Työpaikallani on mies ja nainen jotka ovat ns. "hyvinkin läheisissä" väleissä. Asia ärsyttää muita koska heidän aikansa menee aivan muuhun kuin työntekoon. Molemmat varattuja tahoillaan. Miten ilmoittaa heille asiallisesti että hoitaisivat "asiansa" vapaa-aikana ettei muiden työmotivaatio kärsi heidän touhuistaan ?
Miten ilmoittaa asiallisesti..
9
1606
Vastaukset
- muakin vituttais
kun kotona niillä on puolisot, mitkä saisivat tietää.
Onko muuten miehen etunimen ensimmäinen kirjan K,
entä naisen? - Hannu.
Asia haittaa sinua tasan siksi koska olet itse ko. mieheen ihastunut ja olet katkera kun tuo toinen nainen pahus meni ja ehti ensin. Työpaikalla on ja tulee aina olemaan sutinoita miesten ja naisten välillä. Varattujen ainoa mahdollisuus kuherrella on työpaikka. Kuitenkin ihan heidän oma asiansa. Ei kenenkään muun. Itse kukin voisi hoitaa vaan omat asiansa eikä miettiä muiden.
- Yks...vaan...
...se koira älähtää johon kalikka kalahtaa näköjään :). Ei ole mulla mitään ihastumista. Tiimin palkkaus perustuu osin tuotantomääriin ja jos jotkut eivät tee osuuttaan se vaikuttaa suoraan muidenkin palkkaukseen.. Ei hyvä.
Edelliselle: Ei ala K:lla miehen nimi. - muakin vituttaa
Yks...vaan... kirjoitti:
...se koira älähtää johon kalikka kalahtaa näköjään :). Ei ole mulla mitään ihastumista. Tiimin palkkaus perustuu osin tuotantomääriin ja jos jotkut eivät tee osuuttaan se vaikuttaa suoraan muidenkin palkkaukseen.. Ei hyvä.
Edelliselle: Ei ala K:lla miehen nimi.Ja miksi ihmeessä kuhertelija muuten kuvittelelevat että muut olisivat kateellisia, työhän pitäisi saada valmiiksi tietyssä ajassa, ja muut joutuvat tekemään ylimääräistä kun toiset vaan paneskelevat jossain siivouskopeissa tai vessoissa, milloin missäkin. Sellaisiahan kutsutaan huoriksi, jotka saavat rahaa panemisesta - tietääkseni. En mä ainakaan haluaisi olla se pomo, joka maksaa moisesta palkkaa.
Vaihtaisivat puolisoa jos eivät ole tyytyväisiä omaansa! - hyvää,työaikana
muakin vituttaa kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä kuhertelija muuten kuvittelelevat että muut olisivat kateellisia, työhän pitäisi saada valmiiksi tietyssä ajassa, ja muut joutuvat tekemään ylimääräistä kun toiset vaan paneskelevat jossain siivouskopeissa tai vessoissa, milloin missäkin. Sellaisiahan kutsutaan huoriksi, jotka saavat rahaa panemisesta - tietääkseni. En mä ainakaan haluaisi olla se pomo, joka maksaa moisesta palkkaa.
Vaihtaisivat puolisoa jos eivät ole tyytyväisiä omaansa!näin puhuvat kateelliset ,ei työ suomesta lopu
ottakaa rennosti,kerran täällä vain ollaan
- ystävä neuvoja
Ilmoita molempien puolisoille, teet monelle ihmiselle palveluksen sillä tempulla.
- asiasta esimiehelle
jos noin kade olet/olette. Esimiehen tehtävä on "ojentaa" muita, ei muiden "saman arvoisten".
Eikö olekkin kummallista, että jos jollakin menee ns. hyvin, niin sehän ei sovi, vaan siihen on puututtava ja kateellisena ihan pakko heittää kapuloita tuon hyvin menevän "parin" rattaisiin. Entäpä jos itselläsi olisi rakkaussuhde työkaveriisi? Äläkä nyt sano, ettei koskaan...- dsssSSs
Ai se on "kateutta" että ei haluttaisi toisten laistavan töistä? Ei sillä mielestäni ole mitään kateuden kanssa tekemistä. Vai sekö että paheksuu selän takana pettämistä, sekö on kateutta? Ei minusta sekään, todella outo on ajattelutapasi.
- Yksin oon mä vain....
Se paistaa läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760