Mikäli tätä viestiäni kukaan merkittävä massa lukee, niin haluaisin sanoa, että hyvä ajatus meni taas niin harakoille kuin naisten palstalla vaan voi.
Ydinajatus oli, että älä kyykkää perseesi lihaksia isommiksi, koska silloin perseesi myös kasvaa.
Isot lihakset polttaa enemmän kuten ison auton iso moottori, mutta jos se muuttori on perseessäsi, niin et pääse sitä pienentämään.
Isoa autoa ajamalla sen moottori ei pienene.
Nyt kaikki pirkot taas ajatus kauniiseen käteen.
BEEFCAKE ja naisten kyykky
40
1425
Vastaukset
- selittää...
Sama mitä niille sanoo ja mitä faktoja laittaa pöytään, ne on omasta mielestään aina oikeassa.
- spiraalimainen
naisen logiikka ja piparkakkuaivot.
- KylmäNainen
Jos lihakset kasvavat, etkä lisää ruokailua, laihdut. Se rasva alkaa palaa. Tämä vaatii yleensä kyllä myös ruokavalionmuutoksen.
Ajatellaan toisin päin. Fitnessharrastajat käyvät puntilla kun dieettavat. Kasvaako heidän perseensä suunnattomaksi? Ai eikö kasva? Mitä tämä sitten tarkoittaa sen teorian kannalta, että jos nainen käy salilla, hänen perseensä on äkkiä talon kokoinen.
Kyllä meidän salilla ainakin ne tytöt, jotka reenaavat puntilla kovaa ovat yleensä melko hoikassa kunnossa.- alkuperä
Fitnessanaiset ovat valmiiksi riukuja.
Salilla käyvät normaalinaiset menevät sinne pakosta ja ison perseen takia joka on anatomisesti leveä lantio sekä iso perse. Siihen vielä lihasmassaa vaikka reiden ojentajiin niin voi vittu kun kun saatu kivasti lisää seinän siluettiin pinta-alaa. - alkuperä
alkuperä kirjoitti:
Salilla käyvät normaalinaiset menevät sinne pakosta ja ison perseen takia joka on anatomisesti leveä lantio sekä iso perse. Siihen vielä lihasmassaa vaikka reiden ojentajiin niin voi vittu kun kun saatu kivasti lisää seinän siluettiin pinta-alaa.Tarkoitin ojentajilla loitontajia.
Miehillä näkee joskus perseitä joissa lihasta on aika helvetisti ja kaikki kiinteää kuin kivi. Jos ajattelisi sen päälle vielä naisen raskakudosta(jota tulee jatkuvasta pullansyömisestä ja hedelmäaakkosista jne) niin kyllä se olisi ihan tolkuttoman isoksi muuttunut tavallisen ihmisen perse. Ja lisäksi jos olisi lantiossa leveyttä kuten naisilla tilanne on synnyttämistä silmällä pitäen niin olisi kyykkäämällä saatu koko lisättyä melkoisesti.
Eikä se rasva kulu perseestä pois jos alla on isot lihakset. Ne isot lihakset kuluttaa yhtä lailla tissejä pois.
Jotenka naiset takaisin jumppaan ja voimisteluun. Ja siiderin lipittäminen vähemmälle. - mitäs jos
alkuperä kirjoitti:
Tarkoitin ojentajilla loitontajia.
Miehillä näkee joskus perseitä joissa lihasta on aika helvetisti ja kaikki kiinteää kuin kivi. Jos ajattelisi sen päälle vielä naisen raskakudosta(jota tulee jatkuvasta pullansyömisestä ja hedelmäaakkosista jne) niin kyllä se olisi ihan tolkuttoman isoksi muuttunut tavallisen ihmisen perse. Ja lisäksi jos olisi lantiossa leveyttä kuten naisilla tilanne on synnyttämistä silmällä pitäen niin olisi kyykkäämällä saatu koko lisättyä melkoisesti.
Eikä se rasva kulu perseestä pois jos alla on isot lihakset. Ne isot lihakset kuluttaa yhtä lailla tissejä pois.
Jotenka naiset takaisin jumppaan ja voimisteluun. Ja siiderin lipittäminen vähemmälle.menisit itse sinne jumppaan ja jättäisit sen kaljan lipittämisen vähemmälle ennenkuin tulet tänne "tietäväisenä" neuvomaan :)
- juu.
mitäs jos kirjoitti:
menisit itse sinne jumppaan ja jättäisit sen kaljan lipittämisen vähemmälle ennenkuin tulet tänne "tietäväisenä" neuvomaan :)
Ne kaljamahat vasta ällöjä ovatkin.
- KylmäNainen
alkuperä kirjoitti:
Salilla käyvät normaalinaiset menevät sinne pakosta ja ison perseen takia joka on anatomisesti leveä lantio sekä iso perse. Siihen vielä lihasmassaa vaikka reiden ojentajiin niin voi vittu kun kun saatu kivasti lisää seinän siluettiin pinta-alaa.Fitness-naiset ovat normaalipainoisia, eivät riukuja. Ja he tiputtavat rasvat hyvin alas kilpakaudella.
