Muutama viikko sitten huuman jaksossa esiintyi Redrama, mutta en tiennyt minkä biisin bändi esitti, kun avasin telkun hieman liian myöhään. Osaisiko joku jakson katsonut sanoa mikä tuo kyseinen biisi oli?
Toinen aivan erityylinen kysymys samaan syssyyn. Työpaikalla soi radio nova ja olen pari kertaa sieltä kuullut jonkin hieman samba-tyylisen menevän biisin jossa muistaakseni nainen laulaa. En osaa valitettavasti kertoa enempää, mutta josko joku muukin olisi kuunnellut ja jollakin sytyttäisi...
Kiitti kiitti jos vastailette!
huumassa redrama
4
146
Vastaukset
- Red Rama
Redrama esitti googlen mukaan kappaleen Music.
Jälkimmäiseen voisin veikata Bellinin Samba De Janeiroa.- Nimetön
Juu kiitos vastauksesta :) en tajunnut itse googlettaa redramaa :D ja "samba-biisi" ei ole tuo, mutta sitä tuskin kukaan voi tietääkään, en osaa yhtään selittää sitä...joku oudompi biisi kuitenkin, ei ole samba de janeiro...
- pööööööö
Oisko Alesha Dixon: The Boy Does Nothing.
- Nimetön
Voisi hyvin olla, se ainakin soi novalla jatkuvasti, mutta valittettavasti ei ole alesha dixonin biisi. tämä on aika vaikea kyllä, tuskin kukaan tietää. ei se biisi ole soinut kuin pari kertaa, ei kuulu novan vakkari-biiseihin. mutta kiitos kuitenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750