Pelkäätkö työpaikkasi

menetystä?

13

353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eduskunnassa kaikki hyvin.

eräiden palkankorotuksista. 400 euroa nyt keväällä ja saman verran syksyllä lisää.

• taida,

pelätä,ei kukaan mun duunii haluais.

JOS saisin loparit.... viettäisin kissanpäiviä.

• taitaa olla

virkamies.

• mulla, jonkun sortin väliinputoaja korkenitaankin teknikko valtiolla / kunnalla. Ehkäpä juuri siksi mä en ymmärräkkään hänen yltiö-kapitalistisia juttujaan, perus työntekijä siinä missä muutkin. Toivo on kaunis ajatus, ilmeisesti myös hänelle :-)

• se ainakin
        yrmio kirjoitti:

mulla, jonkun sortin väliinputoaja korkenitaankin teknikko valtiolla / kunnalla. Ehkäpä juuri siksi mä en ymmärräkkään hänen yltiö-kapitalistisia juttujaan, perus työntekijä siinä missä muutkin. Toivo on kaunis ajatus, ilmeisesti myös hänelle :-)

virkakoneistoa puolustaa ja makoilevia stallareita haukkuu.

• se ainakin kirjoitti:

virkakoneistoa puolustaa ja makoilevia stallareita haukkuu.

koska hänen ideologiansa on mikä on. Jonkun sortin thaikkuhuoran joka ei halua lapsia miehenä on aika helppo kailottaa hyvintointivaltiota vastaan, veikkaisin että ratikallakin muuttuis ääni kellossa jos alkais omissa nurkissa toukat kukkiin.

Mut tosiaan ei jaksa enää ratikasta jauhaa, hän on mitä on ja se suokoot hänelle.

• lopareita

odotan lamaa ja lomaa innolla.

• en todellakaan enää.
      leikin teletappia vaan

• puolesta,

kyllä mulle aina töitä on, vaikka se ei ikinä varma ole ollutkaan. Ratikkakuskin työpaikan varmuudesta tai edes olemassaolosta en olisi niinkään varma.

• almasty

Ei tarvii pelätä varmalla pohjalla mennään vaikka koko henkilöstö onkin lomautettu lyhennetylle työviikolle.

• Mulla on varma duuni kun ei ees tuuraaja löydy jos ois tarve.

Jos saisin loparit menisin toiseen firmaan ;)Saan aina silloin tällöin tarjouksia muilta työnantajilta.

• Viime vuonna irtisanottiin 50%:a. Tänä vuonna vain 25%:a.

• vili

mulla on lainaturva, eli vakuutusyhtiö hoita ne ja työttömyyskassasta tulisi käyttörahat...eli paremmin tienaisi työttömänä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe