Mitä söitte aamupalaksi tänään?

keijukainen.

Itse söin sellasta pikapuuroa (omenaa, mustikkaa, jne) soijamaidon ja luumusoseen kera. Pari kuppia teetä (vihreetä)ja sitten sellaisen rieskaleivän, jonka välissä juustoa ja kurkkuviipaleita.

22

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppia kahvia tähän mennessä.
      kuka perkele syö jotain saatanan aamupalaa yäk

• keijukainen.

päivän tärkein ateria. Ja sillä pärjää aika pitkälle päivään, kun syö aamulla kunnolla. Varsinaisen lämpimän aterian syön eleensä vasta klo 17 aikaan.

• keijukainen. kirjoitti:

päivän tärkein ateria. Ja sillä pärjää aika pitkälle päivään, kun syö aamulla kunnolla. Varsinaisen lämpimän aterian syön eleensä vasta klo 17 aikaan.

syömättä mitään,ei tuu nälän tunnetta ollenkaan vaikka en käytä sokeria.

• keijukainen.
        monte24 kirjoitti:

syömättä mitään,ei tuu nälän tunnetta ollenkaan vaikka en käytä sokeria.

mitään muuta, kuin joisin kahvia 12 tuntiin. Eiks sun verensokerit muka laske ja tule huono olo? Tai no joo, jos ei tee muuta, kun makaa niin sitten.

• keijukainen. kirjoitti:

mitään muuta, kuin joisin kahvia 12 tuntiin. Eiks sun verensokerit muka laske ja tule huono olo? Tai no joo, jos ei tee muuta, kun makaa niin sitten.

verensokerin kanssa

• keijukainen.
        monte24 kirjoitti:

verensokerin kanssa

olis ratkaisu siihen? Syöt tasaisesti useampia aterioita päivän mittaan, missä matala GI.

• pilleriä

ja huikka Pepsiä.

• vänksy

joku tunti sen jälkeen muutaman hedelmäkarkin.
      Aamuisin ei koskaan tee mieli syödä mitään. Itse asiassa ekan kerran päivän aikana mulle tulee nälkä vasta joskus neljän, viiden aikaan. En tiedä, miksi noin..

• syömään,

herättiin kultsin kans kaheksan maissa, sit rakasteltiin tuonne kymmeneen saakka, sit join kahvit, sit tein lounaaksi porsaanleikkeitä ja rannareita, söin ja sit jo pitiki lähteä kouluun.

• keijukainen.

Sä mitään koulussa oo ollut.

• otan osaaa :(

• koulus istun
        keijukainen. kirjoitti:

Sä mitään koulussa oo ollut.

parasta aikaakin. Tiesitkö, että koulunkäynti on kansakouluajoista vähä muuttunut?

• mä en
        monte24 kirjoitti:

otan osaaa :(

eikä akkakaan siitä pahoillaan ole. :)

• keijukainen.
        koulus istun kirjoitti:

parasta aikaakin. Tiesitkö, että koulunkäynti on kansakouluajoista vähä muuttunut?

tehdä kymmenen jälkeen lounasta, syödä sen ja nyt jo istunu jonkun aikaa koulussa. Joo tiedän. Ei koulunkäynti enää sellasta oo, ettei viikonloppunakin vois jotain olla. Ammattikouluissa tai kouluasteen oppilaitoksissa oon kuullu joskus viikonloppuna koulua käytävän.

• mä en kirjoitti:

eikä akkakaan siitä pahoillaan ole. :)

ole muodissa maratonrakastelut, naisille alkaa nykyisin riittämään jo kolmenminuutin munat, kunhan se tehdään alkukantaisessa himossa

• eipä
        keijukainen. kirjoitti:

tehdä kymmenen jälkeen lounasta, syödä sen ja nyt jo istunu jonkun aikaa koulussa. Joo tiedän. Ei koulunkäynti enää sellasta oo, ettei viikonloppunakin vois jotain olla. Ammattikouluissa tai kouluasteen oppilaitoksissa oon kuullu joskus viikonloppuna koulua käytävän.

sullakaan mitään tajua ole.

• tai sitten
        monte24 kirjoitti:

ole muodissa maratonrakastelut, naisille alkaa nykyisin riittämään jo kolmenminuutin munat, kunhan se tehdään alkukantaisessa himossa

joku poikkeuksellisen äänekäs vähemmistö naisista(?)

Mä oletan, että muodostat mielipiteesi netistä luetuista puutteellisten naisten teksteistä.

Sitteku nainen ei elä puutteessa, ni sille ei minuuttimuna enää riitä.

• sininen_sitruuna

... pelkästään.

• keijukainen.

en yhtään ihmettele sitä, miksi suomessa niin paljon lihavuusongelmaa mm. Kun ei aamulla syödä mitään ja sitten vasta illalla alkaa napostelu yömyöhään saakka, mikä ihan loogista, koska pitkitetty ruokailu ja nälän tunteen kasvattaminen tekee sen. Sitten nälkäänsä moni syö just sitä, mitä ei ainakaan sais syödä.

• sininen_sitruuna
        keijukainen. kirjoitti:

en yhtään ihmettele sitä, miksi suomessa niin paljon lihavuusongelmaa mm. Kun ei aamulla syödä mitään ja sitten vasta illalla alkaa napostelu yömyöhään saakka, mikä ihan loogista, koska pitkitetty ruokailu ja nälän tunteen kasvattaminen tekee sen. Sitten nälkäänsä moni syö just sitä, mitä ei ainakaan sais syödä.

niin aikaisin, arkisin klo 3.50.. että siihen aikaan ei paljon huvita syödä. Myöhemmin sitten syön kyllä aamupalan, mutta se ei tunnu sitten miltään aamupalalta.

Taas sitten kun on vapaalla, niin se aamupala jää välistä pois useimmiten.

• ---

paahdettu leipänsiivu ja kuppi kahvia

• viinirypäleitä ja keittoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä