http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/03/842132
Onko rek.nim. -Ratikkakuski- palstan ainoa jolla on varma työpaikka lamankin keskellä?
Mitä SINÄ tekisit jos saisit loparit?!
Niin?
Pelkäätkö työpaikkasi
13
353
Vastaukset
- Eduskunnassa kaikki hyvin.
eräiden palkankorotuksista. 400 euroa nyt keväällä ja saman verran syksyllä lisää.
- taida,
pelätä,ei kukaan mun duunii haluais.
JOS saisin loparit.... viettäisin kissanpäiviä. - taitaa olla
virkamies.
mulla, jonkun sortin väliinputoaja korkenitaankin teknikko valtiolla / kunnalla. Ehkäpä juuri siksi mä en ymmärräkkään hänen yltiö-kapitalistisia juttujaan, perus työntekijä siinä missä muutkin. Toivo on kaunis ajatus, ilmeisesti myös hänelle :-)
- se ainakin
yrmio kirjoitti:
mulla, jonkun sortin väliinputoaja korkenitaankin teknikko valtiolla / kunnalla. Ehkäpä juuri siksi mä en ymmärräkkään hänen yltiö-kapitalistisia juttujaan, perus työntekijä siinä missä muutkin. Toivo on kaunis ajatus, ilmeisesti myös hänelle :-)
virkakoneistoa puolustaa ja makoilevia stallareita haukkuu.
se ainakin kirjoitti:
virkakoneistoa puolustaa ja makoilevia stallareita haukkuu.
koska hänen ideologiansa on mikä on. Jonkun sortin thaikkuhuoran joka ei halua lapsia miehenä on aika helppo kailottaa hyvintointivaltiota vastaan, veikkaisin että ratikallakin muuttuis ääni kellossa jos alkais omissa nurkissa toukat kukkiin.
Mut tosiaan ei jaksa enää ratikasta jauhaa, hän on mitä on ja se suokoot hänelle.
- lopareita
odotan lamaa ja lomaa innolla.
en todellakaan enää.
leikin teletappia vaan- puolesta,
kyllä mulle aina töitä on, vaikka se ei ikinä varma ole ollutkaan. Ratikkakuskin työpaikan varmuudesta tai edes olemassaolosta en olisi niinkään varma.
- almasty
Ei tarvii pelätä varmalla pohjalla mennään vaikka koko henkilöstö onkin lomautettu lyhennetylle työviikolle.
Mulla on varma duuni kun ei ees tuuraaja löydy jos ois tarve.
Jos saisin loparit menisin toiseen firmaan ;)Saan aina silloin tällöin tarjouksia muilta työnantajilta.Viime vuonna irtisanottiin 50%:a. Tänä vuonna vain 25%:a.
- vili
mulla on lainaturva, eli vakuutusyhtiö hoita ne ja työttömyyskassasta tulisi käyttörahat...eli paremmin tienaisi työttömänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750