Heips!
Olen tavannut mukavan miehen. Kaikki ns. speksit on kohdallaan ja tunteet herää hänen kanssaan. On tosi mukavaa! Mutta.. miehellä on aknesta pahaa jälkeä kasvoissa. En haluaisi olla näin pinnallinen että edes kysyisin tästä täällä, mutta kaipaan apuja omaan pohdintaan. Voiko tuollainen asia häiritä joskus myöhemmin? Ja entä jos minulle olisi vielä jotain parempaa myöhemmin tarjolla, siis mies jolla ei arpia ja muut speksit myös kohdillaan? Siis mies on kiva, urheilullinen ja rikas. Ja ilmeisen tykästynyt minuun. :))
Yksi vika miehessä!
9
1438
Vastaukset
- hgfhgf
Ei voi olla totta, sä oot kattonu liikaa teinisarjoja!!!!! Herääppäs todelliseen arkeen ja aikuistu!!!!
- itse tuo
tekstisi ulkopuolisen silmin, kuvittele vaikka, että joku mies kirjoittaisi noin sinusta... Huokaus. "Ja entä jos minulle olisi vielä jotain parempaa myöhemmin tarjolla"...
...
Sinä nyt kuitenkin vain _olet_ juuri noin pinnallinen. Luulen, että se olet sinä, joka et ole tarpeeksi hänelle... - <3 <3
alkaa näkymään kummassakin pidemmän suhteen myötä mut en nyt tarkota kumminkaan fyysisiä. Jos on hyvä rakastava suhde niin toinen alkaa näyttää vain paremman näköiseltä, näin ainakin meillä :)
- DAPFC
Kysymyksesi oli kyllä kamalaa luettavaa. Kuten jo sanottiin, mieti jos joku ajattelisi samalla tavalla sinusta.
"Ja entä jos minulle olisi vielä jotain parempaa myöhemmin tarjolla?"
Herää. Jokainen parisuhde varmasti tulee siihen pisteeseen että toiselle olisi "parempaa" tarjolla, mutta jos akne olisi syysi vaihtoon, sietäisit itse tulla jätetyksi jostain yhtä naurettavasta syystä.
Kerron vielä tähän loppuun, että akne (ja sen jälkeiset arvet) paranevat koko ajan, mikäli lääkitys on ollut kunnossa. Ja lisäksi, aknen kokenut henkilö varmasti tietää miltä elämä maistuu "rumana" ja osaa arvostaa monia asioita, joista sinä et viestisi perusteella ymmärrä mitään. - ei......ei.....
Mikä ääliö... haetko sä täältä niikun siunausta sille, että voit jatkaa hänen kanssaa, vaikka hänellä on arpia... voi voi
- näin meillä
Eli mun ex.llä oli tosi pahat aknearvet, mitkä eivät minua häirinneet loppupeleissä, mutta suhteeseen ne kuitenkin vaikuttivat siten, että miehellä itsellään todella huono itsetunto mikä poiki ikävän mustasukkaisuuden esiin ja se tietysti vaikutti osaltaan eroon.
Eli voi ulkoiset asiat vaikuttaa yllättävillä tavoilla.
Mutta onnea tulevaan suhteeseenne =) - ei ei
ei ei
- Gina-79
Miksi se haittaa sinua? oletko miettinyt, haittaako se sua vai sitä, mitä muut ajattelevat siitä? Kaikissa ihmisissä on kuitenkin jotain vikaa, niin mielestäni tuo on aika pieni vika, ja sen voi sietää, jos on oikeasti tunteita, niinkuin sinä sanoit. Akneen on kuitenkin varmasti jonkinlaista hoitoakin. Se mitä voi tulla tulevaisuudessa vastaan jää vain nähtäväksi. Välttämättä tuon parempaa ei tule vastaan, tai sitten voi tulla. Mutta omasta mielestäni tuo on hyvin pieni asia, joten uskon että opit vielä rakastamaan sitä aknea jokupäivä..;)
- hesa26
hei!
ymmärrän täysin huolesi. itselleni sattui niin että tein ns. sokkotreffit miehen kanssa, ja selvisi että hänellä on paha r-vika. en ole pinnallinen tyyppi, mutta pelkään tämän alkavan minua häiritsemään, vaikka näin mitätön juttu onkin. kommentoikaa ihmiset tätä tilannetta!
mutta asia, jolla "lohduttaudun" on, että en itsekään täydellinen ole. kukaan ei ole. jos kemiat passaa niin silloin luulisi toisen kelpaavan semmoisena kuin on, koska se on se persoona jonka kans seurustellaan, ei ulkokuori, maneerit yms..
kyllähän sitä itsekin toivoisi tilanteissa, että toinen rakastaisi minua semmoisena kuin olen, niin miksi en sitten itse niin tekisi?
eiks jee? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760