis mullahan ei ole tuollaisia ruumiintoimintoja. Minä elän fotosynteesissä, heiluen tuulessa aurinkoisella pellolla.

että Jumalahan se siellä...

• Serpico

• ja sitten kirjoitti:

Mä olen tästä (sun kanssa?) ennenkin vääntänyt. Mä tunnen monia hetero-heteroita (miehiä) jotkaa on tykännyt 80-luvulla The Smithsistä. Sehän oli silloin kaikkien angstisien, mustiin pukeutuvien miesten (ja naisten) suosikki. Manson-hyypiö vois vaan ihan mutista viisauksiaan kaapissaan:) NIH!

• moni tykkää
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mä olen tästä (sun kanssa?) ennenkin vääntänyt. Mä tunnen monia hetero-heteroita (miehiä) jotkaa on tykännyt 80-luvulla The Smithsistä. Sehän oli silloin kaikkien angstisien, mustiin pukeutuvien miesten (ja naisten) suosikki. Manson-hyypiö vois vaan ihan mutista viisauksiaan kaapissaan:) NIH!

Coldplaysta(ei niin huono bändi). Aika neitimäistä silti.

Kuin myös tämä? http://www.youtube.com/watch?v=PLRBI3O9soo

• Serpico
        moni tykkää kirjoitti:

Coldplaysta(ei niin huono bändi). Aika neitimäistä silti.

Kuin myös tämä? http://www.youtube.com/watch?v=PLRBI3O9soo

Moni tykkää U2:sta joka siis paitsi että on huono on myös neiti-neiti-neiti.

• Serpico kirjoitti:

kasari-ajan ihmisille mitä Manssoni on näille nyky-nynnyille. Se ja Culture Club. Twats.

Ei The Culture Clubilla ja The Smiths:llä ei kyllä ole mitään yhtenäväisyyttä. Toinen edustaa disco-kulttuuria ja toinen ns. tiedostavampaa vaihtoehtorockia. No ok, ehkä neitimäisyys sit, mut ei muuten. Mutta U2 on huono, siitä olen samaa mieltä:)

• on kyllä

Ei The Culture Clubilla ja The Smiths:llä ei kyllä ole mitään yhtenäväisyyttä. Toinen edustaa disco-kulttuuria ja toinen ns. tiedostavampaa vaihtoehtorockia. No ok, ehkä neitimäisyys sit, mut ei muuten. Mutta U2 on huono, siitä olen samaa mieltä:)

aika hintahtava bändi.

• olkoon

• Serpico

Päivää!

Jostain ollaan samaa mieltä. Mut jokin mun mielessä yhdistää Smithsin ja CC:n. Toisaalta minä olen mies joka tykkäsi Howard Jonesista :D

Ai niin. Mun mielessä oli pala koskettavaa lyriikkaa. Piti ihan googlata muistin virkistykseksi:

"I'll wear a new dress
        Wash my clothes
        I'll wear the earrings that you chose

If the man you've grown to be
        Is more Morrison than Morrisey"

;-)

Muistatko sä tän?

http://www.youtube.com/watch?v=xdhw_r_tyc8

• Serpico

• olkoon kirjoitti:

metroseksuaalinen.

http://www.youtube.com/watch?v=Im3EJQl-7Ys

valun, kun tuota Brunilan ääntä kuuntelen:) Ei ikinä uskoisi että on (melkein valmistunut?) ekonomi-juristi, jotka taas ei kolahda pätkääkään:O

• Serpico kirjoitti:

Päivää!

Jostain ollaan samaa mieltä. Mut jokin mun mielessä yhdistää Smithsin ja CC:n. Toisaalta minä olen mies joka tykkäsi Howard Jonesista :D

Ai niin. Mun mielessä oli pala koskettavaa lyriikkaa. Piti ihan googlata muistin virkistykseksi:

"I'll wear a new dress
        Wash my clothes
        I'll wear the earrings that you chose

If the man you've grown to be
        Is more Morrison than Morrisey"

;-)

Muistatko sä tän?

http://www.youtube.com/watch?v=xdhw_r_tyc8

kaunista:) Sekä lyriikka että biisi. Jos tykkäät tuosta biisistä sun täytyy tykätä the Crashista:)
        Ei vaihtoehtoja. Se poniratsastusbiisi oli muuten eri biisi, samalla levyllä kuin "big ass love" -muistaakseni:)

• Serpico

Hyvä lista. Tuo oli aika mielenkiintoinen tuo kohta 6. :DD Onko tuo lista että kaikki noista pitää osua vai riittääkö yksi?

Yksi kohta noista täsmää minuun (ei tuo edellä mainittu).

• zisel

tupakanpoltto-tapa on vaan NIIIIN hinttimäinen että ei sellanen mies VOI OLLA täys-hetero :D Ja aina erityisen laihat miehet tekee noin, mutta ei sellaset karskimmat miehet.

• Serpico
        zisel kirjoitti:

tupakanpoltto-tapa on vaan NIIIIN hinttimäinen että ei sellanen mies VOI OLLA täys-hetero :D Ja aina erityisen laihat miehet tekee noin, mutta ei sellaset karskimmat miehet.

Antaisko kyseinen tapa 150-kiloiselle körmylle vastapainoksi vähän kepeyttä?

• zisel
        Serpico kirjoitti:

Antaisko kyseinen tapa 150-kiloiselle körmylle vastapainoksi vähän kepeyttä?

myös luonteessa :) Sellanen "Ville Valo" varmaan polttaa tupakkaa niinkun kuvailin, voin hyvin kuvitella mutta joku toinen laiha.... hmmm.... no vaikka Sid Vicious ei taatusti polttanut tupakkaa sillain. Tiedätkö mitä tarkotan?

Sid oli huono esimerkki, en todella perusta hetero-käsitystäni häneen.... sanotaan vaikka Mick Jagger mieluummin.

• Serpico
        zisel kirjoitti:

myös luonteessa :) Sellanen "Ville Valo" varmaan polttaa tupakkaa niinkun kuvailin, voin hyvin kuvitella mutta joku toinen laiha.... hmmm.... no vaikka Sid Vicious ei taatusti polttanut tupakkaa sillain. Tiedätkö mitä tarkotan?

Sid oli huono esimerkki, en todella perusta hetero-käsitystäni häneen.... sanotaan vaikka Mick Jagger mieluummin.

Oikeastaan se Sid oli parempi esimerkki. Mick Jagger on nimittäin nähty lavalla neon-värisissä trikoissa. Uhmakkuus taitaa olla se sana, se on vastakohta sille että kävellään ranteet levällään ja lantio edessä. Näin on.

• ef3.

Mä en tykkää kaljasta. Juon mielummin siideriä. En silti ole yhtään neitimäinen/homomainen

• zisel

neitimäinen just siksi kun et juo kaljaa vaan siideriä.

• Serpico
        zisel kirjoitti:

neitimäinen just siksi kun et juo kaljaa vaan siideriä.

Saatan silloin tällöin juoda siideriä vaihteen vuoksi. Mutta en koskaan sokerisiideriä enkä mitään lightejä myöskään. Vaan kuivana. Ennen kuin kukaan natisee neitimäisyydestä täytyy kuitenkin muistaa että minä olen se joka ampui elaskan.

• -homojen tunnistaja-

istuminen.

• sama.

kantaminen.

kädellä huitaisu ja naurun tyrskäys tai huitaisu ilmaan ja sanominen esim.senki höpsö

• Serpico
        sama. kirjoitti:

kantaminen.

kädellä huitaisu ja naurun tyrskäys tai huitaisu ilmaan ja sanominen esim.senki höpsö

asepalveluksessa karttalaukkua. Kyllä minä siis voin kantaa siviilissä olkalaukkuakin. En pidä höpsönä.

• Puolivelmu

onko neitimäistä jos mies pissaa vessassa istualtaan.

Mun mielestä ei.

Metässä kuseskelu on erikseen, siellä istualtaan touhuaminen olisi neitimäistä..

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe