Suomalaiset naiset

Mies81...

Sinkku oon ja toivoisin paremmin sujuvan naisten kanssa suhteet, mutta eipä siinä mitään hätää! Koskaan kaikki asiat ei ole täydellisesti! EI silti haukuta suomalaisia naisia liikaa, eihän?

Mietin tossa hiljattain että mun mielestäni jotkut suomalaiset miehet haukkuvat suomalaisia naisia pääosin siitä syystä että heillä on suhteet naisten kanssa menny huonosti. Luultavasti sattuu ja tapahtuu helpoiten juuri sen oman maan naisten kanssa, jos Suomessa asuu. Uskon että muualla asuvat miehet, vaikka saksalaiset, vastoinkäymisten takia haukkuvat oman maalaisia naisia. ELi siis: mikäli olet nainen tai mies ja sinulla menee suhteet vastakkaiseen sukupuoleen huonosti, niin saattaisi ne mennä muuallakin, jos olisit syntynyt ulkomaassa X. Siksi en halua haukkua suomalaisia.

Pahinta itselleni olisi alkaa haukkumaan suomalaisia naisia, koska kuitenkin minulla taitaa olla parhaat mahdollisuudet yrittää suomalaisten naisten kanssa suhteita. Onko ne oikeesti nii hirveitä?:D Melko hyvin lukeneita, vajaa neljäsosa taitaa olla vaan ylipainoisia. Monet blondeja:P Monet kauniin näköisiä.Oon huomannu että monet kehuvat monen maan naisia kauniimmiksi, kuin suomalaisia, mutta tuohan johtuu lähinnä erilaisesta pukeutumisesta. Suomessa naiset ei pukeudu niin seksikkäästi.Jotkut sanovat siksi että suomalaisnaiset pukeutuvat typeriin tuulipukuihin tai jotain. EI mulle ole niin väliä. Tuskin mä tulen valitsemaan naistani niin paljoa sen mukaan onko sillä lyhyt hame vai tuulipuku:D Come on, vähän positiivisuutta!

Hollantilainen kaverinikin ties kyllä että suomalaisnaisilta saa helposti. Tota kommenttia on tullu kuultua koko ajan. Mulle sinänsä ihan sama, jos joku ihminen on vapaa niin antakoot jos haluaa. Miksi piittaisin? Ainoastaan huolestuttavaa on jos tuleva tyttöystäväni pettää minua.

Tietenkin täällä palstalla halutaan haukkua ihan vaan haukkumisen ilosta milloin ketäkin, mut en mä jaksa ainakaan. Monet asiat mistä täällä naisia haukutaan on mulle ihan yhdentekeviä. Jos vielä palaan noihin tuulipukuihin...Niin, samahan se naisen perusulkonäkö on näät sen sit tuulipuvussa vai hameessa ekan kerran, siinä mielessä tuo on epärelevanttia ainakin itselleni.

En mää tässä viitti niin miettiä suomalaisten naisten huonoja puolia, varmaan niitäkin oikeasti on. Pahin asia mun mielestäni on se että Suomi on sellainen maa missä mun käsittääkseni eniten länsimaista naiset pahoinpitelevät miehiä. Tää ei ole naurun asia ollenkaan. Monesti tuo pahoinpitely perustuu henkiseen alistamiseen on sitten uhri kumpi vaan, joten siinä mielessä ei se mun mielestäni ole kummallista että mieskin voi olla uhri. Varmaan vieläkään aiheeseen ei suhtauduta tarpeeksi vakavasti. Varmasti ainakin äijäporukassa pidetään uhrina olevaa miestä nössönä tai jotain.

Kevät tulossa pikkuhiljaa ja sen jälkeen kesä. Eiköhän kuule kuitenkin keskitytä suomalaisten positiivisiin puoliin niin on kevät ja kesäkin ihanampi! :D

4

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "..ja toivoisin paremmin sujuvan naisten kanssa suhteet, mutta eipä siinä mitään hätää.."

meniköhän kenties sanajärjestys vähä sekasi? :D

no mutta eniwei, kyllä tänlaiset tai siis tuonlaiset miehet saa varmana enemmän naisia mitä ne iänikuset valittajat.

• suomalainen nainen

Olipa mukavaa luettavaa. Olen nimittäin saanut aika huonon kuvan suomalaisten miesten suhtautumisesta suomalaiseen naiseen. Tämä sinun kirjoituksesi antoi positiivisemman kuvan suomalaisesta miehestä, ja sinunkaltaista suomalaista miestä voisin harkitakin kumppanikseni. En minä ainakaan senkaltaista miestä halua, joka salassa minusta rumasti ajattelee ja ulkomaalaisten kaunottarien perään haikailee. Haluan miehen, joka pitää minua kauniina ja tavoittelemisen arvoisena, eikä halveksittavana suomihuorana, kuten monet suomalaiset miehet suomalaisista naisista näyttävät ajattelevan riippumatta naisesta. Itse asiassa minulle on kehkeytynyt niin huono kuva suomalaisen miehen ajatusmaailmasta suhteessa suomalaiseen naiseen, että ainoastaan lapseni toivomuksesta olen tässä etsiskellyt itselleni ihan suomalaista miestä.

• suomalainen nainen

Eikö sinua sitten häiritsisi että tuleva tyttöystäväsi olisi monien miesten nussima? vaikka 1, tai 10 tai 100?

"Mulle sinänsä ihan sama, jos joku ihminen on vapaa niin antakoot jos haluaa. Miksi piittaisin? Ainoastaan huolestuttavaa on jos tuleva tyttöystäväni pettää minua."

• lyhkänen

kun on positiivinen henki suomalaiseen naiseen. :) Ne toiset ketjut kerää kaikki luuserit kasvattamaan itsetuntoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe