ATM on löysä paska joka ei viitsi käydä

salilla pistämässä

16

1262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauno?

olisiko mitään mahiksia jos olisi plösähtänyt tauno urpon sijasta. tai makaroonikätinen ...örvelö? tä?

• Myönnän.

• paskoja ruikkuja

Hormoneilla pumpatut elvistelijät sekä heidän käsipuolessaan roikkuvat lutkat ovat vastenmielisiä ruikkuja.

• sitä naista ja tod. näk.

nussii vielä perseeseenkin. Tuollaiset pumpatut elvistelijät saavat naiselta mitä haluavat.

• perseeseen varmasti
        sitä naista ja tod. näk. kirjoitti:

nussii vielä perseeseenkin. Tuollaiset pumpatut elvistelijät saavat naiselta mitä haluavat.

nussii, sen uskon.

• Lord_Boredom

Voin raportoida, ettei kuntosaliharrastuskaan takaa mitään, ainakaan vielä puolen vuoden jälkeen.

• 1½v tässä eikä sinällään mitään erikoista ole tapahtunut. Tai siis itse olen tyytyväinen parempaan kuntooni, mutta ei sitä kyllä vaattet päällä ollessa mitenkään huomaa.
        Toisaalta yksi nainen kerran sanoi "wau" kun olin ilman paitaa, mutta se taas ei auta mitään koska vaatteet päällä täällä yleensä ollaan.

• Lord_Boredom
        beefcake kirjoitti:

1½v tässä eikä sinällään mitään erikoista ole tapahtunut. Tai siis itse olen tyytyväinen parempaan kuntooni, mutta ei sitä kyllä vaattet päällä ollessa mitenkään huomaa.
        Toisaalta yksi nainen kerran sanoi "wau" kun olin ilman paitaa, mutta se taas ei auta mitään koska vaatteet päällä täällä yleensä ollaan.

Puolentoista vuoden jälkeen siis ollaan jo siinä, että itse ylipäätään huomataan jotain? Minä en ole vieläkään varma, onko mitään kehitystä tapahtunut missään - ainoastaan hauiksissa on välillä tuntunut, kuin siellä olisi vetelänpehmeän ihon alla lihaksia, joita siellä ei ennen ole ollut. Muuta en ole huomannut, eikä kukaan mukaan.

• Lord_Boredom kirjoitti:

Puolentoista vuoden jälkeen siis ollaan jo siinä, että itse ylipäätään huomataan jotain? Minä en ole vieläkään varma, onko mitään kehitystä tapahtunut missään - ainoastaan hauiksissa on välillä tuntunut, kuin siellä olisi vetelänpehmeän ihon alla lihaksia, joita siellä ei ennen ole ollut. Muuta en ole huomannut, eikä kukaan mukaan.

Nyt olen vasta itse huomannut jotain, mutta näitä ei siis huomaa mitenkään kukaan muu jos mulla on vaatteet päällä. Eli veikkaisin tosiaan tuota väh. 3vuotta kunnes alkaa olemaan siinä kunnossa että kaikki huomaa.
        Tietenkin jos piikität jotain tavaraa niin varmasti tulee nopeammin näkyviin, mutta tällä kaurapuurolinjalla menee varmasti vuosia.
        Ehkä myös totaalinen muutos siihen mitä syö auttaisi myös. ;)

Myös se on hauskaa, että vaikka painojen määrä nousisikin salilla ollessa esim. alkuun hauiskäännössä oli säälittävät 5kg painot tangon päissä ja nyt on 15kg niin silti mitään ei huomaa päälle päin. :)

• Lord_Boredom
        beefcake kirjoitti:

Nyt olen vasta itse huomannut jotain, mutta näitä ei siis huomaa mitenkään kukaan muu jos mulla on vaatteet päällä. Eli veikkaisin tosiaan tuota väh. 3vuotta kunnes alkaa olemaan siinä kunnossa että kaikki huomaa.
        Tietenkin jos piikität jotain tavaraa niin varmasti tulee nopeammin näkyviin, mutta tällä kaurapuurolinjalla menee varmasti vuosia.
        Ehkä myös totaalinen muutos siihen mitä syö auttaisi myös. ;)

Myös se on hauskaa, että vaikka painojen määrä nousisikin salilla ollessa esim. alkuun hauiskäännössä oli säälittävät 5kg painot tangon päissä ja nyt on 15kg niin silti mitään ei huomaa päälle päin. :)

Kuinka monta kertaa viikossa käyt sitten salilla? Itse olen sen kaksi kertaa, mutta kerrallaan aina vain noin puoli tuntia, ehkä vähän runsaat. Pitäisi potkia vielä enemmän motivaatiota, niin voisi ehkä alkaa näkymäänkin jotain. Tietysti voisi sitä ruokavaliota miettiä, en itse ole edes kaurapuurolinjalla :D Mitään nappeja en kyllä ala tämän takia vetämään - jos on ilman hormonilisiä tuomittu narukätiseksi läskiksi, niin hyvä sitten.

Kuinka monta kertaa viikossa käyt sitten salilla? Itse olen sen kaksi kertaa, mutta kerrallaan aina vain noin puoli tuntia, ehkä vähän runsaat. Pitäisi potkia vielä enemmän motivaatiota, niin voisi ehkä alkaa näkymäänkin jotain. Tietysti voisi sitä ruokavaliota miettiä, en itse ole edes kaurapuurolinjalla :D Mitään nappeja en kyllä ala tämän takia vetämään - jos on ilman hormonilisiä tuomittu narukätiseksi läskiksi, niin hyvä sitten.

4 kertaa viikossa ja oon yleensä sellasen ~tunnin kerralla.
        Oon jakanu noi liikkeet kahteen päivään, eli päivänä a teen tietyt 4-5 eri liikettä ja päivänä b teen sitten toiset liikkeet niin et kuormita silloin liikaa niitä samoja lihaksia. Paitsi vatsalihakset kannattaa treenata joka päivä. Tiiän et niitä on vittumaista treenaa, mutta jos vaan joka kerta jaksat tehdä edes 10x3 sarjat niin nopeasti alat huomaa kuinka jaksat tehdä yhä enemmän. Sitten kun alkaa perus liike tuntumaan kevyeltä niin otat pienen painon mukaan. :)
        Toisaalta jos sulla on pitkä matka sinne salille ja et joka päivä sitten jaksa mennä niin kotona punnerruksia tekemällä saat aika paljon myös hyötyä. Punnerruksissa on se hyvä puoli, että se kehittää montaa lihasta kerralla, rintalihakset, hartiat, vatsa, reidet ja varmasti jotain muutakin mitä en nyt muista. :D

Ja joo ei mullakaan kyllä kovinkaan kummonen tää ravinto ole. Kaurapuuro taitaa enemmänkin olla kalapuikkoja. ;)

• Lord_Boredom
        beefcake kirjoitti:

4 kertaa viikossa ja oon yleensä sellasen ~tunnin kerralla.
        Oon jakanu noi liikkeet kahteen päivään, eli päivänä a teen tietyt 4-5 eri liikettä ja päivänä b teen sitten toiset liikkeet niin et kuormita silloin liikaa niitä samoja lihaksia. Paitsi vatsalihakset kannattaa treenata joka päivä. Tiiän et niitä on vittumaista treenaa, mutta jos vaan joka kerta jaksat tehdä edes 10x3 sarjat niin nopeasti alat huomaa kuinka jaksat tehdä yhä enemmän. Sitten kun alkaa perus liike tuntumaan kevyeltä niin otat pienen painon mukaan. :)
        Toisaalta jos sulla on pitkä matka sinne salille ja et joka päivä sitten jaksa mennä niin kotona punnerruksia tekemällä saat aika paljon myös hyötyä. Punnerruksissa on se hyvä puoli, että se kehittää montaa lihasta kerralla, rintalihakset, hartiat, vatsa, reidet ja varmasti jotain muutakin mitä en nyt muista. :D

Ja joo ei mullakaan kyllä kovinkaan kummonen tää ravinto ole. Kaurapuuro taitaa enemmänkin olla kalapuikkoja. ;)

Olen pari kertaa kokeillut käydä kolme kertaa viikon aikana, ja joka kerta on käynyt niin, että seuraavalla viikolla käyn vain kerran. Sinänsä salille meneminen ei ole ongelma, kun kyseessä on työpaikan sali. Se vain tarkoittaa sitä, että salivälineitä pitäisi kuskata töissä sitten usein. Toinen ongelma on se, että pitäisi motivoitua salille päästyäkin, mutta yleensä motivaation murskaa pienikin ajatus siitä, että voisi tästä lähteä, tai jos en vaikka pääse lämmittelemään kuntopyörälle tai juoksumatolle, kun joku juorukerho on ne vallannut.

