Tarttisin yhen tällaisen mutta en löydä:
- 17-25v
-Painoindeksi 19-22
-tissit vähintään c-kuppi
- Tummat pitkät hiukset
-silmien värillä ei väliä, kunhan on kaunis katse
-mielellään vähän sellaista eteläisempää verenperintöä mm kasvonpiirteissä
-akateeminen, lääkäri olisi paras, mutta muutkin käy (ei-akateemisista ei käy muuta kuin hoitsut)
-hellä
-hyvä sängyssä
-ottaa multa suihin aamuisin ennen töihin lähtöä
-ei kärsi päänsärystä iltaisin
-ei ole harrastanut seksiä ennen minua kuin max parin kolmen miehen kanssa
-uskollinen
- ei mustasukkainen
-ei kontrolloiva, päästää mut juhlimaan
-hyvä kokkaamaan
-säästeliäs, ei tuhlaa meidän rahoja hömpötyksiinsä
-tykkää siitä jos jaksan hemmotella häntä, ja palkitsee minut siitä hyvällä ruualla ja seksillä
-haluaa lapsia
-tykkää hoitaa lapsia
En löydä ihannenaistani
25
1445
Vastaukset
- =JT
Oletko muuten huomannut, ettet hae ihmistä vaan palapelinpalaa?
- Lohikäärme52
Aika hyvin menee hänellä.Jöytää pian jonkun pupun. Eikö enää ammattietikkaa ole olemassa. Ainoastaan lähihoitaja ja hoitusupupu tarjoavat palveluksiaan. En enää ymmärrä. Tai toisaalta ymmärrän.; Etelä-Suomen sair hoitoalan laitoksiin otetaan vaikka minkälaista narkkaria ja juoppoo. Pitää olla kova hoitajapula, kun kaikki kelpaa!!!
- ihan yksinkertaista
Olethan tosi rikas tai
- 25v-40v
-painoindeksi normaali, olet pitkä, lihaksikas ja harteikas
- ei tissejä
- tummat hiukset
-silmien värillä ei väliä, kunhan on kaunis katse
-mielellään vähän sellaista eteläisempää verenperintöä mm kasvonpiirteissä
-akateeminen, lääkäri olisi paras, mutta muutkin käy (ei-akateemisista ei käy mitkään)
-hellä
-hyvä sängyssä
- cunnilingus kiinostaa aina
- et kärsi päänsärystä koskaan
- et ole harrastanut seksiä ennen häntä kuin max yhden tai kahden naisen kanssa, mielellään ei kenenkään, silti halitset kaiken seksiin liittyvän loistokkaasti
- uskollisuus ei ole niin tärkeää (naisesi pitää seksistä, joten ei hän sinuun rajoitu)
- ei mustasukkainen
-et ole kontrolloiva, päästät hänet juhlimaan
-hyvä kokkaamaan
-säästeliäs, et tuhlaa teidän rahoja ts. unohda hömpötyksesi eli se oma juhliminen
-tykkäät siitä, että hän jaksaa hemmotella sinua jollain tylsällä tavalla, ja palkitset hänet siitä hyvällä ruualla ja seksillä
-haluat lapsia ja hoidat ne- Lohikäärme52
Olet samoilla linjoilla kanssani. Tätä vois vallan kehitellä vielä. En jatka kumminkaan enempää; edellä oli jo lohikäärmeen kommentteja! ( Vai jälessä...)
- FrozenCorpse
Eipä hyvin mee. Itse oot tosi pohjakamaa.
- tuollaisia.
Syy siihen, mikset heitä löydä on se, että
he pysyvät helkkarin kaukana kaltaisistasi (neitimäisistä) miehistä. - hoitsupupu
Oon kaikkea tuota, paitsi oon 26v. Ja kasvonpiirteissä on suvun kautta vähän bulgarialaista verta, kai se käy? Kiva tietää, että oon jonkun ihannenainen
- vittuuntunut mies
Vielä paljon pahempia listoja naiset laittavat joka puolelle nettiä, vaatien miehiltä mitä omituisimpia juttuja. Eikä kukaan nainen silloin ihmettele, että millä oikeudella nainen vaatii miehiltä sellaisia juttuja.
Onko niin, että miehet eivät saa esittää edes toiveita naisia kohtaan, mutta naisilla on täysi oikeus esittää VAATIMUKSIA miehiä kohtaan?- ...
naisilla ei ole mitään itsekritiikkiä, heti ollaan pää märkänä huutamassa jos joku mies vaatiikin naisilta yhtä paljon kuin naiset miehiltä.
- Lohikäärme52
Missäs niitä, no olkoon? Saattaapi olla. Mutta (sinä vittuuntunu mies) ei kai tuo oo nyt ees tottakaan. Kyllä minä uskon, että normaaleja arvoja on miehilla sekä naisilla. Ihan nuorillakin ( tarkoitan 17v--ja ). Minkä ikäinen itse lienet, mut oikeessahan sinä tavallaan olet. Hirveesti vaaditaan nykyisin toiselta osapuolelta. Johtuu paljolti tommosita paskalehdista, kuten esim Cloria (saattaa olla väärin kirjoitettu). Naisen ja miehen pitää yhdessä opetella ne hienosäädöt ja sexin salaisuudet, jotka on molemmille sopivia. Toista loukkamatta ja toiselta vaatimatta mitään sellaista, josta toinen ahdistuu. Kumminkin naisen ja miehen rakkaudessa on mahdollisuus toteuttaa uusi maailma, ja MOLEMMILLE.
- Lohikäärme52
... kirjoitti:
naisilla ei ole mitään itsekritiikkiä, heti ollaan pää märkänä huutamassa jos joku mies vaatiikin naisilta yhtä paljon kuin naiset miehiltä.
Katso edelliselle vittuuntuneelle miehelle vastus. Kyllä minä nyt t ä s s ä asiassa
käännyn sinunkin puolelle. Ethän sinäkään allekirjoita tän yhden kaveri toivomuslistaa!?
- aika siistiä...
Kerro sit heti jos löydät jostain 17-25 vuotiaan lääkärin.
- voi kai olla
just 25-vuotiaita, jos ovat ennätysajassa valmistuneet tai ehkä jopa valmistuneet lukiosta vähän tavallista nuorempana. Mutta kylla kai sellaista pitäisi suurennuslasilla etsiä...
- bululu
17-vuotiaan(?) pitäisi jo olla akateeminen... ?
Sitten tämä että "ei tuhlaa rahojaan hömppötyksiinsä, mutta päästää minut juhlimaan". Mites tämä on mahdollista?
"ottaa minulta suihin aamulla ennen töhin lähtöä", tämäkö on käsityksesi seksin harrastamisesta? Mites itse osallistut seksuaaliseen kanssakäymiseen muuta kuin tarjoamalla sukuelimesi imettäväksi?- Lohikäärme52
Lue minun kommenttini (Lohikäärme). Ollaanko samoilla linjoilla? Syvältä on! Mut eihän se oo onneks meidän ongelma.
- Meryl90
Mä olen puoliksi turkkilainen ja ammatiltani lähihoitaja. Olen hyvä laittaan ruokaa ja laitan sitä paljon, pidän myös lapsista ja haluaisin niitä monta. Oon aika hoikka ja mulla on pitkät hiukset (niissä on kyllä nyt blondeja raitoja). Mitä sä itse teet työksesi? Mistä päin oot?
- Lohikäärme52
Sinökö halusit sen suihinoton mustan vyön? Jos olisit edes puoliks suomalainenm et tyrkyttäytyis...
- suomimies sivustalta
Lohikäärme52 kirjoitti:
Sinökö halusit sen suihinoton mustan vyön? Jos olisit edes puoliks suomalainenm et tyrkyttäytyis...
naisen ottaisin kuin suomalaisen. Oletko lohikäärme joku rasisti vai?
- Lohikäärme52
suomimies sivustalta kirjoitti:
En todellakaan ole, Seurasitko edes sitä keskustelua, kun mulle tällasen heitit? Enköhän ollu´t pelkästään SUOMIMIESTEN puolella.
- Lohikäärme52
suomimies sivustalta kirjoitti:
En todellakaan ole, Seurasitko edes sitä keskustelua, kun mulle tällasen heitit? Enköhän ollut pelkästään SUOMIMIESTEN puolella.
Luepas läpi ne jutut, ja kirjoittele sitten mulle, OK?
- ihannenaisesi
on pumpattava barbara.
- Lohikäärme52
Kuulehan Tepi. Näin vähän vanhempana naisena ( kypsempänä) voisin nyt sanoa, että olet tosi kranttu. Saat oll kyllä pitkään poikamiehenä. vapaan, mennä... Kyllä päänsärky tulis sun kanssa aika pian. Olet liian vaativa. Mitä sinä annat? Vai otatko vaan? Luultavasti olet vielä pihi. halauat hyväpalkkaisen naisen. Nytpä mä keksin. Venäjällä oils akateemisia naisia, jotka ois kilvan tulemassa ottaa sulta suihin. Mutta annatko siitä suihinoton mustan vyön? Annatko puolet omaisuudestasi ja valtakunnastasi?
- Kringlekoff
Mä nimittäin tiedän yhden tälläisen. Ainoa mikä ei taida mennä kohdilleen on ikä, taitaa olla muutaman vuoden vanhempi - ei todellakaan siis ikäloppu... mutta siis selkeä laatumimmi. Ja nimenomaan lääkäri. Noista sänky yms. meiningeistä en tietenkään tiedä mitään mutta arvatenkin ne on kunnossa.
- kellä hyvät hermot?
Sen aikaa ku sä biletät, sen pitää hoitaa lapsia. Mitenhän usein aattelit tota harrastaa? Ja etkö ite meinaa sit antaa sille oraalista seksiä, jos ite sellasta vaadit ni kyllä sunki tulee sitä sille antaa!! :)
- nimim4387
Et oo vittu tosissas. Siis ihan oikeesti luulet löytäväs tollasen? Tai siis, että ylipäätänsä teet tollasta listaa ihmisestä. Ihmiset tulee ihan oikeesti pakettina, ja siinä paketissa tulee hyvät ja huonot puolet. Ensimmäisiä kannattaa arvostaa ja jälkimmäisten kanssa pitää oppia tuleen toimeen. Siinä on fantasian ja todellisuuden ero.
Noin äkkiseltään vaikutat todella joustamattomalta tyypiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780