No, tuli innostuttua osallistua muutamaan pyöräilytapahtumaan viime kesänä ja nyt kaipaisin neuvoa, tarvitaanko pyöräilylisenssiä jos osallistutaan kilpailuihin.
Ilmeisesti vaaditaan?
Lisenssi sisältää urheiluvakuutuksen?
Tarkoittaako tämä etten saa osallistua pariin massatapahtumaan kesällä jos lisenssiä ei ole?
Noissa tapahtumissa on erikseen kilpailuluokat ja kuntoluokat, kuntoluokissa ajanotto joskus jää pois. Tekisi mieli osallistua kilpailuluokkaan kun viime kesänä olin kuntoluokassa.
Firmalla oma "urheilukerho" jonka nimeä saa käyttää. Olen sen kautta myös vakuutettu.
Pyöräilylisenssi?
4
714
Vastaukset
- mutta mutta
Onhan sinulla varmasti riittävän kallis pyörä, etkä ole ostanut markettipyörää. Markettipyörä ei kestä.
Voisin tähän laittaa linkkejä eri pyöräliikkeiden sivuille joista näkyisi muutamia riittävän hintaisia pyöriä. Tiedäthän että lisenssiä tärkeämpi on pyöräsi hinta.
Kannatta myös miettiä kumpi on parempi: levyjarrut vaiko vannejarrut...mitäs sinä muuten kysyitkään?
P.S Biltemasta älä osta mitään, on liian halpaa. - massatapahtumat
on asia erikseen vaikka niissä on ns. kilpaluokat. Jos haluat harrastaa kilpapyöräilyä niin sitten sinun pitää liittyä seuraan ja sitäkautta saat lunastaa kilpailulisenssin.
Harjoittele ensin ja aja niitä massapyöräilyjä, kun tuntuu että pysyt siellä kärjen vauhdissa, niin sitten voitkin siirtyä kilpapyöräilyyn, siellä ei sillä vauhdilla vielä pysytä kun häntäporukoissa, mutta jostaihan pitää aina aloittaa.- " massatapahtumiin "
ei kaivata lisenssiä ! Esim Tour De Helsinki, Pirkan Pyöräily jne... Ainoastaan Suomen Pyöräilyunionin alaisiin kilpailuihin vaaditaan lisenssi. Seurojen viikkokilpailut ja aluecupitkaan ei tarvi lisenssiä.
- aloittaja
" massatapahtumiin " kirjoitti:
ei kaivata lisenssiä ! Esim Tour De Helsinki, Pirkan Pyöräily jne... Ainoastaan Suomen Pyöräilyunionin alaisiin kilpailuihin vaaditaan lisenssi. Seurojen viikkokilpailut ja aluecupitkaan ei tarvi lisenssiä.
Hyvä kun joku tiesi. Tarkoituksena onkin ylläpitää kuntoa ja osallistua joihinkin "massatapahtumiin" kesän aikana. Tavoitteita tulee olla, muuten ei hetken päästä ei huvita ja homma menee pipariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349