Iso Kiitos teille naiset..

Yksi meistä miehistä

..treffipalstoilla kun olette olleet niin passiivisia.Lähiaikoina tapaan, ihan tarkkaa aikaa ei vielä sovittu, erään naisen menneisyydestä :) ko. upea pakkaus ihmetteli kun vielä vapaana kuljen enkä voi kun onnitella itseäni siitä etten ole mihinkään tässä välillä itseäni isommin sitonut.

Aikoinaan hänet ihan reaalimaailmassa kohtasin ja muisto on elänyt molemminpuolin näköjään, onhan tässä vielä mutkia matkassa mutta kiitos passiivisuutenne olen kuitenkin vapaa katsomaan mihin johtaa.

Ai niin, hän otti yhteyttä, eikö olekin ihmeellinen nainen :D

15

1225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Onneksi sinä olit niin aktiivinen itse, kun muut miehet on niin passiivisia ja ennakkoluuloisia.

• Yksi meistä miehistä

..ihan tosissani vakiintua, tyylikäs profiiliteksti ja kuvankin laitoin..kaikkeni annoin mutta onneksi kovasta yrityksestä huolimatta ei mitään vakavaa kerinnyt kehittyä :D

• näkemyksesi mukaan

olla passiivisisia?! Naiset täällä kertovat kymmenistä, sadoista yht.otoista miesten puolelta!!
        Miehet, hyvä jos yhden yht.oton saavat!!!

• Yksi meistä miehistä
        näkemyksesi mukaan kirjoitti:

olla passiivisisia?! Naiset täällä kertovat kymmenistä, sadoista yht.otoista miesten puolelta!!
        Miehet, hyvä jos yhden yht.oton saavat!!!

Watson hyvä :D

• nero9000

Varmaan ihan turha enää edes käydä Suomi24-treffeillä kun sä et enää ole siellä. :D

• Yksi meistä miehistä

..vielä paljon heppuja kuitenkin. Vaikeahan minua on korvata isommallakaan joukolla mutta jos teistä pojista jokaisesta jotain hyvää löytyy niin ehkäpä joku oikein aktiivinen pirkko voisi ikäänkuin yhdistelemällä treffikumppaneita päästä jonkinlaiseen tyydyttävään lopputulokseen.

• n48---------

Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja hyvä niin.

Jos kaikki naiset tykkäisivät samanlaisista miehistä niin johan menisi vaikeaksi. Jokaiselle löytyy joku.

Nimim. huomenna taas treffit

• hmm...

Hyvä huomio!

"Jos kaikki naiset tykkäisivät samanlaisista miehistä niin johan menisi vaikeaksi."

Joo eivät kaikki mutta...

Yl. naiset tykkäävät suht. samanlaisista miehistä
        (Pitkä, komea, urhilullinen, sun muut karismat, mutta ei liian! Tutkii niitä listoja)

ja, kyllä, johan on vaikeaa.

(toimii sukupuoltakin vaihtamalla)

Ja tämä:"Jokaiselle löytyy joku.", ei ole todellisuutta.

Asiaa vaikeuttaa kun naiset pariutuvat ylöspäin, eikä siellä ylempänä ole nykyään enää "ketään".
        No, ruotsalaisia naisia kyllä olis.

• menestynyt nainen
        hmm... kirjoitti:

Hyvä huomio!

"Jos kaikki naiset tykkäisivät samanlaisista miehistä niin johan menisi vaikeaksi."

Joo eivät kaikki mutta...

Yl. naiset tykkäävät suht. samanlaisista miehistä
        (Pitkä, komea, urhilullinen, sun muut karismat, mutta ei liian! Tutkii niitä listoja)

ja, kyllä, johan on vaikeaa.

(toimii sukupuoltakin vaihtamalla)

Ja tämä:"Jokaiselle löytyy joku.", ei ole todellisuutta.

Asiaa vaikeuttaa kun naiset pariutuvat ylöspäin, eikä siellä ylempänä ole nykyään enää "ketään".
        No, ruotsalaisia naisia kyllä olis.

"Asiaa vaikeuttaa kun naiset pariutuvat ylöspäin, eikä siellä ylempänä ole nykyään enää "ketään". "

Ei tarvitsisi pariutua ylöspäin, tasavertainen kumppani kelpaisi hyvin, mutta olen tullut siihen tulokseen että mies, joka on menestynyt elämässään samalla tavalla kuin minä itse, joko

1) on erittäin tietoinen markkina-arvostaan, ja entistä epäluuloisempi sen suhteen, saako parhaan mahdollisen vastineen itselleen.

2) etsii sitä vaatimatonta, suloista "sairaanhoitajaa", jolta voi saada varauksettoman ihailun, eikä tarvitse pelätä kotona mitään haasteita - haastetta kun riittää töissä ihan riittävästi.

3)on niin kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen itse, ei halua ottaa riskiä että kumppani, nainen, osoittautuisi jossain asiassa paremmaksi (tämä minulle on sanottu suoraan).

• hmm...
        menestynyt nainen kirjoitti:

"Asiaa vaikeuttaa kun naiset pariutuvat ylöspäin, eikä siellä ylempänä ole nykyään enää "ketään". "

Ei tarvitsisi pariutua ylöspäin, tasavertainen kumppani kelpaisi hyvin, mutta olen tullut siihen tulokseen että mies, joka on menestynyt elämässään samalla tavalla kuin minä itse, joko

1) on erittäin tietoinen markkina-arvostaan, ja entistä epäluuloisempi sen suhteen, saako parhaan mahdollisen vastineen itselleen.

2) etsii sitä vaatimatonta, suloista "sairaanhoitajaa", jolta voi saada varauksettoman ihailun, eikä tarvitse pelätä kotona mitään haasteita - haastetta kun riittää töissä ihan riittävästi.

3)on niin kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen itse, ei halua ottaa riskiä että kumppani, nainen, osoittautuisi jossain asiassa paremmaksi (tämä minulle on sanottu suoraan).

"Ei tarvitsisi pariutua ylöspäin, tasavertainen kumppani kelpaisi hyvin,"

Hyvä vastaus, mutta merkityksetön yleisellä tasolla.

"mutta olen tullut siihen tulokseen että mies, joka on menestynyt elämässään samalla tavalla kuin minä itse, joko
        1) on erittäin tietoinen markkina-arvostaan, ja entistä epäluuloisempi sen suhteen, saako parhaan mahdollisen vastineen itselleen."

En ymmärrä ajatustasi vielä tästä.

Miehet ryhmänä ovat 'alempana' kuin naiset, siksi pariutuminen ylöspäin ei onnistu yleisellä tasolla, vain yksilöllisesti.

"2) etsii sitä vaatimatonta, suloista "sairaanhoitajaa", jolta voi saada varauksettoman ihailun, eikä tarvitse pelätä kotona mitään haasteita - haastetta kun riittää töissä ihan riittävästi."

Myös näin. Miehet pariutuvat alaspäin, joskin tendenssi on heikompi kuin naisilla ylöspäin.

"3)on niin kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen itse, ei halua ottaa riskiä että kumppani, nainen, osoittautuisi jossain asiassa paremmaksi (tämä minulle on sanottu suoraan)."

Minusta tämä on samaa asiaa kuin kohdassa 2 ja omana kohtanaan tarpeeton.

• mistä...

Missäpäin suomea sitten etsit, kun tulee naisten katsottua enemmän omaa lääniä kun miehille ei käy usein eri lääni.

• Yksi meistä miehistä

Kun sillä (toivottavasti) ei ole enää juurikaan väliä :)

• puolin ja toisin

Minä olen tullut siihen tulokseen, että netissä roikkuu raukat (pelkurit), saamattomat ja varatut, joilla ei ole edes aikomusta tavata ketään.

Puolin ja toisin valitetaan, että kyllä on kumma kun ei löydy, eikä kukaan edes ota yhteyttä, mutta sitten jos joku rohkea lähestyy, suorastaan pelästyntään, aletaan etsiä vikoja toisesta, sehän on hullu, epätoivoinen, eikä uskalleta lähteä treffeille, koska se EI VOI OLLA täysijärkinen. Tai ei ainakaan riittävän hyvä itselle (on liian lihava, laiha, tyhmä, köyhä, kouluttamaton, hienostelija ja mitä lie vielä). Istutaan koneen ääressä ja kuvitellaan itsekseen kaikenlaista.

Minä olen niitä aktiivisia naisia, yritän järjestää treffejä, ja olen kurkkuani myöten täynnä miesten kuurupiiloa. Välillä ei tule mitään vastausta takaisin, välillä tentataan niin tarkkaan, että todella tulee tunne, että pitääkö laittaa rikosrekisteriote, cv ja virkatodistus, ja vielä jonkun luotettavan suosittelijan lausunto, ennen kuin mies uskaltaa treffeille. Yhden sain vääntäytymään kolostaan tässä muutama päivä sitten. Hän tuli treffeille humalassa. Että näin...

• hmm...

"Minä olen tullut siihen tulokseen, että netissä roikkuu raukat (pelkurit), saamattomat"

Osa 'lymyilee'.

"varatut, joilla ei ole edes aikomusta tavata ketään."

Näitä on varmasti.

"Puolin ja toisin valitetaan, että kyllä on kumma kun ei löydy, eikä kukaan edes ota yhteyttä,"

Kyllä.

"jos joku rohkea lähestyy, suorastaan pelästyntään, aletaan etsiä vikoja toisesta, sehän on hullu, epätoivoinen, eikä uskalleta lähteä treffeille, koska se EI VOI OLLA täysijärkinen. Tai ei ainakaan riittävän hyvä itselle (on liian lihava, laiha, tyhmä, köyhä, kouluttamaton, hienostelija ja mitä lie vielä). Istutaan koneen ääressä ja kuvitellaan itsekseen kaikenlaista.

Juuri näin.
        1. Vaarallinen.
        2. Viallinen.
        3. Muuten käsittämätön.
        4. jne.

Ikävää joka ikinen kerta joutua näiden ennakkoluulojen kohteeksi ja yrittää murtaa niitä.

Kuka tahansa väsyy sellaiseen.

"Minä olen niitä aktiivisia naisia, yritän järjestää treffejä,"

Ihailen henk.koht.

"olen kurkkuani myöten täynnä miesten kuurupiiloa. Välillä ei tule mitään vastausta takaisin, välillä tentataan niin tarkkaan, että todella tulee tunne"

Juuri näin.

"Yhden sain vääntäytymään kolostaan tässä muutama päivä sitten. Hän tuli treffeille humalassa.

Epäsuotuisaa ja syytä voi vain arvailla. Syy kuitenkin oli koska humaltuminen on esivalmistelun tulos.

• miehen kokemuksia

Tietenkin suurin osa on sellaisia jotka katoavat kuin pieru saharaan, viestien vaihto loppuu yhtäkiä ilman minkäänlaista syytä.

Olen minä muutaman naisen tavannut, jos treffeille on pyydetty niin aina olen lähtenyt.

Ihan mukavia ja täyspäisiä ihmisiä ovat olleet paitsi yksi joka ilmaantui treffeille iltapäivällä maailman suuurimmassa krapulassa ja ärtyisänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe