sattuu niin

apua

en saa otetta niskastani. tiedän että se on edessä, olen silti vain paikoillani, pitämässä hyvää kulissia yllä. meillä ei ole mitään yhteistä, huolehdimme perheestä ihan eri tavoin. hän on useimmiten poissa kotoa, teillä tietämättömillä kun minä olen kotona. hän on työtön, valitsee kuitenkin menonsa niin että on poissa kun me olemme kotona. kun hän on yksin päivisin, hän nukkuu vain. hän ei ilmoita menoistaan. tulee ja menee niin kuin häntä huvittaa. hän ei halua pahaa meille, mut ei myöskään hyvää. hän ei keskustele ongelmista, syyllistää aina minua kaikesta ja muistelee menneisyyttä. hän ei ole pettänyt minua naisten kanssa, mutta hän on alusta asti näyttänyt minulle että olen alin nimi hänen listallaan; kaikki ystävät, sukulaiset ja muut tulevat ensin. olen pettänyt häntä muutaman kerran - hän vetoaa aina siihen että minä olen h...a, pahin kaikesta.
hän ei nauti perheen kanssa. hän iloitsee ja nauttii hörhökavereidensa kanssa jossain usvaisessa kämpässä. siellä on hänen oikea elämänsä. hän katoaa vähintään kerran viikossa noin vuorokaudeksi - kahdeksi. tulee takaisin ja viettää kyllä aikaa lasten ja mun kanssa muutaman päivän, kunnes taas katoaa. näin se rullaa. hän ei kuulemma voi luonteelleen mitään?
kaikki on hyvin jos en puhu hänen käytöksestään. silloin olen itse aina vain h...a, enkä ole ansainnut parempaa.
käyn itse töissä. hän kyllä auttaa jonkun verran kotihommissa. ongelma on nyt se... etten vanhemmiten enää jaksaisi tätä. jähmetyn surusta kun hän katoaa, varsinkin jos jokin suunnitelma menee mönkään mitä koko perhe on odottanut. olen väsynyt, allapäin, surullinen. olen pitkään tyytynyt tähän, koska olen h...a, en ehkä ansaitse parempaa. kaikki on kuitnkin "hyvin" välipäivinä. tuntuu siltä kuin elämänilo olisi kadonnut. APUA!!!

8

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähdet!

eroa tuollaisesta miehestä ja unohda ne h....ra jutut heti. Kokoa itsellesi voimia lähteä/jättää mies. Tsemppiä!pakko se vain on lähteä, jos parempaa elämää joskus haluat...

• aaponki

Pettämisellä ole osasi valinnut. Ei maha mitään.

• ap.

... mutta toisaalta hän ei ole koskaan minusta välittänyt. hän on ollut poissa kuukausitolkulla ennen lasten syntymää, ei viitsinyt ottaa yhteyttä.. petin häntä ihmisen kanssa joka piti minusta, johon ihastuin, rakastuin. sisimmässäni ajattelen nykyään että se on luonnollista että niin kävi, kun mies-raukka ei osoita rakkautta minulle. ei läheisyyttä ei mitään yhteistä. suhde ollut kautta aikojen yksipuolista. mielestäni hän käyttää sitä h...a sanaansa aseena minua vastaan, kun ei muuta selitystä teoilleen löydä!

• aaponki
        ap. kirjoitti:

... mutta toisaalta hän ei ole koskaan minusta välittänyt. hän on ollut poissa kuukausitolkulla ennen lasten syntymää, ei viitsinyt ottaa yhteyttä.. petin häntä ihmisen kanssa joka piti minusta, johon ihastuin, rakastuin. sisimmässäni ajattelen nykyään että se on luonnollista että niin kävi, kun mies-raukka ei osoita rakkautta minulle. ei läheisyyttä ei mitään yhteistä. suhde ollut kautta aikojen yksipuolista. mielestäni hän käyttää sitä h...a sanaansa aseena minua vastaan, kun ei muuta selitystä teoilleen löydä!

No ny valkeni! että hän on luistanut jo alkujen alusta. sitten ymmärrän sinua. ei muutaku seuraavan kerran ku lähtee ni pistä reppuselkään sille äijälle ja anna matka lippu kohti kontiomäkeä. Toivottelet kevään jatkoja viel kaiken päälle.

• äkkiä tuollaisesta suhteesta

lähde hyvä ihminen äkkiä nyt tuollaisesta suhteesta. Kukaan muu ei elä tai pysty elämään sinun elämääsi. Jos et nyt lähde ja todellakin rupea itse elämään lapsiesi kanssa ehjää elämää, sinusta saattaa tulla katkeroitunut ihminen muutaman vuoden päästä. Näyttää siltä, että puolisosi ei todellakaan arvosta sinua, joten miksi jäädä katselemaan ja kuuntelemaan toisen jatkuvaa henkistä väkivaltaa ja syyllistämistä. Olen täysin varma, että elämästäsi tulee huomattavasti mukavampaa ja laadukkaampaa, kunhan vain uskallat ottaa sen askeleen. Ensimmäinen askel on aina vaikein ja pahin, mutta sen jälkeen hyviä juttuja alkaa tapahtumaan koko ajan lisää.

Voimia ja tsemppiä sinulle!

• ap.

Kiitos rohkaisusta, tarvitsen sitä. olen uupunut, siis todella väsynyt ja allapäin. jos ei olisi lapsia, nukkuisin taatusti kokoajan. ruokahalukin on poissa. sairas olo.

• <3 <3

Olet arvokas, ainutlaatuinen ja tärkeä, jokainen ihminen on meidän Luojamme, Jumalan silmissä

• ella*

ei tapahdu, kaikki jatkuu yhtä kurjana - paitsi että huononee vielä siitäkin - ELLET ota itseäsi niskasta kiinni ja hae eroa. Loppujenlopuksi se on melko helppoa, kun siihen vain ryhtyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe