1. kertakaikkiaan PYSTY juomaan? Ite en tykkää viskistä mutta saan sen kyllä alas jotenkuten joten sellasta en tarkottanut. Mä en saa alas kaljaa enkä minttu-viinaa raakana. Minttu-viina menee kaakaon seassa hyvinkin.
2. ja mikä alkoholijuoma on sellanen josta et pidä ollenkaan? Mulla edellä mainittujen lisäks se... mikäs tää suosittu nyt olikaan josta kaikki muut tuntuu tykkäävän paitsi mä... Ginitonic! Hyi hitto! Rommi, konjakki yms litkut on pahoja. Samoin kaikki imelät "vadelma"- juomat.
Mitä alkoholijuomaa et
17
345
Vastaukset
pissikset karkkiviinaa vetää ja aina lärvit
Shit ruvetaan maskaraa roiskiskimaaan byääääettä mitään juomaa alas ei vois saada edes jotenkuten joten siihen en osaa vastata. viskistä ja punkusta en pidä ja sitte just nämä imelät makujuomat, redcatit sun muut.
- vänksy
1. kilju
2. kilju
Mikä tahansa muu menee tarvittaessa alas, mut tosta mullon jäänyt jotain traumoja.- zisel
kilju tosiaan on muuten *oooks* Olin kotibileissä eikä siellä ollut MITÄÄN muuta kun kiljua. En pystynyt juomaan sitä niin lähin vittuuntuneena kesken kaiken kotiin.
zisel kirjoitti:
kilju tosiaan on muuten *oooks* Olin kotibileissä eikä siellä ollut MITÄÄN muuta kun kiljua. En pystynyt juomaan sitä niin lähin vittuuntuneena kesken kaiken kotiin.
varsinki jos sen osaa hyvin tehä. :)
- zisel
LaRito kirjoitti:
varsinki jos sen osaa hyvin tehä. :)
maistanut hyvää kiljua mutta tosin ei sitä koskaan kukaan fiksu joka osais sitä tehdä, ole keitellytkään mun tutuissani.
- nainen-
se vaikuttaakin jo niin pahalta,kuten kaikki itsetehdyt juomat..hyi tehtiin kerran kotiviinejä ja ne oli niin perseestä.
- almasty
zisel kirjoitti:
maistanut hyvää kiljua mutta tosin ei sitä koskaan kukaan fiksu joka osais sitä tehdä, ole keitellytkään mun tutuissani.
Et olekkaan maistanut mun velipojan mansikkamehukiljua.Se värkkäs sitä varsiinkin teininä paljon ja onnistui myymään sitä kylän ukoille kotiviininä.
- zisel
almasty kirjoitti:
Et olekkaan maistanut mun velipojan mansikkamehukiljua.Se värkkäs sitä varsiinkin teininä paljon ja onnistui myymään sitä kylän ukoille kotiviininä.
tän kutsuksi? Ja osoite oli? :D
- nainen-
ligöörit,varsinkin suklaa ja toffeeligörit://hyi. Aivan kamalat muistot jääny ensi känneistä,kun juotiin kaverin isän ligörit ja rommit:b.
- zisel
tollasia niin laatta ei tietenkään lennä missään vaiheessa ;D
Kumpaankin kyssäriin sama vastaus - Kalja
Ei koskaan, kiitos.. >:-(
Mun mielestä se jo haiseekin vanhalle, likaiselle, märälle villasukalle.- zisel
istua jonkun vieressä joka röyhtäsee ja sellanen kauhee kaljan lemu tulee, yöööööööööökkkkggggggghhhh!
- almasty
Vielä join niin melkein kaikki mistä sai kännin meni alas niin liköörit kuin Sorbuksetkin.
Tosin kuivat valkoviinit oli sellaista mistä en tykännyt lainkaan.- zisel
kuivaa valkkaria ihan hullun lailla :D Johtuu siitä kun siinä on vähän kaloreita. Tosin kerroin just montelle mesessä että taitaa mun valkkari kiintiö olla jo täynnä kun ei oikeen maistu. Pitää vissiin siirtyä kirkkaisiin tai Lasoliin :D Niissä ei ole kaloreita niin paljon!
taida edes olla. Taskulämmin aktiivihiilen läpi tislaamaton pontikka on siinä rajoilla.
Inhokit:punaviini kaikki makeat vitun teinilutkut, loput menee kuin vesi.- cat_on_fire
osaa olla aika pahoja:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877