Lihasten vaikutus..

NykyäänBodari..

On se kumma miten alkaa olemaan naisia kun käy salilla ja kasvattaa kunnon hartiat ja rintalihakset. Ennen kun olin lihava niin sai vaan puhua ympäripyöreitä naisten kanssa ja ne kohta lähtivät toiseen pöytään jne. Mutta kun nyt olen BODARI niin kummasti ne itse tulevat juttusille,hymyilevät ja joskus tulee jopa suoria ehdotuksia. joskus kommentteja "panisin" jne!! kannattaa Bodata!

8

780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riisitautinen vinkuheinä

On pikkupojalla haaveet.=)

• mua ainakaan

bodarit kiinnosta...

• Itselläni on yksi kaveri joka on mua lyhyempi (jotain 165cm) mutta kaveri näyttää kunnon bodarilta. Eli lihasmassaa löytyy (penkistä nousee kait joku ~120kg, eli salilla kävijät tietää onko se paljon vai vähän) niin kyllä hänellä naisia riittää. Ja tasokkaita sellaisia.

Eli atm:n ainoa mahdollisuus siis on käydä venäjän kautta hakee vähän anabolisii, sit piikki perseesee ja salille niin johan alkaa hommat kirkastumaan. :)

• Bodari*

Minä olen bodannut kahdeksan vuotta ja olen naisten mielestä vieläpä erittäin hyvän näköinen. Mutta naiset ovat seurassani ujoja ja kunnioittavia, mutta toki ystävällisiä ja kiinnostuneita. Et siis ole bodannut tai sitten olet ruma bodari.

• Mies1985

Itse olen treenaillut miten olen muutamia vuosia. Homma huipentui siihen että sain kovan nestepöhön ja mahaa päälle ja tämä on monella salilla kävijällä jotka omistautuvat hommalle vaarana. Kun se syöminen lentää käsistä.

Mutta nyt olen vain lievästi ylipainoinen ja lihaksikas,siis normirasvat ja kaiketi lihasta enemmän. En tiedä missä nyt ollaan,juottoloissa en ole paljoa käynyt.

Jos bodaus olisi niin tehokasta niin luulisin että paljon suurempi osa miehistä bodailisi tosissaan,mutta useimmat eivät hirveän vakavasti.
      Jotkut naiset tykkää massiivisesta ja useampi tuntuu suosivan semmoista kohtuullista lihaksikkuutta. Bodaus on loppujen lopuksi (dieettipuolen kuria ottamatta lukuun) helvetin helppoa hommaa verrattuna siihen mitä urheilulle omistautuminen voi olla.
      -
      Bodarit itse uskovat lihasten olevan kuin naisiin oikeuttava lahjakortti,mutta mahdollista on että se on lihasten tuoma itseluottamus mikä vain saa harrastuksessaan menestyneet miehet lähestymään naisia kärkkäämmin.

• yhtäkään naista

En tunne yhtäkään naista, jonka miesihanne olisi perinteinen bodarityyppi. Urheilulliset ovat sitten luku sinänsä.

• fitness21
        yhtäkään naista kirjoitti:

En tunne yhtäkään naista, jonka miesihanne olisi perinteinen bodarityyppi. Urheilulliset ovat sitten luku sinänsä.

Mutta olisikohan sekin osasyynä,että treenattu keho tuo kantajalleen itsevarmuutta ja itsevarmuushan luonnollisesti vetoaa naisiin?

Itse ainakin näen useissa tuntemissani miehissä asian näin eli loppujen lopuksi lihaksilla ei mitään tekemistä asian kanssa vaan sillä niiden tuomalla itsevarmuudella,joka puuttui henkilöltä aiemmin.

Olen siis nainen.

• kyllä mua
        fitness21 kirjoitti:

Mutta olisikohan sekin osasyynä,että treenattu keho tuo kantajalleen itsevarmuutta ja itsevarmuushan luonnollisesti vetoaa naisiin?

Itse ainakin näen useissa tuntemissani miehissä asian näin eli loppujen lopuksi lihaksilla ei mitään tekemistä asian kanssa vaan sillä niiden tuomalla itsevarmuudella,joka puuttui henkilöltä aiemmin.

Olen siis nainen.

kiihottaa, että miehellä näkyy varsinkin käsissä lihakset, mutta ei luonnottomat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5150
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1519
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1436
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1215
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      19
      906
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    Aihe