Miten ihmeessä selviän tästä ikinä ja koskaan?
Joka päivä nähtävä ja pitää yrittää olla reipas, mutta sattuu saatanasti.
Kun toisen
6
1024
Vastaukset
- että miten tässä jaksan
sen hyväksyä kun toisen tunteet ovat viilenneet. Hän on minulle niin rakas, läheinen ja tärkeä. Tätä en voi ainakaan enää mitenkään hänelle ilmaista.
Siis minun olisi hyväksyttävä se, että hän ei osaa arvostaa eikä välittää minusta riittävästi! Sattuu joka päivä! Menee energiaa paljon siihen, että joudun vilpittömät ja lämpimät tunteeni sydämeeni kätkemään. On siis vältettävä häneen törmäämistään, että ei sattuisi niin paljon. - |Mies|
Melko varmasti, ennemmin tai myöhemmin, jos kumpikaan osapuolista ei saa tehtyä selkeää aloitetta - vaikka molemmat vaistoaakin jo pelkistä katseista että sitä sitä kiinnostusta on varmasti olemassa..
- , mutta niinkin
voi asiat mennä, että toinen pyrkii toiselle omilla tavoillaan ilmaisemaan tunteensa. Ja sitten se toinen ottaakin etäisyyttä kun ei voi kohdata työkaveriaan enää. Sitten se, joka yritti olla avoin, meneekin pikkuhiljaa lukkoon eikä voi enää kohdata surussansa häntä.
Sitten vain kuluu aikaa ja mahdollisesti toinen ainakin jää siihen syvään kaipaukseen. Ja etäisyys näiden kahden ihmisen välillä jatkuu...
Nainen
- ja sä kun...
vielä käyttäydyt kun mua ei oliskaan kun nähdään..tosi kiva!! No....ei kai sit munkaan pidä noteerata sua mitenkään! Aika parantaa haavat....
- käyttäydyn sinut
nähdessäni kuin sinua ei olisikaan. Syy: Merkitset minulle niin paljon, että en hallitsisi siinä julkisesti omaa olemistani,(koska herätät noissa tilanteissa niin valtavan ilon tunteen) jos avoimesti tunteeni näyttäisin. Siis pysyn koossa tällä tavoin arkisen työpäiväni keskellä.
- kuitenkin yhdistää
niin pärjäilee. Kokemuksesta puhun.Miehelle menee. Alotteita ei edes voinut aatella tehdä, koska toinen varattu ja sotii arvomaailmaani vastaan. Muitakin rajottavia tekijöitä. Mies on suuremmoinen muttei täydellinen kuten en itsekkään. Välitän ja kärsin, mutta siitä huolimatta yritän keskustella edes jotain. Muuten mieli paha molemmilla ja olo vaivaantuneen jännittynyt. Kiitos, että olet lakannut säikkymästä ja vastailet. Säteilet lämpöä ja hyvä olla niissä hetkissä kaverinakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877