Olen nainen. Minulla on enemmän miespuolisia ystäviä, kuin naispuolisia ystäviä. Puhun miespuoliseille ystävilleni kaikki huoleni ja enemmän puhumme syvällisiä. Naispuoliseille ystäville en voi kertoa huoliani enkä pajon muutakaan yleensä puhumme vain meikeistä,vaatteista, Muutenkin minusta on aina tuntunut vaikealta ystävystyä toisten naisten kanssa ystävystyn miesten kanssa helpommin en tiedä mistä tämä johtuu. Yleensä en tahdo löytää sanoja,kun puhun toisille naisille,mutta miehille puhuessa löydän helposti sanottavaa ja aika usein löytyy yhteinen sävel.
miehet luotettavampia ystäviä naiselle
5
264
Vastaukset
- persona-non-grata
Pahoittelen, että sinulla kuitenkin sattumoisin tuonkaltaiset naispuoliset kaverit, jotka eivät älylliseen keskusteluun kykene.
- tässä.....
Oletko kasvanut siskojen vai veljien parissa? Itse olen kantapään kautta oppinut, että miehet eivät juorua, eivät petä ystäviään edes vaikean tilanteen edessä. Miehet ovat reiluja kavereita. Naiset juoruavat, ja tilaisuuden tullen pettävät luottamuksen...
- uhkaavasti
hyvä-paha -akselille. Miehetkö eivät koskaan juorua, eivätkä petä kenenkään luottamusta, paitsi tyttöystävänsä ja oman vaimonsa, ehkäpä? Naisissako ei rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä löydy?
- Samoin!!!!
Täällä samoin!
olla syynä sama, mitä itsessänikin olen huomannut. Miehelle puhuessa ei tarvitse niin paljon itsekritiikkiä, tulee hyväksytyksi helpommin. Nainen kaverina on usein kovasti kriittinen kaikesta maan ja taivaan välillä, niin sanomisten, tekemisten kuin jopa ulkoisten seikkojen suhteen.
Ihan kuin olisi koko ajan kilpailu päällä, kuka on älykkäin, kaunein ja tyylikkäin. Miesten kanssa voi olla rennosti:)
Mutta on mulla naispuolisia hyviä kavereita, joiden kanssa voi olla rennosti. Mutta niitä on monessa elämäntilanteessa olut vähemmän kuin mieskavereita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230