Ja puolta tuntia kauempaa en ole vähään aikaan jaksanut. Aluksi saattoi mennäkin, ja heti jos sinne saa jonkun kaverin. Mutta kun ei saa. Tekosyitä, tietenkin. Pitänee vain jaksaa yrittää. Ei tietenkään siksi, että toivoisin saavani mitään naisten suosiota tai mitään, en totisesti enää toivo, mutta noin niinkuin itseni takia ja sen takia, ettei kesäisin hengästyttäisi pelkkä ulkonaolo.

Olen pari kertaa kokeillut käydä kolme kertaa viikon aikana, ja joka kerta on käynyt niin, että seuraavalla viikolla käyn vain kerran. Sinänsä salille meneminen ei ole ongelma, kun kyseessä on työpaikan sali. Se vain tarkoittaa sitä, että salivälineitä pitäisi kuskata töissä sitten usein. Toinen ongelma on se, että pitäisi motivoitua salille päästyäkin, mutta yleensä motivaation murskaa pienikin ajatus siitä, että voisi tästä lähteä, tai jos en vaikka pääse lämmittelemään kuntopyörälle tai juoksumatolle, kun joku juorukerho on ne vallannut.

Ja puolta tuntia kauempaa en ole vähään aikaan jaksanut. Aluksi saattoi mennäkin, ja heti jos sinne saa jonkun kaverin. Mutta kun ei saa. Tekosyitä, tietenkin. Pitänee vain jaksaa yrittää. Ei tietenkään siksi, että toivoisin saavani mitään naisten suosiota tai mitään, en totisesti enää toivo, mutta noin niinkuin itseni takia ja sen takia, ettei kesäisin hengästyttäisi pelkkä ulkonaolo.

Jos toi 2 kertaa viikossa tuntuu sulle sopivalta niin tietenkin meet sitten ton verran. Jos alat liikaa käymään jonkun muun syyn kuin oman halusi takia niin nopeasti se homma lopahtaa kokonaan.
        Itse vain olen ollut pienestä asti jonkun asteinen kuntoilufriikki niin 4 kertaa on aika minimi mitä tulee käytyä. :)

Ja toi oma hyvinvointi on aina se paras motiivi, eikä mikään muiden ihmisten hyväksynnän hakeminen tms. :)

• teppo
        Lord_Boredom kirjoitti:

Kyllä kaksi kertaa viikossakin saa tuloksia aikaan, kun valitsee sopivat liikkeet. Kolme kertaa viikossa toki tuottaa parempia tuloksia, mutta jos aikaa on vain puolisen tuntia kahdesti viikossa, niin kannattaa hylätä kaikki yhden nivelen liikkeet ja tehdä vain monen nivelen yhtäaikaista toimintaa vaativia liikkeitä. Näitä "yhden nivelen" liikkeitä ovat esimerkiksi hauiskääntö sekä jalkojen ojennukset ja koukistukset penkeissä. Monen nivelen liikkeitä taas ovat esimerkiksi voiman- ja painonnostoliikket (jalkakyykky, penkki, tempaus, jne.).

Itse valitsisin sinun reunaehdoillasi (2x30 min) liikkeiksi jalka- tai etukyykyn, maastavedon ja leuanvedon ja jokaisesta näistä liikkeistä kolme viiden toiston sarjaa. Painoa pitää olla, tekniikan oppimisen jälkeen, sen verran ettet kovin montaa puhdasta toistoa enää saisi tehtyä. Nuo liikkeet vaativat hieman opettelua alkuun tekniikan kanssa, mutta pitkällä tähtäimellä se on oikeasti kannattavaa. Sopiva paikka (myös) tekniikan opetteluun on www.t-nation.com (pistä artikkelihakuun (front) squat, deadlift ja chin-up).

• on plösö
    • eikä ansaitse naista

Naista saa jos on lihaksia, ja niitä saa vain KOVALLA työllä. Hernekepit ja plösöt ei ole ansainneet naista!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe