Dale Watson on julkaisemassa toisen rekka-albuminsa jatkoksi vuoden 1998 KOCH-albumille 'The Truckin Sessions' - mikäs sen mukavampaa...
Dale Watson goes trucking
Friday, January 16, 2009 – Dale Watson will bring his truckers music to the silver platter once again. Look for the Texas honky tonker's "The Truckin' Sessions: Volume Two" April 21 courtesy of Hyena Records.
Songs on the CD, which Watson also produced, are:
1. Drag N Fly
2. Jack's Truck Stop and Cafe
3. Truck Stop in LaGrange
4. 10-4
5. Yankee Doodle Jean
6. Hey Driver
7. Hero
8. I Got To Drive
9. Truckin' Man
10. Me and Freddie and Jake
11. Truckin' Queen
12. Let This Trucker Go
13. No Help Wanted
14. Texas Boogie
Watson's first trucking CD, "The Truckin' Sessions," came out in 1998 on Koch.
Dale Watson: Rekka-albumi vol.2!
Truck 'n' Roll
0
351
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423