"Salilla käyvät normaalinaiset menevät sinne pakosta ja ison perseen takia joka on anatomisesti leveä lantio sekä iso perse. Siihen vielä lihasmassaa vaikka reiden ojentajiin niin voi vittu kun kun saatu kivasti lisää seinän siluettiin pinta-alaa."
Eli siis saliharjoittelu lihottaa toisia naisia, ja toisia ei. Perustelut, kiitos!
- moni...
tavallinen nainen kyykkää niin isoilla painoilla niin tosissaan, että perslihakset kasvavat...yhden naisen olen nähnyt treenaavan tosissaan ja kyllä totuus vaan on, että hällä pakarat kadehdittavan timmissä kunnossa...
- ...
Lähinnä koominen oli tuon "alkuperän" selostus.
mä oikeastaan tän jo tiesin että pelkkää itkua ja valitustahan tosta tulee.
Toisaalta oli siellä yksi postaus missä joku nainen(?) puhui jotain siitä miten oudolla tavalla ihmiset ottaa neuvoja vastaan. Joten ainakin yksi nainen joka osasi ottaa sen neuvona eikä valituksena niin kuin loput teki.
voi olla paljon ihmisiä jotka ovat lukeneet mutta eivät ole mitään kirjoittaneet joille tosta oli hyötyä joten jos edes pari oppi jotain niin oon onnistunu tehtävässäni. :)- Mies1985
Iso perse tulee läskistä eikä lihaksesta. Katsokaa jotain edistyneitä miesbodareita ovatko heidän perseensä valtavat,tai naisbodareita. Naiselle ei muutenkaan sitä lihasta tule kuin pikkuisen kerrallaan ja pitkien aikojen kuluessa.
Aivan kuten iso vyötärö ei tule kyykystä tai vetämällä maasta vaan läskistä. Ainakin normaalisti.
"Isot lihakset polttaa enemmän kuten ison auton iso moottori, mutta jos se muuttori on perseessäsi, niin et pääse sitä pienentämään."
Siis naisten pitäisi kehittää vain jotain lihaksia jotta laihtuisivat oikein...- miks ei tule pippeliä
mikshän naisilla on erilaiset hormonit?
Jos et tähän päivään mennessä ole kuullut naisen ja miehen erilaisesta hormonitoiminnasta ja sen vaikutuksista, sitä on turha alkaa tässä luennoimaankaan. Typeryytensä voi tuoda esiin monella tapaa, eikö?
Miks kenenkään pitäis olla minkään näköinen siksi, että sä olet jotain mieltä siitä? Ei mikskään.
On varmaan sulla vaikee elää, kun et voi päättää miten ja millaisena muut elää. - alkuperä
Ai niin, sä et lue täällä vaan vain kirjoittelet.
- älä ole ylimielinen
mitä se sun pallejas kutittaa, vaikka kyykkäisin itselleni kolme kertaa vielä isomman perseen.
Jotenkin on aika ärsyttävä tuo beeffin ylimielinen, ylhäältpäin tuleva tyyli, jossa hän "neuvoo ja opastaa" ikäänkuin ei ihmiset ajattele itse ja elä itse omaa elämäänsä. Mikä tarve hänellä on päteä muiden perseiden kanssa?
Beeffi hankkii sen oman elämän ja antaa toisten elää rauhassa kuule tasan just niin isojen ja pienien perseiden kanssa kuin löytyy.
Aletaampas tytöt neuvomaan itse beeffiä miten tää elämä pitää elää ja miten se vois alkaa miellyttää meitä enemmän! Tehdääs täst oikein kampanja, asetutaan sen yläpuolelle ja opastetaan kuin pikkukersaa, sen omalla tyylillä. Syötetään sille näitä ihania neuvoja kun sen iin rakastaa niitä..Ihmiset tosiaan ajattelee yhtään mitään..
Mut jooh kyl meitti on tässä elämän varrella ainakin yhden asian naisista oppinut, älä ikinä koita auttaa niitä jos se auttaminen tulee mitenkään kriittisestä näkökulmasta.
Nää viimeiset kirjoitukset tässä ovat vain muistuttaneet uudelleen siitä.
Ehkä tosiaan tyydyn vain katsomaan vierestä ja nauramaan itsekseni kun ihmiset tekee asioita väärin vaikka voisivat pienellä opastuksella selvitä helpommin asioista. Kerta apu ei kelpaa niin eikai sitä pidä sitten tyrkyttää.- auta pyydettäessä
beefcake kirjoitti:
Ihmiset tosiaan ajattelee yhtään mitään..
Mut jooh kyl meitti on tässä elämän varrella ainakin yhden asian naisista oppinut, älä ikinä koita auttaa niitä jos se auttaminen tulee mitenkään kriittisestä näkökulmasta.
Nää viimeiset kirjoitukset tässä ovat vain muistuttaneet uudelleen siitä.
