syömisen himo

Miten pääsen irti tästä syömisen himosta. Pitäisi saada ainakin kymmenen kiloa tai viisitoista kiloa pois, mutta kun ei saa laihuttua. Yhtääkkiä minulle tulee illasta sellainen makean nälkä ja kova halu syödä jotain ruokaa. Salaattiakin on turha tehdä, kun mies ei sitä syö. Kahvihetkiinkin laittaa kaikkea makeaa syötäväksi ja kaiken maailman pahoja keksiä. Pitäisikö hommata oma asunto tai lopettaa koko syöminen.

5

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöppökö

Onhan niitä lääkkeitä noihin mielitekoihin. Voisit myös miettiä, millä mielialalla olet ja mitä mietit, kun syömäfiilis iskee.

• ja paljon

jos pystyt jättämään herkut pois, siis et enää osta niitä saman katon alle. Minulle tuo oli ainut keino laihtua. Onhan se helpompaa ottaa keksi tai pari jos ne lojuvat kaapissa, kuin että lähtisin erikseen niitä mieliteon tullen kaupasta hakemaan. Yritä saada se ukkosi tajuamaan. Omaa elämääsi kuitenkin elät, et hänen. =)

• ihmeessä...

Miksi ihmeessä et voi tehdä salaattia, jos mies ei sitä syö!!! Sinähän sitä söisit! Ei kai nyt kaikkea samaa tarvitse ukonkaan kanssa syödä, hyvänen aika sentään!

• lääkettä...

Minä olen nyt pari viikkoa ottanut puoli tablettia mielialalääketta aamuisin. Oli niin vetämätön olo, että lääkärin kanssa sovittiin kokeilusta. En tiedä, saanko sen enempää aikaiseksi, mutta ilta syöpöttelyy ei ole enää tarvetta. Ihan kummallista, mutta syön töiden jälkeen alkuillasta jotain ja sen jälkeen ei tee mieli yhtään mitään, kun ennen oli jääkaapilla käynti koko ajan mielessä.

• laihdutukseen?

Miehen salaatin syöminen kuuluu,syöppä itse ja jätä kaikki huppa puppa pois:)siintä vaan yrittämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2523
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1768
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1608
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1603
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1025
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      978
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      925
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      66
      895
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      864
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      857
    Aihe