Ehkä tosiaan tyydyn vain katsomaan vierestä ja nauramaan itsekseni kun ihmiset tekee asioita väärin vaikka voisivat pienellä opastuksella selvitä helpommin asioista. Kerta apu ei kelpaa niin eikai sitä pidä sitten tyrkyttää.sä teeet ittestäs tärkeempää ku ootkaan. Jos haluat auttaa, auta silloin kun kysytään ja aidosti tarvitaan tai mene sellaseen paikkaan, missä neuvot on tervetulleita. *Nyt tuo on vain sellasta pätemisen ja ylhäältäpäin tulevaa luennoimisen makua ilman tarvetta. Kohteena aikuiset ihmiset, sustako siis aivan okei?
Olet oikeessa siinä, että sit kun kysytään, auta, muuten ei kannate alkaa sekaantuun toisten elämään. Ei sunkaan elämääs varmaan tarvita neuvojia, jos et niitä koe tarvivas. auta pyydettäessä kirjoitti:
sä teeet ittestäs tärkeempää ku ootkaan. Jos haluat auttaa, auta silloin kun kysytään ja aidosti tarvitaan tai mene sellaseen paikkaan, missä neuvot on tervetulleita. *Nyt tuo on vain sellasta pätemisen ja ylhäältäpäin tulevaa luennoimisen makua ilman tarvetta. Kohteena aikuiset ihmiset, sustako siis aivan okei?
Olet oikeessa siinä, että sit kun kysytään, auta, muuten ei kannate alkaa sekaantuun toisten elämään. Ei sunkaan elämääs varmaan tarvita neuvojia, jos et niitä koe tarvivas.mä olen aina yrittäny elää niin että jos näen jonkun ihmisen tekevät asian väärin niin pyrin auttamaa. Itse ainakin haluan ihmisten auttavan mua jos teen asiat väärin. Tietenkin suomalainen kulttuuri näköjään on sellainen että me jääräpäät ei oteta ikinä muilta neuvoja vastaan vaan tehdään itsepäisesti kaikki vaikka se olisikin päin vittua se homma.
Olisko sun mielestä siis parempi tehdä näin:
Näet ihmisen ajavan autolla rotkolta alas niin jäät vain katsomaan vierestä kun se ihminen ajaa sen autonsa sinne rotkoon, vai menetkö väliin huutamaan että nyt teet virheen älä tee noin?
Ei tietenkään ole verrattavissa oleva vertailukohde, mutta idea pysyy samana. Autatko ihmistä jos tiedät hänen tekevän väärin vai annat hänen tehdä edelleen asian väärin vaikka voisit pienellä neuvolla auttaa tätä ihmistä.
Itse kun aloittelin tuolla salilla käyntiä niin otin innolla kaikki vinkit vastaan mitä ne vanhemmat ihmiset antoivat. Tyyliin miten pitää tangosta oikein kiinni tai monta sarjaa teet kun haluat mitäkin asiaa kehittää.
Vai onko se tosiaan niin että ihmiset on niin helvetin ylpeitä etteivät he kestä sitä tietoa että itse tekee jonkun väärin ja joku toinen neuvoo heitä?- salilla paljon käynyt
beefcake kirjoitti:
mä olen aina yrittäny elää niin että jos näen jonkun ihmisen tekevät asian väärin niin pyrin auttamaa. Itse ainakin haluan ihmisten auttavan mua jos teen asiat väärin. Tietenkin suomalainen kulttuuri näköjään on sellainen että me jääräpäät ei oteta ikinä muilta neuvoja vastaan vaan tehdään itsepäisesti kaikki vaikka se olisikin päin vittua se homma.
Näet ihmisen ajavan autolla rotkolta alas niin jäät vain katsomaan vierestä kun se ihminen ajaa sen autonsa sinne rotkoon, vai menetkö väliin huutamaan että nyt teet virheen älä tee noin?
Ei tietenkään ole verrattavissa oleva vertailukohde, mutta idea pysyy samana. Autatko ihmistä jos tiedät hänen tekevän väärin vai annat hänen tehdä edelleen asian väärin vaikka voisit pienellä neuvolla auttaa tätä ihmistä.
Itse kun aloittelin tuolla salilla käyntiä niin otin innolla kaikki vinkit vastaan mitä ne vanhemmat ihmiset antoivat. Tyyliin miten pitää tangosta oikein kiinni tai monta sarjaa teet kun haluat mitäkin asiaa kehittää.
Vai onko se tosiaan niin että ihmiset on niin helvetin ylpeitä etteivät he kestä sitä tietoa että itse tekee jonkun väärin ja joku toinen neuvoo heitä?Tuossa ajatuksessa on ripaus hienoa, mutta se ei välttämättä toimi.
Ihmisissä näes on niitä jotka haluavat esittää tietävämpää mitä ovatkaan ja jakelevat neuvoja toisille.
On ihan ihmistyyppi jolle oppilaana olo on hankalaa vaan täytyy heti esittää mestaria.
Näitä kun kuuntelee voi tehdä omalle treenaamiselle hallaa.
Kannattaa ensi vähän katsella ja kuunnella ennen kuin uskoo kaiken.
Siksi saleilla kannattaa neuvoja saadakseen kääntyä henkilökunnan puoleen ellei ole luotettavaa näyttöä neuvojasta.
Varsinkin naisia on kärkkäästi neuvomassa nämä aloittelijat tai aivan virheellisesti liikkeitä tekevät urpot.
Jos uskot jokaista vastaantulijaa huonosti käy... salilla paljon käynyt kirjoitti:
Tuossa ajatuksessa on ripaus hienoa, mutta se ei välttämättä toimi.
Ihmisissä näes on niitä jotka haluavat esittää tietävämpää mitä ovatkaan ja jakelevat neuvoja toisille.
On ihan ihmistyyppi jolle oppilaana olo on hankalaa vaan täytyy heti esittää mestaria.
Näitä kun kuuntelee voi tehdä omalle treenaamiselle hallaa.
Kannattaa ensi vähän katsella ja kuunnella ennen kuin uskoo kaiken.
Siksi saleilla kannattaa neuvoja saadakseen kääntyä henkilökunnan puoleen ellei ole luotettavaa näyttöä neuvojasta.
Varsinkin naisia on kärkkäästi neuvomassa nämä aloittelijat tai aivan virheellisesti liikkeitä tekevät urpot.
Jos uskot jokaista vastaantulijaa huonosti käy...Juuri tänään salilla näin kun nainen teki yhdessä laitteessa liikettä ja siihen meni sitten yksi mies sanomaan, että laita noi kädet toiseen kohtaan niin se ottaa tehokkaammin ja vaihda vähän painojen määriä niin kyllä se nainen otti ne vinkit vastaan ilman tätä huutamista ja valittamista mitä jotkut ovat täällä tehneet.
Eihän sun tarvii niitä neuvoja ikinä alkaa toteuttamaan vaan voit tehdä ihan niin kuin sua itseäs huvittaa. Mutta kannattaa ne vinkit aina kuitenkin kuunnella varsinkin jos et itse ole esim. liikunta-alan ammattilainen joka tietää kaiken kaikesta. Sitten voit pohtia haluatko tehdä asiat omalla tavalla vai sillä mitä se toinen neuvoi.
Eihän mun tarkoitus edes alkujaansa ollut se, että jokainen nainen alkaa muuttamaan harjoitteluaan. Vaan pelkästään ne jotka ovat juuri aloittaneet ja jotka eivät pakosti tiedä vielä täysin mitä.- väärä lähestymisesi
beefcake kirjoitti:
Juuri tänään salilla näin kun nainen teki yhdessä laitteessa liikettä ja siihen meni sitten yksi mies sanomaan, että laita noi kädet toiseen kohtaan niin se ottaa tehokkaammin ja vaihda vähän painojen määriä niin kyllä se nainen otti ne vinkit vastaan ilman tätä huutamista ja valittamista mitä jotkut ovat täällä tehneet.
Eihän sun tarvii niitä neuvoja ikinä alkaa toteuttamaan vaan voit tehdä ihan niin kuin sua itseäs huvittaa. Mutta kannattaa ne vinkit aina kuitenkin kuunnella varsinkin jos et itse ole esim. liikunta-alan ammattilainen joka tietää kaiken kaikesta. Sitten voit pohtia haluatko tehdä asiat omalla tavalla vai sillä mitä se toinen neuvoi.
Eihän mun tarkoitus edes alkujaansa ollut se, että jokainen nainen alkaa muuttamaan harjoitteluaan. Vaan pelkästään ne jotka ovat juuri aloittaneet ja jotka eivät pakosti tiedä vielä täysin mitä.Voin kertoa omaa kokemusta.
Olin aloittanut treenaamisen, ohjelman minulle teki huippu bodari ja opasti salin välineisiin.
Liikkeitteni puhtautta ja oikeaoppista suorittamista kehuivat salilla käyneet ammatti bodarit. Mutta silti joku sali urpo, pätemis haluinen mies halusi tulla tytölle vähän neuvomaan.
Ärsytti ja ohitin. tämä ammatti ihminen minulla sanoi, että ei kannata todellkaan kuunnella näitä miehiä jotka tulevat neuvomaan. Heidän asenteessa pielessä ja tietotaidot juuri eivät perustu muuhun kuin vähäiseen kokemukseen. väärä lähestymisesi kirjoitti:
Voin kertoa omaa kokemusta.
Olin aloittanut treenaamisen, ohjelman minulle teki huippu bodari ja opasti salin välineisiin.
Liikkeitteni puhtautta ja oikeaoppista suorittamista kehuivat salilla käyneet ammatti bodarit. Mutta silti joku sali urpo, pätemis haluinen mies halusi tulla tytölle vähän neuvomaan.
Ärsytti ja ohitin. tämä ammatti ihminen minulla sanoi, että ei kannata todellkaan kuunnella näitä miehiä jotka tulevat neuvomaan. Heidän asenteessa pielessä ja tietotaidot juuri eivät perustu muuhun kuin vähäiseen kokemukseen.Ootko varma että jokaiselle ihmisille on joku huippu ammattilainen tullu neuvomaan mitä ja miten tehdä? Kyllähän yleensä ne ohjaajat alkuun antaa perus neuvot, mutta ei niitä varmasti aina muisteta ja silloin on hyvä että joku tulee neuvomaa jos olet tekemässä liikkeen väärin.
Tietenkin sun pitää vähän katsoa millainen kaveri tulee neuvomaa, jos siihen tulee joku kaljamahainen, elopainoa 120kg vaikka pituutta vain 175cm niin varmasti voit hetken miettiä, että onko tolla kaverilla pakosti tietoa asiasta (pahoittelen stereotypiasta). Mutta jos siihen viereen tulee selvästi treenannut kaveri neuvomaan niin voit ainakin olettaa ettei se tyyppi ihan täyttä paskaa puhu. :)
Mutta nyt I rest my case.- ,.,.,.
beefcake kirjoitti:
mä olen aina yrittäny elää niin että jos näen jonkun ihmisen tekevät asian väärin niin pyrin auttamaa. Itse ainakin haluan ihmisten auttavan mua jos teen asiat väärin. Tietenkin suomalainen kulttuuri näköjään on sellainen että me jääräpäät ei oteta ikinä muilta neuvoja vastaan vaan tehdään itsepäisesti kaikki vaikka se olisikin päin vittua se homma.
Vai onko se tosiaan niin että ihmiset on niin helvetin ylpeitä etteivät he kestä sitä tietoa että itse tekee jonkun väärin ja joku toinen neuvoo heitä?Ihmisiltä voi aina kysyä haluavatko tai tarvitsetko he apua. Tai sitten voi lähestyä jotenkin epäsuorasti asiaa. Suora neuvominen voi monista tuntua tungettelevalta, jopa loukkaavalta. Monet ovat myös ihan terveellä tavalla kriittisiä sekä neuvojen että neuvojien suhteen.
- edellinen
beefcake kirjoitti:
Ootko varma että jokaiselle ihmisille on joku huippu ammattilainen tullu neuvomaan mitä ja miten tehdä? Kyllähän yleensä ne ohjaajat alkuun antaa perus neuvot, mutta ei niitä varmasti aina muisteta ja silloin on hyvä että joku tulee neuvomaa jos olet tekemässä liikkeen väärin.
Tietenkin sun pitää vähän katsoa millainen kaveri tulee neuvomaa, jos siihen tulee joku kaljamahainen, elopainoa 120kg vaikka pituutta vain 175cm niin varmasti voit hetken miettiä, että onko tolla kaverilla pakosti tietoa asiasta (pahoittelen stereotypiasta). Mutta jos siihen viereen tulee selvästi treenannut kaveri neuvomaan niin voit ainakin olettaa ettei se tyyppi ihan täyttä paskaa puhu. :)
Mutta nyt I rest my case.Varsinkin aloittelijan kannattaa hioukan katsoa kehen uskoo...
Nykyään saleilla saa ohjausta melkein kaikkialla.
Tuossa neuvomis asiassa vielä tosiaankin kannattaa katsoa miltä tyyppi itse näyttää :)
Tosin on niitä vanhempia ennen muinoin treenanneita jotka omasta lihavuudesta huolimatta tietäisivät miten treenata...
Mutta niasten ja miesten treenamisessa aloittelijan kannattaa mieluummin ottaa vinkkejä siltä timmilta paljon treenanneelta salilla olevalta NAISELTA.
Miehen ja naisen fysiikka kun on hieman erinlainen.
- kyykkää.
en tee mittään ja hyvä on.
- miehet5432211
Jeps, ihan hyvä neuvo se oli, ittekin tiiän, kun oon entinen urheilija, saattaapi olla vaan niin, että beefcake on niin paljon antanut ymmärtää muitakin neuvoja ja aika hyödytöntä valitusta, että on leimaantunut aikalailla. No, sittenhän ne kaikki tietty, jotka yhtään enempää palstaa lukee, niin hyökkää sen kimppuun, kun ne ajattelee, että tää on taas ton nörtin joku tapa saada tästä valitusvirsi miten punttisalilla käyvät naiset syrjii sitä: koska onhan tuolla liikuntapalstojakin... Että ikäänkuin vaan kiero tapa alottaa, vaikka bc monesti yrittää olla ihan fiksukin...
Että näin. Sitäpaitsi jos olet seurannut yhtään tuota miesten logiikkapalstaa, niin se on aivan sama, jos palstojen perusteella tässä päätelmiä tehdään, niin kyllä miehet vielä idiotismissa voittaa. Muussa ne ei sitten kyllä voitakaan.
Että ihan turhaa taas tää "kuin naisten palstalla vaan voi. " paska, on ihan turhaa miesten näillä täällä esiintyvillä kommenteilla yrittää nostaa itsetuntoaan naisten kustannuksella. Kyllä meillä vielä varaa hölmöillä on!- puoskari Love
Hieman ihmetyttää, miksi tuo pihvikakku kirjoittaa naisten takapuolista naisten logiikka osastolle.
Luen nyt ekaa kertaa kyseistä osastoa, enkä oikein tiedä noita kuvioita.
Mitä yhteistä on takapuolella ja logiikalla? Etenkään toisten takapuolilla? Miksi hän tressaa itseään muitten takapuolien koosta?
Itse olen mies, eikä minua toisten takapuolet ahdista yhtään. Mulla kyllä itsellä on liian läski takapuoli, mutta ihmisten joukossa kulkiessani ajattelen, ettei sen pitäisi haitata muita, ainakaan hajun puolesta. - juupa juu
puoskari Love kirjoitti:
Hieman ihmetyttää, miksi tuo pihvikakku kirjoittaa naisten takapuolista naisten logiikka osastolle.
Mitä yhteistä on takapuolella ja logiikalla? Etenkään toisten takapuolilla? Miksi hän tressaa itseään muitten takapuolien koosta?
Itse olen mies, eikä minua toisten takapuolet ahdista yhtään. Mulla kyllä itsellä on liian läski takapuoli, mutta ihmisten joukossa kulkiessani ajattelen, ettei sen pitäisi haitata muita, ainakaan hajun puolesta.Et tajua mikä logiikka on siinä, että nainen yrittää väkisin laihtua treenaamalla maximus gluteusta isommaksi?
Äläpäs ole noin nokkela heti alkumetreillä kun tänne tulet. puoskari Love kirjoitti:
Itse olen mies, eikä minua toisten takapuolet ahdista yhtään. Mulla kyllä itsellä on liian läski takapuoli, mutta ihmisten joukossa kulkiessani ajattelen, ettei sen pitäisi haitata muita, ainakaan hajun puolesta.Mä en ole täällä aloittanut puhumaan kenenkään perseen koosta. Koitin vain neuvoa niitä naisia jotka käyvät salilla ja jotka haluisivat ehkä tehokkaammin sekä nopeammin laihtua.
No mut kai tää on tätä hienoa naisten logiikkaa miten se kaikki paska käännetään mun niskoille valehtelemalla ja vääristelemällä asioita. :)- puoskari Love
beefcake kirjoitti:
Mä en ole täällä aloittanut puhumaan kenenkään perseen koosta. Koitin vain neuvoa niitä naisia jotka käyvät salilla ja jotka haluisivat ehkä tehokkaammin sekä nopeammin laihtua.
No mut kai tää on tätä hienoa naisten logiikkaa miten se kaikki paska käännetään mun niskoille valehtelemalla ja vääristelemällä asioita. :)Luin ensin tämän aloituksen ja myöhemmin pihvikakun tekemän aloituksen.
Joo sorry, luulin että nim. "alkuperä" on pihvikakku. Se olikin joku muu toisten ahtereista huolestunut herrasmies,,,maailmanhistorian syvimpään talouden aikaan joku on vielä kiinnostunut tuntemattomien ihmisten läskeistä, mutta eiköhän tuo tuleva maailman kriisi laihduta meidät kaikki seuraavan 30 vuoden kuluessa.
Joo, sorry pihvikakku, se oli mun erehdys, ei nuo sun vinkkis huonoja olleet, 20-50 liikakilon laihdutus melkein jo vaatisi lääkärin ohjeet.
Mulla on 14 kiloa liikaa läskiä/nestettä.
Laskin ihannepainokseni painoindeksin keskiarvon, siis alipainon ja lievän ylipainon keskiarvo.
Olen lievästi ylipainoinen. Ajattelin ensin hiljalleen laihduttaa vaikka 5-7 kiloa ja sitten vasta aloittaa urheilun, ihan sen takia että kehosta lähtisi ensin kuona-aineita pois, muuten vois tulla aivohalvaus tai heartslaagi, niinkin voi muuten käydä. Mun peppu saa olla vaikka kuinka läskinen, jos vain henki säilyy. - sama kuin jossain
beefcake kirjoitti:
Mä en ole täällä aloittanut puhumaan kenenkään perseen koosta. Koitin vain neuvoa niitä naisia jotka käyvät salilla ja jotka haluisivat ehkä tehokkaammin sekä nopeammin laihtua.
No mut kai tää on tätä hienoa naisten logiikkaa miten se kaikki paska käännetään mun niskoille valehtelemalla ja vääristelemällä asioita. :)Niin, tuollahan olin jo sanonut, ettei kyse taaskaan ole naisten logiikasta ja että miesten logiikan perusteella on aivan turha yrittää millään tavalla nostaa omaa itsetuntoaan tyyliin "naiset on just tälläsiä". Kyllä nimittäin ne jutut johtaa edelleen idiootit-tilastoa huomattavissa määrin.
Mut saithan sä tietty sen taas väännnettyä, hienoa.
Joo, neuvohan siis on totta osittain. Puntteja voi nostaa siis kyllä liian suurina ja silloin lihakset pullistuu. Mutta voi myös tehdä kiinteytystä. Isot painot, vähän toistoja = isonee, pienemmmät painot ja enemmän toistoja = kiinteytyy. Näinhän se on.
Mitä tulee sun vilpittömyyteen, niin kaikkien aikaisempien kommenttien perusteella siihen on varmaan aika vaikea uskoa, yleensä kun sä olet keskustelussa kunnostautunut vain itsesi säälimisessä. No, jos vihdoinkin olet tajunnut muuttaa ääntä kellossa, ja alkaa todella keskustella jostain, se olisi todella hienoa, mutta siihen, että sulle tulee mitään muuta uskottavuutta, menee aikaa. Siksi noi sun kommentit otetaan aina vittuiluna. Sitäpaitsi tonkin neuvon sä oisit voinut kirjoittaa palstalle, missä keskustellaan liikunnasta, mutta sä valitsit tän. Että jos näkee niin paljon vaivaa ensin, että saa huonon maineen, on varmaan turha kuvitella, että se yhden kirjoituksen perusteella poistuu. Tietty sua auttaa nää muut idiootit mitä täällä on, koska te kaikki heijastatte toisianne, halusitte tai ette.
Mutta saithan taas ja jälleen tehtyä itsestäs vain viattoman marttyyrin kaikkien paskojen ja valehtelijoiden keskuudessa. Eikä sussa ole siis mitään vikaa? Think again. sama kuin jossain kirjoitti:
Niin, tuollahan olin jo sanonut, ettei kyse taaskaan ole naisten logiikasta ja että miesten logiikan perusteella on aivan turha yrittää millään tavalla nostaa omaa itsetuntoaan tyyliin "naiset on just tälläsiä". Kyllä nimittäin ne jutut johtaa edelleen idiootit-tilastoa huomattavissa määrin.
Mut saithan sä tietty sen taas väännnettyä, hienoa.
Joo, neuvohan siis on totta osittain. Puntteja voi nostaa siis kyllä liian suurina ja silloin lihakset pullistuu. Mutta voi myös tehdä kiinteytystä. Isot painot, vähän toistoja = isonee, pienemmmät painot ja enemmän toistoja = kiinteytyy. Näinhän se on.
Mitä tulee sun vilpittömyyteen, niin kaikkien aikaisempien kommenttien perusteella siihen on varmaan aika vaikea uskoa, yleensä kun sä olet keskustelussa kunnostautunut vain itsesi säälimisessä. No, jos vihdoinkin olet tajunnut muuttaa ääntä kellossa, ja alkaa todella keskustella jostain, se olisi todella hienoa, mutta siihen, että sulle tulee mitään muuta uskottavuutta, menee aikaa. Siksi noi sun kommentit otetaan aina vittuiluna. Sitäpaitsi tonkin neuvon sä oisit voinut kirjoittaa palstalle, missä keskustellaan liikunnasta, mutta sä valitsit tän. Että jos näkee niin paljon vaivaa ensin, että saa huonon maineen, on varmaan turha kuvitella, että se yhden kirjoituksen perusteella poistuu. Tietty sua auttaa nää muut idiootit mitä täällä on, koska te kaikki heijastatte toisianne, halusitte tai ette.
Mutta saithan taas ja jälleen tehtyä itsestäs vain viattoman marttyyrin kaikkien paskojen ja valehtelijoiden keskuudessa. Eikä sussa ole siis mitään vikaa? Think again.Se oli noin vääntää kerta ne oli 90% naisia jotka tulivat huutamaan ja valittamaan siitä kuinka paska jätkä olen kun en "hyväksy" naisia sellaisina kuin ovat vaikka tarkoitus oli vain auttaa.
Jos luet sen ensimmäisen viestin uudelleen niin heti ensimmäisissä lauseissa sanon, että tarkoitus on neuvoa eikä vittuilla. Ei voida olettaa että jokainen ihminen on liikunta-alan ammattilaisia ja tietäisi 100% miten asiat pitää tehdä jotta ne tekee oikein.
Ei siitä olis ollut mitään hyötyä kirjoittaa johonki kuntosali palstalle koska 80% siellä kävijöistä on niitä jotka ovat vuosia treenanneet ja tietävät mitä tehdä. Täällä palstalla taas käy todella paljon naisia (doh) ja varmasti osa käy jopa kuntosalilla ja heille on voinut jopa olla apua tästä.
"Eikä sussa ole siis mitään vikaa?"
Minussahan nyt on enemmän vikaa kuin jenkkien edellisessä hallituksessa yhteensä, mutta tässä asiassa ei, koska tarkoitus oli vain auttaa mikä kuitenkin käännettii mua vastaa. :)
Luet sen alkuperäisen postauksen (jos auttaa niin kuvittele siihen kirjoittajan paikalle herra x) ja mieti onko sen postauksen tarkoitus auttaa vai vittuilla ihmisille.- ärsyyntynyt
beefcake kirjoitti:
Se oli noin vääntää kerta ne oli 90% naisia jotka tulivat huutamaan ja valittamaan siitä kuinka paska jätkä olen kun en "hyväksy" naisia sellaisina kuin ovat vaikka tarkoitus oli vain auttaa.
Jos luet sen ensimmäisen viestin uudelleen niin heti ensimmäisissä lauseissa sanon, että tarkoitus on neuvoa eikä vittuilla. Ei voida olettaa että jokainen ihminen on liikunta-alan ammattilaisia ja tietäisi 100% miten asiat pitää tehdä jotta ne tekee oikein.
Ei siitä olis ollut mitään hyötyä kirjoittaa johonki kuntosali palstalle koska 80% siellä kävijöistä on niitä jotka ovat vuosia treenanneet ja tietävät mitä tehdä. Täällä palstalla taas käy todella paljon naisia (doh) ja varmasti osa käy jopa kuntosalilla ja heille on voinut jopa olla apua tästä.
"Eikä sussa ole siis mitään vikaa?"
Minussahan nyt on enemmän vikaa kuin jenkkien edellisessä hallituksessa yhteensä, mutta tässä asiassa ei, koska tarkoitus oli vain auttaa mikä kuitenkin käännettii mua vastaa. :)
Luet sen alkuperäisen postauksen (jos auttaa niin kuvittele siihen kirjoittajan paikalle herra x) ja mieti onko sen postauksen tarkoitus auttaa vai vittuilla ihmisille.Siis ärsyttävintä on se, että et oikeasti tiedä tarpeeksi neuvoaksesi.
Liikunta palstalle jos menet neuvomaan sieltä saat vielä enmmän kylmää vettä niskaasi. ärsyyntynyt kirjoitti:
Siis ärsyttävintä on se, että et oikeasti tiedä tarpeeksi neuvoaksesi.
Liikunta palstalle jos menet neuvomaan sieltä saat vielä enmmän kylmää vettä niskaasi.Mä haluun myös nähdä sellaisen personal trainerin joka sanoo 50kg ylipainoiselle ihmiselle joka haluaa laihduttaa, että "joo otat tosta nyt tangon ja alat nostamaan penkistä ja sit vähän noil painoil haukkarii kasvatat josta voitkin siirtyä tekemään vatsalihaksia, kyllä sä siitä sitten laihdut kunhan teet mahdollisimman paljon näitä liikkeitä". :)
- nainen-
just kyykkäämällä,juoksemalla,ym. sen perän saa timmimmäksi ja pienemmäksi. Kun ylimääränen sementti sulaa,ja lihakset vähän vahvistuu. Hyvä perä vinkki: kävele/juokse sikana rappusia.
- piukemmaksi
peppu. Kun kyykkyä tekee kohtalaisilla painoilla ei iahn lyhyitä sarjoja saa kiinteämmän ja pystymmän pepun. sama tulos myös bodypumpissa.
Mutta jos rasvaa päällä on sellainen latinopyllyn näköinen. joka minusta kuitenkin parempi kuin roikkuva läskinen peppu.
- ensin kuntoon....
niin silloin asiat olisivat tässä maailmassa edes vähän paremmin. Taitaa olla toivoton tehtävä.
Monella miehellä on nimittäin ihan olematon takapuoli, käyvät salilla tai ei. Mistä johtuu? Toivoisin tiukkaperäisiä miehiä kehiin.
Se, että joillakin naisilla on iso perä onkin taas puhdasta evoluutiobiologiaa: Isoperäinen nainen ja perseetön mies saavat todennäköisemmin normaaliperäisen lapsen.- näinhän se menee
Jos minä lähtisin samlle linjalle tämän naisten ulkonäöstä huolestuneen kanssa voisin sanoa seuraavaa: miksi niin monet miehet pitää kroppaansa hyvänä kun ovat vain laihoja. Laiha luinen pylly ja ruipelo vartalo ovat rumia miehellä. Mikseivätmiehet treenaa pyöreää peppua itselleen ynnä isompia hartioita.
Toinen miestyyppi treenaa hauiksia mutta unohtaa muun...No mutta koska jokainen saa tehdä miten tekee asia ei minulle oikeastaan kuulu.
Jokaisella lienee oikeus treenata mitä vain, vaikka vain toista pohjetta jos mieli tekee. - Samaa kysyn.
näinhän se menee kirjoitti:
Jos minä lähtisin samlle linjalle tämän naisten ulkonäöstä huolestuneen kanssa voisin sanoa seuraavaa: miksi niin monet miehet pitää kroppaansa hyvänä kun ovat vain laihoja. Laiha luinen pylly ja ruipelo vartalo ovat rumia miehellä. Mikseivätmiehet treenaa pyöreää peppua itselleen ynnä isompia hartioita.
Toinen miestyyppi treenaa hauiksia mutta unohtaa muun...No mutta koska jokainen saa tehdä miten tekee asia ei minulle oikeastaan kuulu.
Jokaisella lienee oikeus treenata mitä vain, vaikka vain toista pohjetta jos mieli tekee.Ihmettelen samaa: Miksi näillä palstoilla miehet aina haukkuvat naisia. Naisethan voisivat hyvällä syyllä haukkua miehet ulkonäön perusteella alimpaan maanrakoon, mutteivät tee sitä.
Mikä estää miestä katsomasta peiliin ja näkemästä oman kroppansa puutteita? Onko mies jokin lapsen tasolle jäänyt olio, jota pitää ihailla ja palvoa, vaikkei mitään syytä olisi (tulee mieleen vaippaikäinen lapsi jolle äiti lepertelee: "oot ihana").
- cat_on_fire
Voisin kuitenkin sanoa, että aika harva nainen sitä takapuoltaan jaksaa pitkäjänteisesti treenata.. Mutta jos siitä saa aikaan lihasten muokkauksella pyöreän, niin se tuskin on silloin liian iso vaan hyvä takapuoli. Parempi mielestäni kuin treenaamaton lattapylly:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379